Prison Break Season 3 (Spoilervaara)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Edellisten kokemusten perusteella sanosisin että reilu puol tuntia, niin tuleee torrent spy:n....

Mulle on tullu jo kolme tiedostoa, jotka on auennu ja sanonu, että niitä voi kattoa vaan jollain play3w-ilmaisohjelmalla, jossa on sitten troijalainen! Menee hermo!:curs:

Eikös se ottanut sen veneen jolla veljeksien oli tarkoitus paeta, mutta Michael oli piilottanut veneeseen huumeita ja käräytti Mahonen poliisille?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eikös T-bag saanut jotenkin johdateltua Michaelin, Sucren ja Bellickin ansaan. Eli kun T-bag oli juoksemassa rahojen kanssa karkuun niin johdatti nuo kolme semmoseen huoneeseen josta löytyi kuollut nainen ja itse karkasi sieltä ja lähtiessään ampui bellickiä jalkaan jonka takia bellick jäi sitten kiinni

ei näkyny kyseises jaksos :P

mut mahone oli kyl huippu :)

Mutta alkuteksteissä näky "Amaury Nolasco" vai mikä olikaan joka siis esittää sucrea..Joten luulisin hänen tulevan esiin jossain vaiheessa..

Itse jaksoon, oli aika kuraa:down:..Jos tota menoa vielä jatkuu, niin varmaan lopetan ton kattomisen..Olis pitänyt lopettaa tohon 2. kauteen..:zzzz:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom