Haavisto on saatana!
Tuolla kaverilla on tuossa kaava millä se todistettaan:D
http://sakarias.vuodatus.net/
Itse olen käsittänyt, ainakin kannattajiensa hurmoksesta, että Pekka on itse asiassa Kristuksen uusi tuleminen.
Eipä Nostradamuskaan tiennyt, että uusi tuleminen tapahtuu latinokampaajan perseeseen.
Pekka itse vaikuttaa fiksulta, mutta voi vittu mitä runkkareita se kannattajajoukko on täynnä; ei ole suomalaisen popparin itseriittoisuudella rajoja, kun kerrankin pääsee hehkuttamaan omaa sädekehäänsä, ja näyttämään kaikille kuinka vitun hyvä ihminen sitä onkaan.
Koko Haavisto on lukuisille viihdealan ihmislle silkka väline oman egon onanointiin.
Oli kyllä outo fiilis, kun katoin vaali-iltaa eilen, ja joku puolipäihtynyt bimbo, tais olla pimpin Paula Vesala, selitti että taiteilijat just siksi Haaviston takana, kun taiteilijat on sellasii tyyppejä, et ne niinku harvoin kannattaa kovia arvoja, että otetaan heikommilta ja jätetään ne oman onnensa nojaan...eh...what? Mikä puolue on ehdottanu että mummot kadulle ja orvot vartaaseen ja köyhät teuraaksi?
Ja sosiaalituet pois aina ja kaikilta.
Mut ehkä ne meinas kun PerSut rohkeni sanoa, että Suomella ei riitä pätäkkä koko maailman sosiaalitoimistoksi,
niin nää bimbot oli sitä mieltä et siis niinq kauheen julmaa, tiätsä, et niinqu hei pitäs riittää niinq kaikille.
Ajattelin siinä, että ei ois Serialista politiikkaan; joutus väkisin yrittään pärjätä tollasten kanssa,
joista koko ajan mielessä pyöris, että missä todellisuudessa nuo elää, onko nuo käyneetkään tällä planeetalla.
Tällaiset paulavesalat, käykö niille niin, että niiden käsitys omasta loputtomasta makeudestaan ihmisenä
ampaisee stratösfääreihin maineen myötä, ja niistä tulee siksi tuollaisia, kun eivät enää itsekritiikkiäkään osaa harrastaa?
Ja miksi osaisivat, tai miksi pitäisi, kaiken sen täydellisyyden keskellä?
Vai hakeutuvatko hänenkaltaisensa alalle, eli hän oli tuollainen syntyessään, nyt maineen myötä sit enempi pääsee tämä pään tyhjyys esille?
Täytyy sanoa, että vähän olen Mickey Rourken kannalla, poppareitten ja näyttelijöiden kandeis pitää turpansa kiinni ja erossa politiikasta.
Eniten ehkä nyppii tällainen asenne, kuin sillä PMMP:ihmisellä:
"nyt siis mua älyttömän hyvänä ihmisenä ahdisti hirveesti, et kun tuli tää kauhee jytky, niin mä ja kaikki muut hirveen hyvät ihmiset onneksemme saatiin homo, jota äänestää, koska se tekee meistä vieläkin parempia ihmisiä, enkä mä tienny et se siis on ees mahdollista enää, joten me tultiin vastaiskuun, ja pelastetaan Suomi, niin kuin tällaiset super-hyvät ihmiset tekee...tosin me tehdään tätä ihan vaan leijuaksemme omassa hyvyydessämme, mut mitä siitä siis hei, me leijutaan julkisuudessa yyber-hyvinä."
Eli ei nyt paljoo viittitä turhaan ajatella mitään; demonisoidaan vaan vastustaja, ja nostetaan itsensä jalustalle, ja ollaan yhä vaan parempia ihmisiä.
Näkisin, että mies ite, eli Pekka, ei itse näe olevansa hyvyyden joukkojen kenraali, vaan on jotenki realistisempi ja maanläheisempi. Silti mieluusti ottaa noiden bimbojen avun vastaan, mikä miinus hälle.
Toki kaikesta vuodatuksestani huolimatta olen edelleen häntä äänestämättä vihreytensä, sekä kouluttamattomuutensa vuoksi. Pressaksi ei pidä päästä oppisopimuskoulutuksella.