Prison Break Season 3 (Spoilervaara)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olipahan jakso.

Mä en vieläkään usko, sen olevan oikeesti Sara jonka pää oli siinä laatikossa... Siihen löytyy vielä joku järkevä syy, miks ne oli lavastanu sen. Sanokaan mun sanoneeni!

Mahonella alkaa olemaan jo vähän vierotusoireita...tai siis oli

Huomasko kukaan muu, ettei Saran naamaa oo viel kertaakaan näytetty, paitsi siinä kuvassa. Täs on joku paha jekku, joka liittyy sen kasvoihin. Ite en voi mitenkään uskoo, et siel ois Saran tai LJ:n pää. Korkeintaan joku muu ruumiinosa. Jos siel ois LJ:n pää, Lincin motivaatio tehdä enää yhteistyötä vois vähän kärsiä, kun taas jos se olis Saran pää, Linc vois salata sen Michaelilta saadakseen edes LJ:n elävänä takas.

Tuo Saran näyttelijä ainakin imdb:n mukaan ollut raskaana tuon alkukauden kuvauksissa, niin siksi ei ole näytetty kokovartalokuvaa jossa näkyy naamataulu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ilmeisesti sitten tulee vasta 5.11. Ainaki kaikkien muiden lähteitten mukaan paitsi imdb:n mukaan. Ihme säätöä ku ei voi joka viikko jaksoa tökätä ulos. Torrenttejakaan ei löydy joten kai se on uskottava että tämäkin jakso tulee myöhässä.

mistähän torrent sivustolta sais kunnon version tosta s03e02:sesta? oon jo muutaman version imuroinu ja kaikki päättyy kesken ja kuva on välistä tosi "rakeinen" :itku:

"Don't Fear the Reaper" -niminen kappale näkyis olevan imdb:n soundtrackissä ton jakson kohalla.
http://www.youtube.com/watch?v=z5rW-YvYmUE

Aivan :D Olin just tulossa raportoimaan löydöksistäni, mut ehdit ensin.

Luulin sitä suomalaiseks biisiks, koska Pelle Miljoona & Rockersin Kaikki hitin ainekset levyllä on Andy McCoyn laulama kappale nimeltä Kuin Romea ja Julia, joka on cover/väännös tästä kyseisestä Blue Oyster cultin (?) Don't fear the reaperista.

Olishan se olluki aikamoista, jos Paossa sois suomalainen biisi :D Sain sen laulun jo kuulostamaan korvissani jonkunlaiselta siansuomelta, ku yritin oikeen kuunnella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom