Prison Break Season 3 (Spoilervaara)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mistä te noi jaksot lataatte? Kävin bitaddictissa katsomassa niin ei ollu kuin englanninkieliset subit. Subsyndromekin oli ihan tukossa.

Mistä te noi jaksot lataatte? Kävin bitaddictissa katsomassa niin ei ollu kuin englanninkieliset subit. Subsyndromekin oli ihan tukossa.

m i n i n o v a

Ainakin tuolta voi kai ladata, itse ostan jaksot tietenkin laillisesti

Nyt tekstitykset on... ostettavissa...:rock:

Oli siinä shekilla arvoa...:D

Bellick oli, kun pikku poika nähdessään äiteensä.:D

Aivan uskomattoman hyvä kauden alotus. Huippu hyvät 2 ekaa jaksoo.:worship:

On kyllä käsikirjottajat pistäny parastaan.

Tässä sarjassa ei kyllä yllätä enää mikään. Ei tässä ole enää päätä eikä häntää koko touhussa, menee niin älyttömyyksiin jo koko roska että...

Näihin jää niin koukkuun. Nyt 3 katottu muutamassa päivässä, suomisubien kera tietysti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuka tiesi, ettei Sara kuollut? o/

Olipahan jakso.

Mä en vieläkään usko, sen olevan oikeesti Sara jonka pää oli siinä laatikossa... Siihen löytyy vielä joku järkevä syy, miks ne oli lavastanu sen. Sanokaan mun sanoneeni!

Mahonella alkaa olemaan jo vähän vierotusoireita...tai siis oli

Hahhahhaa.:D

Hyvin alkaa huomaamaan kuinka tekijöiltä on ideat loppu :D Kuolleiden henkiin herättäminen on yleensä ensimmäinen merkki siintä IMO. Pakkohan näitä on silti kattoa kun kuitenkin ihan hyvä sarja on...

Voiko näitä streamta jostain?

Jos ei, niin tietääkö kukaan sukkelasti toimivaa BitTorrent- sivustoa, josta voisi latailla kolmos tuotantokauden jaksot 1-8?

Kiitos!!

Oikoluku jo käynnissä. Ei pitäis mennä kauaa enää.:hyper:

siis täh? mulla on ollu koko kolmoskausi jo kauan koneella suomisubien kera. herätkää :hyvä:

EDIT. ai te puhuttekin jo neloskaudesta, threadin nimi pitää siis vaihtaa :)

Ihan lupaavalta vaikuttaa. Sarjan alkuperäisestä ideasta ollaan kyllä jo aika kaukana..

Aika hömppää oli, jopa näyttelytyö oli romahtanut... vain T-Bag kantoi rooliaan jotenkuten mutta muuten homma ryömii CSIn tasolla ...sääli.

3.s jakso katottuna.

Junnas vähän paikoillaan tämä jakso, mutta ei ollu paska jakso tämäkään.:rock:

Joo-o.. Junnas aika huolella. Jotain kuitenkin.
Taitaa Michaelilla olla aivokasvain siitä nenäverenvuodosta ja kivusta päätellen. Siis siitä kivusta ku se selvitti sitä tapaamispaikkaa, laitto sormet otsalle ja tuli niitä välähdyksiä - ei ollu pelkkä flashback

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom