Presidentinvaalit 2012

Jotenki niin vitun huvittavaa et täällä syytellään esim, persuja siitä mistä ne kiristää ja miten pitäis kiristää. Onko persut ollu joskus hallitusvastuussa tekemässä näitä päätöksiä miksi suomi on joutunu tilanteeseen jossa pitää kiristää vähän joka paikasta?
Ja en mulkerot haluaa vain kiristää lisää. Miten sokeita te ihmiset olette tuolle kateudelle joka Soinin kommentista paistaa "pitää hillitä kerskakulutusta". Toi kommentti on niin sairas kateudesta, ettei mitään. Että jengi ei sais enää ostaa ullakkohuoneistoja, vaan kaikille kolmio Konalasta? Ladaa kalliimpaa autoa ei saa ostaa? Kukaan ei syö kuin tonnikalaa ja makaroonia? Vitun sairasta paskaa sanon minä ja kuka tommoista läskipäätä sitten vielä äänestää, morjens.

Muistakaa Soinia kun ens kerralla ostatte tyttöystävällenne korun, tai itsellenne uuden auton tai jotain turhaa tietokonesälää. Meidän valtiossa ei perussomalaisten hinaajien mielestä saa erottua massasta millään tapaa. Antakaa nekin rahat sossulle. Otetaan teiltä semmoinen 45% palkasta veroa, niin katotaan mitä mieltä Soinista sitten olette ja sen "otetaan lisää vain niiltä keltä voi ottaa" kommenteista.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja en mulkerot haluaa vain kiristää lisää. Miten sokeita te ihmiset olette tuolle kateudelle joka Soinin kommentista paistaa "pitää hillitä kerskakulutusta". Toi kommentti on niin sairas kateudesta, ettei mitään.

Minusta taas kerskakulutus on pohjimmiltaan epätervettä, siis sairasta. Tekevää ja yrittävää pitää tietenkin palkita työstään, mutta mitä tekemistä tällä on ylettömän materialismin ihannoinnin kanssa? Onneksi sentään jotkut poliitikotkin suhtautuvat hillittömyyteen ja kulutushysteriaan varauksellisesti. Kohtuus ja kohtuullisuus ennen kaikkea. En kuitenkaan ole pistänyt merkille, että Soini olisi erityisemmin profiloitunut kulutuskritiikillä.
 
Ja en mulkerot haluaa vain kiristää lisää. Miten sokeita te ihmiset olette tuolle kateudelle joka Soinin kommentista paistaa "pitää hillitä kerskakulutusta". Toi kommentti on niin sairas kateudesta, ettei mitään. Että jengi ei sais enää ostaa ullakkohuoneistoja, vaan kaikille kolmio Konalasta? Ladaa kalliimpaa autoa ei saa ostaa? Kukaan ei syö kuin tonnikalaa ja makaroonia? Vitun sairasta paskaa sanon minä ja kuka tommoista läskipäätä sitten vielä äänestää, morjens.

Muistakaa Soinia kun ens kerralla ostatte tyttöystävällenne korun, tai itsellenne uuden auton tai jotain turhaa tietokonesälää. Meidän valtiossa ei perussomalaisten hinaajien mielestä saa erottua massasta millään tapaa. Antakaa nekin rahat sossulle. Otetaan teiltä semmoinen 45% palkasta veroa, niin katotaan mitä mieltä Soinista sitten olette ja sen "otetaan lisää vain niiltä keltä voi ottaa" kommenteista.



En minäkään allekirjoita persujen talouslinjaa, mutta Soini on ollut näissä Kreikan yms takauksissa oikeassa ja häntä ei ole kuunneltu. Jos Kansa pääsisi äänestämään suoraan näistä apupaketeista, uskon että rahaa ei olisi syydetty vastikkeettomasti ympäri eurooppaa. Muutenkaan Soini ei halua että Suomen itsemääräämisoikeus annetaan hopeatarjottimella Brysseliin. Tästä huolimatta presidenttinä en minäkään häntä halua nähdä. Esim suhtautuminen aborttiin jonkun satuhahmon voimalla laskee pisteitä roimasti.

Noista vaihtoehdoista mitä meillä on, tulen todennäköisesti valitsemaan Haaviston. Uskon että hänen kokemuksensa ulkopolitiikasta on vain eduksi jos pressaksi valitaan. Ja tämä teksti tuli lihaa syövältä heteromieheltä, joka vihaa (nykyistä) vihreää puoluetta.
 
Kreikkahan tuli puhtaalla kusetuksella Euroon. Kuka oli takana? Sinne menee nyt "veromarkkoja" ja kerskakulutus loppuu. Onko Eurosta ollut sen edestä hyötyä? Onko loppu vai alku nähty?
 
