Prison Break Season 3 (Spoilervaara)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noo...kyllä toi jakso mun mielestä oli ihan yhtä tiukka mitä aikaisemmillakin kausilla on nähty. Vähän kyl häiritsee se T-bag. Sen ois mun mielestä voinu tappaa tosta sarjasta Abruzzin sijaan.

En tiedä, ei vaan jotenkin uponnut enää mulle..Omasta mielestä olis kyllä pitänyt lopettaa tohon 2 kauteen toi tekeminen, mutta minkäs sille mitään voi kun raha haisee..

Se ei ainakaan multa oo pois jos viihdyttävää sarjaa tekevät tahot saavat vaikka 100miljoonaa. Pääasia että itse viihdyn :rock:

Luulis, et T-bagin oikeeki käsi ois vähän kipee, ku muistaakseni Sco lävisti sen veitsellä viime kauden vikassa jaksossa.

Odotin paljon huonompaa jaksoa, mutta sehän yllättikin positiivisesti. Odotukset on todella korkealla tulevien jaksojen suhteen ja nyt jo ahistaa tämä seuraavan jakson odottaminen.

Todella väsynyt ja väkisin väännetyn tuntunen toi juoni, mitä ton ekan jakson lopun perusteella tajus. Ihan kuin sama olis jo nähty. :rolleyes: Mutta ei siinä mitään, kaikki jaksot katsotaan silti mitä tulee, hyvältä vaikutti silti.

Paskat kukaan sitä kattomista lopeta oikeesti...
Oisko muuten ollu vaikeeta kattoa se tokan kauden vika jakso uudestaan ni ei tarvis kysellä et miks sitä ja tätä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olenhan mäkin pitkään tasapainoillut sen välillä, että jatkaako seuraamista vai ei, mutta... tää uusin ei tarjonnut yhtään mitään uutta, en tosin mitään mullistavaa odottanutkaan. Samaa paskaa eri maisemissa. Mun seuraaminen loppu tähän, eiköhän kaverit sitten kerro jos tapahtuu jotain hassua.

oo oli kyllä tappavan tehokas tuo mahonen liike :D

Mun mielestä ihan hyvä jakso ja innolla odotan jatkoa. Ei nyt tietenkään ekan kauden tai edes tokan kauden veronen mutta mitä nyt voikaan odottaa. Harvemmin nuo jatko-osat paranee, paitsi 24 ;D

Onkos kellään heittää linkkii jos ois 2jaksoon tullu subit johonki??

Onks toi Whisby ny niinq ton Lechterin (nimet jotenki sinnepäin) suojeluksessa tj, ku Scofield hommas vettä?

Ei oo Whistler mitenkää muute suojeluksessa, ku että sen päästä luvattu palkkio poistettiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom