Vastaus rantapantterille: On tainnut pojalla jäädä elämän faktat oppimatta, vahvin määrää!!! Kuka perii Jenkkilältä velat?
Kiina suljettuaan ensin lainahanat. Yhdysvallat ei todellakaan ole enää mikään suvereeni yksinvaltias.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vastaus rantapantterille: On tainnut pojalla jäädä elämän faktat oppimatta, vahvin määrää!!! Kuka perii Jenkkilältä velat?
Sekin ärsyttää että olet automaattisesti juntti rasisti persujen kannattaja jos ET äänestä Haavistoa.
No tuota listaa voi jokainen katsoa, tulkita ja rivien välistä pohtia mitä ne käytännössä tarkoittaa. Ihan sama miten meillä suomessa menee varsinkin taloudellisesti ja onko kehitys kestävää, kunhan kaikilla surkimuksillakin on tosi kivaa eikä eläimiä satuteta. Vauhkotaan kaikille sovinismista, rasismista ja suvaitsevaisuudesta vaikka todellisuudessa itse ollaan kaikkein vähiten suvaitsevia. Halutaan työntää rahaa loputtomasti paikkoihin mihin se ei kuulu.Pakko tarttua tähän, kun jollain muullakin oli samanlaisia antipatioita vihreitä kohtaan. Itse en kannata mitään tiettyä puoluetta ja omat äänetkin on vaaleissa heitelleet aika laidasta laitaan, mutta jos katsotaan ihan vaikka vaan Vihreitten sivuilta otettuja arvoja, niin mikä näissä erityisesti sitä pahoinvointia aiheuttaa? Jos ei mennä näihin syvällisemmin, puolueohjelmaan tms., eikä myöskään lähdetä miettimään, puuttuuko tästä jotain, niin kyllä mä voisin noista jokaisen allekirjoittaa.
Mulle kelpaisi hampaita purren väännetyt tekohymyt ihan kotimaankin uskovaisilta linnan juhlien vierailta :DMikäs ois sen siistinpää kuin, Haavisto puolisonsa kanssa kättelemässä vieraita:D
Varsinkin tuolta Lähi-idän puolelta olevia hemmoja;)
^ Joo ehdottomasti. Haluan nähdä sen toyboyn ottamassa kantaa.
On Niinistö sentään jotain mieltä ollut. Mä muistan tv-väittelyistä nämä asiat:No Niinistö nyt ei ole sanonut yhtään mitään vielä missään. Eikä mielellään lähde väittelemään Haaviston kanssa.
Vituttaa se kuinka suuri osa suomalaisista luulee olevansa porvareita. Jos on 300k asuntolainaa niin se ei tee sinusta porvaria. vitun idiootit.
...Kuka on päättänyt että näiden "suvaitsevaisten" mielipide on mukamas oikeampi kuin minun?
Jahas, täytyy nyt sitten kahlata koko tredi läpi että tiedän mitä tolla tarkoitetaan. :PTähän auttaa ketjussa esitelty hippiaatteinen homo?
Jahas, täytyy nyt sitten kahlata koko tredi läpi että tiedän mitä tolla tarkoitetaan. :P
jos katsotaan ihan vaikka vaan Vihreitten sivuilta otettuja arvoja, niin mikä näissä erityisesti sitä pahoinvointia aiheuttaa? Jos ei mennä näihin syvällisemmin, puolueohjelmaan tms., eikä myöskään lähdetä miettimään, puuttuuko tästä jotain, niin kyllä mä voisin noista jokaisen allekirjoittaa.