Presidentinvaalit 2012

Haavisto on varmasti hyvä mies ja saa paljon hyvää aikaa esim jonain yk lähettiläänä. Nyt ei vain olla valitsemassa yk lähettilästä vaan Suomen Presidenttiä. Minusta Suomen presidentin tärkein tehtävä on myydä, myydä ja myydä, hoitaa suomeen niitä investointeja jotka saavat suomalaisille töitä. Kumpi näitä investointeja paremmin pystyy suomelle hankkimaan niin siitä ei liene epäilystä. Vituttaahan se kokoomuslaista äänestää mutta tähän duuniin Niinistö on niin paljon parempi.
Samaa asiaa mitä sauli toitottaa kampanjassaan. Eikä voisi olla enempää oikeassa! Talousvaliokuntien kanssa kun lähtee presidentti kiertämään, niin varmasti on saulilla paremmat lähtökohdat tukea sitä kaupansaantia. Puhumattakaan siitä miten Haaviston seksuaalinen suuntautuminen _saattaisi_ vaikuttaa maissa jossa homoutta ei suvaita. Monet islamistiset maat tuppaa vielä investoimaan aikalailla suomalaista teknologiaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei niita ihan oikeasti juurikaan kiinnosta millainen presidentti jossain Suomessa on. Suomalaisilla on kumma tapa ajatella etta ihan kaikki uutisoidaan isoilla otsikoilla maailmalla ja siella sitten kilpaa pilkataan pienta Suomea. Ei se ihan niin mene :)

En usko etta ainakaan poliittisissa piireissa Haavistoa mitenkaan syrjittaisi pelkan homouden takia. Haavisto on fiksu, pateva ja osaa asiansa eika muulla ole valia. Poliitikot ovat ammattilaisia eika kukaan varmasti henkilokohtaisesta mielipiteestaan huolimatta laittaisi uraansa vaakalaudalle dissaamalla toisen maan presidenttia jonkun niinkin irrelevantin asian kuin seksuaalisen suuntautumisen takia.

Mina taisin missata ulkomaiden aanestyspaivan (kasittaakseni taalla ei voi aanestaa kuin ennakkoon), mutta jos voisin viela aanestaa, antaisin aaneni Haavistolle vaikka Kokoomusta kannatankin. Presidentin tehtavana on lahinna edustaa ja siihen Haavisto on ehdottomasti fiksuin valinta, vaikka ei Niinistokaan mikaan huono ole.

ENkohan mina tieda ihan riittavan hyvin, mita ne ulkomailla suomesta ajattelevat, kun olen asunut jenkeissa nyt viimeset kolmevuotta. Ne ajattelevat (taalla) etta suomessa on aina kylma, ja etta suomen presidentti on nainen joka nayttaa conan o brienilta. Myos duudsonit ja angry birdsit on kova juttu. Niita ei paljoo kiinnosta kuinka hyva joku haavisto tai halonen on johtamaan maata. Ensin halonen tulee jakamaan rikkaiden rahoja (stnan vasemmistolainen) ja sittten tulee hippi haavisto vihreista. Mun mielesta voisitte siella suomessa jakaa kaikkien rahat tasapuolisesti niin etta kellaan ei ole toista enempaa (niin ei tule kautetta mita usomessa niin usein on, eika ahkeruutrta ainakaan palkita :) ) sitten kesana kaikki meette vihreiden puoluekokoukseen sinne keskisuomen nudisti hippilerilille palvomaan uutta homo presidenttia ja halailemaan puita :)
 
ENkohan mina tieda ihan riittavan hyvin, mita ne ulkomailla suomesta ajattelevat, kun olen asunut jenkeissa nyt viimeset kolmevuotta. Ne ajattelevat (taalla) etta suomessa on aina kylma, ja etta suomen presidentti on nainen joka nayttaa conan o brienilta. Myos duudsonit ja angry birdsit on kova juttu. Niita ei paljoo kiinnosta kuinka hyva joku haavisto tai halonen on johtamaan maata. Ensin halonen tulee jakamaan rikkaiden rahoja (stnan vasemmistolainen) ja sittten tulee hippi haavisto vihreista. Mun mielesta voisitte siella suomessa jakaa kaikkien rahat tasapuolisesti niin etta kellaan ei ole toista enempaa (niin ei tule kautetta mita usomessa niin usein on, eika ahkeruutrta ainakaan palkita :) ) sitten kesana kaikki meette vihreiden puoluekokoukseen sinne keskisuomen nudisti hippilerilille palvomaan uutta homo presidenttia ja halailemaan puita :)

Just. :)
 
Homona ois helpompaa. Töissä jos joku vittuilee, voisi heti syyttää suvaitsemattomuudesta ja kiusanteosta. :jahas:
Totta. Tässähän vois ruveta kaappiheteroksi :D













:urjo:
 
Poliittisesta menneisyydestä, jo se, että kysyt aiheuttaa sen ajatuksen, että huudan aika kuuroille korville mutta koitetaan:

  • Kyvyttömyys vastuun kantoon, erityisesti kun on kyse omista virheistä tai yhteisessä linjassa pysymisestä
  • Jatkuva takinkääntö, jonka motiivina on oma paras etu, joka käännetään protestiksi vallan keskiön suuntaan silloin, kun ollaan itse pois sieltä sekä ylimieliseksi valta-aseman taakse piiloutumiseksi silloin, kun ollaan itse keskiössä
  • Tulee aina asiaan sisään negaation kautta
  • Ei ole ollut kenellekään koskaan luotettava poliittinen kumppani, ei valtakunnassa, omassa puolueessa, maakunnassa, eikä edes kunnallis tasolla, ei edes kunnan johtajalle
  • Opportunistinen oman etunsa ajaja joka kantaa kaunaa niille, jotka ovat laittaneet hänet tilille tekemisistään, Kekkonen, Koivisto, Aho, Ahtisaari, jne
  • Täysin vailla kenenkään luottamusta vailla oleva peluri, jonka suurin ansio on mieletön viihdearvo, jonka tarjoaa
  • Kylmäkiskoinen laskelmoija joka aluepolitiikan lyhytnäköisillä peleillä takaa kotikentän kannatuksen

Tossa päälimmäiset...

Tässä on sulla niin tunnepitoinen lista, että taitaa olla turha tästä asiasta alkaa sen enempää vääntämään sinun kanssasi. Toivoin sinun vastaavan vaikkapa jotenkin esimerkkien tai todisteiden kautta, mutta sinulla taitaa olla niin voimakkaasti tuollainen vihaava asenne Väyrystä kohtaan, että se taisi olla turha toivo.

Minusta Väyrynen on sellainen "kansallisen koulukiusauksen" uhri. Minä jotenkin vaan näen sen juuri sellaisena. Eteläisessä Suomessa on ihan ok käyttää tuollaista todella loukkaavaa ja halventavaa kieltä nimenomaan Väyrysestä, mutta kun hän pääsee "toiseen kouluun" eli pohjoiseen Suomeen, niin sävy onkin aivan erilainen. Väyrynen oli kuitenkin selvästi suosituin ehdokas Pohjois-Suomessa. Aika jännää, että "suvaitsevaiset" ihmiset, jotka äänestävät Haavistoa syyllistyvät tällaiseen.
 
Tuosta Väyrystä vastaan äänestämisestä. Mies, joka on auttamattomasti hukassa nykymaailmassa ja elää edelleen jotain kylmän sodan aikakautta, ei mielestäni ole sopiva presidentiksi. Haavisto ja Niinistö ovat kokeneita ja ajan hermolla toimivia, fiksuja ihmisiä. Tiesin Niinistön menevän toiselle kierrokselle ja halusin omalta osaltani varmistaa myös Haaviston pääsyn, koska koen hänet aidosti hyvänä ehdokkaana..

Olisitpa osallistunut keskusteluun ennen äänestystä, niin olisit voinut vaikkapa käännyttää minut äänestämään jotain toista.. Mutta nyt saat toisen mahdollisuuden. Kerropa minulle miten Väyrynen on hukassa nykymaailmasta ja elää kylmän sodan aikakautta?
 
