Kyllä minultakin aika ajoin kysytään, että eikö ärsytä kun ei voi syödä sitä tätä ja tota. No, ei ärsytä. Voin niin hemmetin hyvin kehossani joka tavalla, että ei vaan tee mieli mitään ns. skeidaa. Ja söin mä just täytekakkua viikko sitten, oli appiukon synttärit. Ja kuukausi sitten söin hampurilaisen ilman leipiä, kun olin Lahdessa katsomassa WPC kisoja. Että en minä mikään ruokajumala kuvittele olevani
Se on vaan niin käsittämättömän hyvä ja energinen olo kun löytää oman tavan syödä hyvin. Uskomattoman iso muutos aikoinaan oli kun vaihdettiin kaikki lihat grass-fed malliin perinteisen kaupan lihan tilalle. Vaikka kaikki muu oli jo melko hyvin hallussa, niin tuo muutos vaikutti ihan älyttömän paljon omaan vointiin.
Mutta jos vetää muutenkin vain pelkkää eineskakkaa, niin ei se paljon hetkauta vaihtaa lihaa laadukkaampaan. Hukkaan menee vain rahat ja hyvät lihat siinä. Iso kuva ratkaisee paljon.
Muut saa syödä kuten parhaaksi katsoo. Ainut mistä olen nähnyt vaivaa, on tiedon jakaminen. Sen jälkeen jokainen voi tehdä omat päätöksensä ihan itse. Hyvän kautta koitetaan ihmisiä tiedottaa