Presidentinvaalit 2012

Koko vaalit on melko lailla vitsi. Jollain Essayahilla on noin 2 euroa budjettia ja sitten isommilla ihan helvetisti enemmän. Ei ton pitäis olla mikään "kuka saa eniten näkyvyyttä" kisa, vaan kaikki pitäis olla samalla viivalla mielipiteineen ilman mieletöntä kuilua budjeteissa.

Mut joo, Niinistö vie ja se on hyvä se. Parasta tässä on, että Suomen viholliset Soini ja Biaudet ovat HÄVIÄJIÄ!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On tämä perkele jos hinaaja menee toiselle kierrokselle väyrysen ohi, kertoo aika perkeleesti tästä maasta, vitun suomen hinaajat!
Pakkotoistolla on ilmeisen paljon homoja kun haavistoa äänestivät, millainen ihminen äänestää haavistoa muu kuin hinaaja ?

Homot ja muut hippiäiset ja suuri osa naisista koska Haavisto on niin "ihku" homo. En olis uskonu näkeväni tätä päivää et Haavisto taistelee toisesta paikasta.
 
Ei vittu toi helvetin suklaapoju nousee tuolta. Jos Haavisto ei olisi homo niin se olisi Arhinmäen äänimäärissä. Mutta kun on homo niin on niin vitun kiva äänestää sitä.

Erittäin hyvin sanottu. Pitää olla erilainen eli hinaaja ja hinaaja halutaan tämän maan Presidentiksi perkele.
 
Oli sen näköistä porukkaa haaviston kannatusjoukoissa että sais laittaa kusitestin kautta putkaan :D ;)
 
Alkaa olemaan aika väsynyttä tuo Haaviston homottelu, ihan kuin ala-asteella. Uskokaa tai älkää niin jos Haavistosta tulisi pressa (mitä ei tapahdu) paljon merkittävämpää on se että Haavisto on vihreä kuin se että hän on homo.
 
On tämä perkele jos hinaaja menee toiselle kierrokselle väyrysen ohi, kertoo aika perkeleesti tästä maasta, vitun suomen hinaajat!
Pakkotoistolla on ilmeisen paljon homoja kun haavistoa äänestivät, millainen ihminen äänestää haavistoa muu kuin hinaaja ?

No on se homokin parempi vaihtoehto kuin mies, jota on eduskunnassakin syytetty maanpetturuudesta. Väyrynen ei ainakaan Suomen etuja aja.
 
Koko vaalit on melko lailla vitsi. Jollain Essayahilla on noin 2 euroa budjettia ja sitten isommilla ihan helvetisti enemmän. Ei ton pitäis olla mikään "kuka saa eniten näkyvyyttä" kisa, vaan kaikki pitäis olla samalla viivalla mielipiteineen ilman mieletöntä kuilua budjeteissa.

Mut joo, Niinistö vie ja se on hyvä se. Parasta tässä on, että Suomen viholliset Soini ja Biaudet ovat HÄVIÄJIÄ!

Soini ei ole Suomen vihollinen, päinvastoin.
 
Ehkä jonkinlainen vihanhallinta olisi paikallaan? Ehkäpä Haavisto oli oikeasti joidenkin mielestä paras ehdokas. :face: Töissä tiedän itse asiassa montakin jotka olisivat äänestäneet Haavistoa muilla perusteilla mutta eivät viitsineet juuri homouden takia.

Peräänkuuluttaisin edes jotain kunnioitusta ihmisiä kohtaan ettei tuollaisia nimittelyjä tarvittaisi...
 
Väyrystä vituttaa, tää on juhlaa :)

Kalimeron mielestä mielummin toiselle kierrokselle Haavisto kuin Väyrynen? Niinistöhän tuon vie ja sekin kelpaa sata kertaa paremmin kuin tuo hinuri jolla on nuori (homo) rakastaja.
 
Ehkä jonkinlainen vihanhallinta olisi paikallaan? Ehkäpä Haavisto oli oikeasti joidenkin mielestä paras ehdokas. :face: Töissä tiedän itse asiassa montakin jotka olisivat äänestäneet Haavistoa muilla perusteilla mutta eivät viitsineet juuri homouden takia.

Peräänkuuluttaisin edes jotain kunnioitusta ihmisiä kohtaan ettei tuollaisia nimittelyjä tarvittaisi...

Millä tavalla jos kutsut homoa homoksi on nimittelyä, onko suklaapoika parempi? Jotai rajaa tuohon haaviston perseen lipomiseen
 
Kalimeron mielestä mielummin toiselle kierrokselle Haavisto kuin Väyrynen? Niinistöhän tuon vie ja sekin kelpaa sata kertaa paremmin kuin tuo hinuri jolla on nuori (homo) rakastaja.

Kyllä, Niinistöstä pressa ja Väyryselle mahdollisimman paljon paskaa ja vähän työkaluja ennen puoluekokousta. Toiselle kierrokselle vaikka naapurin kissa ennen Väyrystä, joka tästä on erimieltä niin kirjastoon tutustumaan Suomen ja Väyrysen poliittiseen historiaan. Jopa maailman turhin ja ärsyttävin ihminen Biuauduuaudeéét ennen Väyrystä.
 
Itse en ainakaan halua Soinia presidentiksi, häntä tarvitaan eduskunnassa.

Pekka Haavisto on ihan fiksun ja mukiinmenevän oloinen mies, minulla ei ole häntä mitään vastaan persoonana. Olen kuitenkin joissain asioissa hiukan konservatiivinen, ja homous on yksi asioista joita en vain ymmärrä, enkä varsinkaan tätä viime aikoina noussutta homouden suoranaista ihannointia. Minun ei tarvitse mielestäni selitellä sitä kenellekään, enkä mielestäni ole tyhmäkään saati juntti. Minä en vain halua että Suomen presidenttinä on mies joka lutkuttaa kullia. Jos se tekee minusta suvaitsemattoman, niin so be it.
 
Back
Ylös Bottom