Edelleen tällainen fiilis eilisestä: :dance:

Ääni menee Haavistolle toisellakin kierroksella, mutta pidän Niinistöä myös hyvänä ehdokkaana. Kiinnostaa kyllä mitä OIKEITA eroavaisuuksia näiden kahden välille onnistutaan löytämään, vai jatketaanko tässä homo/hetero ja armeija/sivari -linjaa.

Aion tällä kertaa olla enemmän aktiivisesti mukana vaalityössä.


Häiritsikö muuten ketään muuta Ylen lähetyksessä demarien vaalitappion loputon puinti? Itse olisin ehkä tulosten selvittyä halunnut nähdä voittajien juhlintaa, en turhaa analyysia siitä, miksi Lipponen ei saanut enemmän ääniä.
 
Toivoin sinun vastaavan vaikkapa jotenkin esimerkkien tai todisteiden kautta, mutta sinulla taitaa olla niin voimakkaasti tuollainen vihaava asenne Väyrystä kohtaan, että se taisi olla turha toivo.

Just, elikka toivotan matkaa sinne kirjastoon tutustumaan poliittiseen lähihistoriaan:

  • Lukemisen jälkeen kykenet päättelemään kaksi ensimmäistä kohtaa itse
  • Kolmannen kohdan voit todeta laittamalla televisioon äänen päälle, kun Paavo puhuu
  • Kohdat neljä ja viisi on ne, jotka sieltä kirjoista on helpoin löytää
  • Kuudes on mun oma mielipide
  • Seitsemännen todistit juuri itse todeksi, kirjallinen todiste löytyy lähes vuosi vuoden jälkeen valtion budjetista

Viihdyttäviä lukuhetkiä
 
Tuossahan se olennainen tulikin sanottua, moni "hetero" painaa kakkoseen eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Mutta jos noin 50v äijä panee reilu 30v miestä kakkoseen siinähän on jo ihmettelemistä yhdelle jos toisellekkin.

ps. Kimmelistä en tiedä mut vahvasti epäilen että toinen osapuoli ei ole samaa sukupuolta.

Miksi edes vetää kakkoseen ku on olemassa ykkönen?
 
Mitä tässä nyt yleisesti katsoo maailman menoa, niin kohta tällainen tavallinen vaalea lihaa syövä heteromies on se jota syrjitään ja potkitaan päähän. Vielä pahenee jos käy töissä ja maksaa asuntolainaa, eihän sellainen nyt vaan ole in, eikä pop eikä niinkun ihkudaa yhtään. ;)

Näin on ollut jo pitkään. Silti femakot jaksaa valittaa, ja halutaan sitä suvaitsevaisuutta, tasa-arvoa, lihattomuutta, elämän monipuolisuutta jne, juurikin tinkimällä suomalaisen miehen hyvinvoinnista. Ei ihme että perhesurmiakin on tullut lähinaikoina, alkaa nimittäin keittämään hyvin pahasti yli. Onko Haavistokin feministi? Ei nimittäin antanut vastausta, yllättäen. Lipponen, Arhiippa-Paavo ja Bidee toki myönsivät.

Äänestän taas Niinistöä ja toivon realistisesti talouskasvua, jotta ihmiset voisivat hyvin ja OMHX lähtisi pysyvälle nousu-uralle.
 
Vähän huonosti tunnustan äänestäväni, mutta nyt on pakko antaa 'ei helvitissä' - ääni Haavistolle, siis äänestää Niinistöä. Viimeksi taisin äänestää kun piti antaa hellno-ääni toisella kierroksella tälle RKP:n mammalle.
 
