Prison Break Season 3 (Spoilervaara)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitäs tuumaatte tuosta elokuussa alkavasta kolmannesta tuotantokaudesta? Mun mielestä ei olis tarvittu kolmatta tkta, koska kaiken ois voinu selvittää jo kakkosessa. Nythän se on kääntyny toisinpäin, eli Linc auttaa Maikkelia vankilasta:rolleyes:

Kiitos kun heti ekassa viestissä tämän valotit boudaaja :( Iesus, kakkoskausi vielä mulla vaiheessa....

Kiitos kun heti ekassa viestissä tämän valotit boudaaja :( Iesus, kakkoskausi vielä mulla vaiheessa....

Threadin otsikosta saattaisi ehkä luultavasti pystyä päättelemään, että threadissa spoilataan ehkä luultavasti todennäköisesti kakkoskauden tapahtumia.

Ihan hyvä asetelma taas uudelle tuotantokaudelle. Pääsee toivottavasti taas näkemään maikkelin pakosuunnitelmat sun muut. Toivottavasti kässäriin on panostettu, eikä tehty vain sinne päin sillä asenteella, että kyllä tämä pelkkä nimikin myy jo tarpeeksi hyvin.

Eikö tuota sarjaa pitänyt alunperin tehdä vain joku +-12 jaksoa? Suuren suosion takia tehtiin 22 jaksoa (ensimmäinen kausi) ja loppu on historiaa.

Korjatkaa jos olen väärässä. :whip:

juu piti. sarjahan perustuu kyseiseen kirjaan, ja näin ollen kun oli kova suosio rahanhimoiset jenkit sitten päättivät jatkaa sarjaa ja nyt menee överiksi niinkuin muissa jenkki sarjoissa esim. lost. :)

Joku mode vois silti editoida siihen sen "spoiler warning" -tekstin.

Jos katsoo aiempia kausia ja tulee "Prison break season 3" -threadiin, saa kyllä syyttää itseään jos sattuu näkemään spoilereita.

Asiaan: Prison break on kyllä eräs parhaista sarjoista koskaan, ja kakkoskausi oli myös pirullisen hyvä. Muistaisin lukeneeni jostain, että kolmoskaudelle sarjan nimi saattaisi vaihtua. En ole ainakaan itse mitään erityistä suvantovaihetta huomannut, joten en näe mitään syytä miksei ainakin yhden kauden verran voisi olla vielä luvassa.

Itse asiassa, muistelisi lukeneeni jossain vaiheessa, kenties ennen kakkoskauden alkua, IMDB:stä jonkun viestin jossa mainittiin että ykköskauden jälkeen oltaisiin ulkona yksi kausi ja kolmosseasonissa palattaisiin vankilaan, olisiko ollut peräti jotain puhetta siitä että vankila olisi jenkeistä katsoen ulkomailla.

Munkin mielestä kakkoskausi oli vitun hyvä, vaikka jotkut siitä uliseekin. Ainoo mikä nyt hiukan pisti vituttamaan oli se, kun viime hetkellä kaikki meni vituiks. Mut tulipahan taas uus vankila-asetelma.

Ei todellakaan ollut kakkoskausi hyvä. Tai no jos arvostaa sarjassa ennalta-arvattavuutta, niin ehkä sitten. Lähes jokaisen "juonenkäänteen" pystyi arvaamaan etukäteen, ei tullut kertaakaan mikään käänne puskien takaa. Aivan kypsä kausi.

Ensimmäisen kauden ensimmäiset jaksot oli todella mielenkiintoisia eikä niitä käänteitä pystynyt vielä ennakoimaan - paitsi 12 jakson jälkeen..

MaKUasioita, maKUasioita.

Ei todellakaan ollut kakkoskausi hyvä. Tai no jos arvostaa sarjassa ennalta-arvattavuutta, niin ehkä sitten. Lähes jokaisen "juonenkäänteen" pystyi arvaamaan etukäteen, ei tullut kertaakaan mikään käänne puskien takaa. Aivan kypsä kausi.
Mun aivoilla ei kyllä ainakaa arvannu mitä seuraavaks tapahtuu. :piis:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olihan se kakkoskausi ihan hyvä, mutta ykkönen oli huomattavasti parempi. Sijoittuis nyt tuo kolmaskausi suurimmaksi osin vankilaan.

Vaikka 2 kausi ei ollut ykkösen veroinen niin voittaa silti mennentullen monta muuta sarjaa eli ei tuota huonoksi voi sanoa. 2 kausi loppui kyllä niin kutkuttavasti, että odottavan aika on pitkä. Pahoin kyllä pelkään, että 3 kausi menee jo niin älyttömäksi kikkauluksi, että maku menee. Toivottavasti ei petä pahemmin.

Uusimmassa Katsossa on artikkeli, että Wentworth Miller (Scofield) on kaappihomo. Kuulemma puolivuotta intiimiä suhdetta johonkin miesnäyttelijään, joku Kyle sukunimeä en muista. On mennyt ihan vainoharhaiseksi ja välttelee lehdistöä kuin ruttoa, homoudesta? johtuen. Työskentely hänen kanssaan on mennyt entistä vaikeammaksi tuon poikarakkaus epäilyn takia, kertoo eräs Pako sarjan tekijöistä. "Hän on entistä sulkeutuneempi ja vainoharhaisempi"

Kakkoskausi oli kyllä koukuttava. Kolmosesta pelonsekaiset odotukset..

Tuo Sona vaikuttaa astetta mielenkiintosemmalta vankilalta. Siis ei vartijoita vaan kaikki vangit saavat olla päikseen ja tehä mitä huvittaa... huh. Taitaa vallita pikkunen viidakon laki kyseisessä paikassa. Paljon mielenkiintoisempi kun Fox River on kyl tuo. Onkoha tolla todellisuuspohjaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom