Uzeeh sanoi:Siitä koko jutun olen ottanutkin. Inuiitit elivät ennen länsimaitten tuloa äärimmäisen pitkään ja lähes taudittomasti, ainoastaan vähän oli esimerkiksi epilepsiaa. Koko ruokavalioni perustuu inuiteihin.
Tässä kuva minusta, /fit/ issä olijoille varmaan äärimmäisen tuttu: (Täysin naturell keho siinä mielessä että koskaan en ole painoja nostanut)
Qvistus sanoi:Mä oon tavallaan vähän kateellinen, että jätkä saa päivittäin poron ja hirven lihaa ja elää kuin eskimot. Saa nauttia luonnon antimista juuri selaisina kuin on tarkoitettukin. Toi osoittaa jo jonkunlaista kurinalaisuutta mikä on hienoa. Tavoitteet on vaan hieman erilaiset kuin useimmilla täällä, mutta mikäs siinä jos on onnellinen.
Totta.
Uzeeh sanoi:En mielestäni tarvitse yhtään lisää lihasta. Juoksu sujuu aivan loistavasti, ajat mahtavia itselleni (Cooper 3750, 100m 12s, 35km 2h 15 min, 800m 2.10), ja omalla keholla homma toimii hyvin, yli kaksikymmentä leukaa, 30 dippiä, vähän päälle 100 punnerrusta, l-sit 10 sekunnin ajan. Terveenä olen pysynyt viimeiset vuodet eikä ongelmia ole, enkä ole miinuskaloreilla vaan pienellä plussalla kompensoidakseni pitkänmatkanjuoksun kalorivajetta.
Cooper tulos tykki ! ( kyllä noi muutkin tulokset vertailun kestää.. )
Et inttiä käynnyt vielä... ei muuta kuin sissikoulutukseen.. !