Ääni menee Haavistolle toisellakin kierroksella, mutta pidän Niinistöä myös hyvänä ehdokkaana. Kiinnostaa kyllä mitä OIKEITA eroavaisuuksia näiden kahden välille onnistutaan löytämään, vai jatketaanko tässä homo/hetero ja armeija/sivari -linjaa.
http://www.hs.fi/politiikka/Haavist... globalisaatiosta/a1305554052848?ref=fb-share

Alkaa niitä löytyä. Jo pelkästään tuo Haaviston mamuihin kohdistuva positiivinen diskriminaatio on poissulkeva asia, minkä vuoksi en ikinä äänestäisi Haavistoa. Viimeiset 12 vuotta on mennyt kukkahattuilun merkeissä, ja kyllä se saa luvan jo loppua.
 
Haavisto on saatana!
Tuolla kaverilla on tuossa kaava millä se todistettaan:D
http://sakarias.vuodatus.net/

Itse olen käsittänyt, ainakin kannattajiensa hurmoksesta, että Pekka on itse asiassa Kristuksen uusi tuleminen.
Eipä Nostradamuskaan tiennyt, että uusi tuleminen tapahtuu latinokampaajan perseeseen.

Pekka itse vaikuttaa fiksulta, mutta voi vittu mitä runkkareita se kannattajajoukko on täynnä; ei ole suomalaisen popparin itseriittoisuudella rajoja, kun kerrankin pääsee hehkuttamaan omaa sädekehäänsä, ja näyttämään kaikille kuinka vitun hyvä ihminen sitä onkaan.

Koko Haavisto on lukuisille viihdealan ihmislle silkka väline oman egon onanointiin.

Oli kyllä outo fiilis, kun katoin vaali-iltaa eilen, ja joku puolipäihtynyt bimbo, tais olla pimpin Paula Vesala, selitti että taiteilijat just siksi Haaviston takana, kun taiteilijat on sellasii tyyppejä, et ne niinku harvoin kannattaa kovia arvoja, että otetaan heikommilta ja jätetään ne oman onnensa nojaan...eh...what? Mikä puolue on ehdottanu että mummot kadulle ja orvot vartaaseen ja köyhät teuraaksi?
Ja sosiaalituet pois aina ja kaikilta.

Mut ehkä ne meinas kun PerSut rohkeni sanoa, että Suomella ei riitä pätäkkä koko maailman sosiaalitoimistoksi,
niin nää bimbot oli sitä mieltä et siis niinq kauheen julmaa, tiätsä, et niinqu hei pitäs riittää niinq kaikille.

Ajattelin siinä, että ei ois Serialista politiikkaan; joutus väkisin yrittään pärjätä tollasten kanssa,
joista koko ajan mielessä pyöris, että missä todellisuudessa nuo elää, onko nuo käyneetkään tällä planeetalla.

Tällaiset paulavesalat, käykö niille niin, että niiden käsitys omasta loputtomasta makeudestaan ihmisenä
ampaisee stratösfääreihin maineen myötä, ja niistä tulee siksi tuollaisia, kun eivät enää itsekritiikkiäkään osaa harrastaa?
Ja miksi osaisivat, tai miksi pitäisi, kaiken sen täydellisyyden keskellä?
Vai hakeutuvatko hänenkaltaisensa alalle, eli hän oli tuollainen syntyessään, nyt maineen myötä sit enempi pääsee tämä pään tyhjyys esille?

Täytyy sanoa, että vähän olen Mickey Rourken kannalla, poppareitten ja näyttelijöiden kandeis pitää turpansa kiinni ja erossa politiikasta.

Eniten ehkä nyppii tällainen asenne, kuin sillä PMMP:ihmisellä:
"nyt siis mua älyttömän hyvänä ihmisenä ahdisti hirveesti, et kun tuli tää kauhee jytky, niin mä ja kaikki muut hirveen hyvät ihmiset onneksemme saatiin homo, jota äänestää, koska se tekee meistä vieläkin parempia ihmisiä, enkä mä tienny et se siis on ees mahdollista enää, joten me tultiin vastaiskuun, ja pelastetaan Suomi, niin kuin tällaiset super-hyvät ihmiset tekee...tosin me tehdään tätä ihan vaan leijuaksemme omassa hyvyydessämme, mut mitä siitä siis hei, me leijutaan julkisuudessa yyber-hyvinä."

Eli ei nyt paljoo viittitä turhaan ajatella mitään; demonisoidaan vaan vastustaja, ja nostetaan itsensä jalustalle, ja ollaan yhä vaan parempia ihmisiä.
Näkisin, että mies ite, eli Pekka, ei itse näe olevansa hyvyyden joukkojen kenraali, vaan on jotenki realistisempi ja maanläheisempi. Silti mieluusti ottaa noiden bimbojen avun vastaan, mikä miinus hälle.

Toki kaikesta vuodatuksestani huolimatta olen edelleen häntä äänestämättä vihreytensä, sekä kouluttamattomuutensa vuoksi. Pressaksi ei pidä päästä oppisopimuskoulutuksella.
 
http://www.hs.fi/politiikka/Haavist... globalisaatiosta/a1305554052848?ref=fb-share

Alkaa niitä löytyä. Jo pelkästään tuo Haaviston mamuihin kohdistuva positiivinen diskriminaatio on poissulkeva asia, minkä vuoksi en ikinä äänestäisi Haavistoa. Viimeiset 12 vuotta on mennyt kukkahattuilun merkeissä, ja kyllä se saa luvan jo loppua.
Odotettuja vastauksia. Toinen haluaa edistää suomen taloutta ja sitä kautta hyvinvointia. Vihreä tahtoo tyypillisesti taas halata maailmaa ja luopua talouskasvusta.
 
Just, elikka toivotan matkaa sinne kirjastoon tutustumaan poliittiseen lähihistoriaan:

  • Lukemisen jälkeen kykenet päättelemään kaksi ensimmäistä kohtaa itse
  • Kolmannen kohdan voit todeta laittamalla televisioon äänen päälle, kun Paavo puhuu
  • Kohdat neljä ja viisi on ne, jotka sieltä kirjoista on helpoin löytää
  • Kuudes on mun oma mielipide
  • Seitsemännen todistit juuri itse todeksi, kirjallinen todiste löytyy lähes vuosi vuoden jälkeen valtion budjetista

Viihdyttäviä lukuhetkiä

Just.. Hienostipa perustelet. :rolleyes:

Eli sinulla ei ole mitään faktaa takana. Sinä et ole itse perehtynyt millään tavalla poliittiseen historiaan ja menet pelkästään katkeruuden voimalla eteenpäin. Saanko arvata, että olet demari? Ja todennäköisesti vanhempasi/viisaampasi ovat kertoneet sinulle miten asiat ovat kuten vasemmiston piirissä yleensä toimitaan (Pohjois-Korea, Kiina, NL)? Osuiko oikeaan?

Onnea elämässäsi!
 
http://www.hs.fi/politiikka/Haavist... globalisaatiosta/a1305554052848?ref=fb-share

Alkaa niitä löytyä. Jo pelkästään tuo Haaviston mamuihin kohdistuva positiivinen diskriminaatio on poissulkeva asia, minkä vuoksi en ikinä äänestäisi Haavistoa. Viimeiset 12 vuotta on mennyt kukkahattuilun merkeissä, ja kyllä se saa luvan jo loppua.

Haavisto on sosialisti. Selittää juuri noita juttuja, miten ei tarvita lisää talouskasvua ja miten pitää tasata hyvinvointia jne. Haavisto puhui myös aikaisemmin miten Suomen pitäisi olla enemmän mukana Euroopan ulkopuolella rauhanneuvotteluissa jne. Kuulostaa tosi mahtavalta Suomen tulevaisuutta ajatellen. Haavisto ajaa elintason laskua suomalaisille...
 
Toisaalta noin, toisaalta Haavistolla on ihan hyviäkin näkemyksiä. Esim. että on järkevämpi auttaa paikan päällä kuin täällä ja että Suomen kilpailukyky ei kyllä millään kevennyksillä tai helpotuksilla pärjää nouseville talouksille ellei siellä oikeasti kiinnitetä esim. ihmisoikeus- ja ympäristöasioihin huomiota.
Toki ei nyt entisestään heikentää tarvitsis...
 
Back
Ylös Bottom