Ja en mulkerot haluaa vain kiristää lisää. Miten sokeita te ihmiset olette tuolle kateudelle joka Soinin kommentista paistaa "pitää hillitä kerskakulutusta". Toi kommentti on niin sairas kateudesta, ettei mitään. Että jengi ei sais enää ostaa ullakkohuoneistoja, vaan kaikille kolmio Konalasta? Ladaa kalliimpaa autoa ei saa ostaa? Kukaan ei syö kuin tonnikalaa ja makaroonia? Vitun sairasta paskaa sanon minä ja kuka tommoista läskipäätä sitten vielä äänestää, morjens.

Muistakaa Soinia kun ens kerralla ostatte tyttöystävällenne korun, tai itsellenne uuden auton tai jotain turhaa tietokonesälää. Meidän valtiossa ei perussomalaisten hinaajien mielestä saa erottua massasta millään tapaa. Antakaa nekin rahat sossulle. Otetaan teiltä semmoinen 45% palkasta veroa, niin katotaan mitä mieltä Soinista sitten olette ja sen "otetaan lisää vain niiltä keltä voi ottaa" kommenteista.

No kerro nyt miksi Soinin pitäis olla esim, sulle kateellinen? Siksi ku sä omistat pakkiksen? sä vaan haluat kääntää kaikki nekatiiviset asiat Soinin viaksi, ihmisen joka ei ole tehny tikkua ristiin sen eteen et nyt ollaan tilanteessa jossa sä kärsit. Et ole yksin, meitä on monta muutakin jotka kärsii tästä tilanteesta. Toi et persut on kateellisia on pelkkää paskaa, mä en ainakaan ole kateellinen kellekkään, päinvastoin olen tyytyväinen jos joku on saanu jotain. Mä olen saanu elämässä "lähes" kaiken mitä olen halunnu ja olen siitä tyytyväinen enkä todellakaan ole kateellinen jos naapurilla on komeempi talo tai auto ku mulla. Pelkkää sontaa toi "kateellinen" syyttely. Kokooomus kun säästää kiristämällä verotusta se ei ole kateellista vaan tarpeellista, samalla tavalla se kokoomuskin on verotusta korottamassa, ja tekee sen vielä oikeesti Soinihan ei tee muuta kuin pelaa oppositiosta. Kokoomus on täynnä paska aivoja jotka on antanu kätensä ja sielunsa EU:lle.
 
Soinille lähtisi ääni muuten mutta jotenkin sylettää ajatuskin että mies on jonkisortin himo uskovainen ja siihen kylkeen se naurettava abortti kysymys.

En kyllä osaa sanoa vieläkään ketä äänestän.
Käykö tosissaan niin hassusti että Väykkyä? :)
 
No kerro nyt miksi Soinin pitäis olla esim, sulle kateellinen? Siksi ku sä omistat pakkiksen?
Mitä pakkotoisto ja mun omistus liittyy mitenkään siihen, että Soini rokottaisi koko Suomen korkeatuloisia entistä isommin? Edelleen, pitää olla mielipuoli jos yli 50% veroprosentti on jotenkin hyvä juttu. Mitäs jos sulta otettais puolet tuloista ja vietäis ne sossuun? Olisit varmaan tosi tyytyväinen.
 
Mitä pakkotoisto ja mun omistus liittyy mitenkään siihen, että Soini rokottaisi koko Suomen korkeatuloisia entistä isommin? Edelleen, pitää olla mielipuoli jos yli 50% veroprosentti on jotenkin hyvä juttu. Mitäs jos sulta otettais puolet tuloista ja vietäis ne sossuun? Olisit varmaan tosi tyytyväinen.

Sori mun kirjoitus poikkes vähän sivuraiteelle, vituttaa vaan se ettei osata katsoa nenää pidemmälle. Jotenki sun kirjotuksista vaan saa sellasen käsityksen et vihaa on Soinia kohtaan ja paljon. En vaan ymmärrä miksi? Eihän Soini oo sulta vissiin vielä vieny mitään enempää ku kukaan muukaan. Samalla tavalla kokoomuskin rokottaa, tarttis varmaan joskus miettiä et miksi tässä tilanteessa ollaan eikä sitä et kenen lompakkoa nyt kuritetaan. Juu en todellakaan olis iloinen jos multa vietäis 50% liksasta. Vihan mä vielä jotenki ymmärrän mut toi et persut on kateellisia on kyl pelkkää fuulaa. Missä vika et sossuun viedään puolet tuloista? jos vietäis?
 
Kertokaas joku tyhmälle mikä ton säästö-Roopen idea oli?

Itsekään en korkeampiin voimiin usko mutta jäi semmoinen kuva että muut ehdokkaat takertuivat Soinin henkilökohtaiseen näkemykseen kuin haaskat. Näin kävi eduskuntavaalienkin alla. Mun mielestä ois tärkeempiäkin asioita keskusteltavana.
 
Missä vika et sossuun viedään puolet tuloista? jos vietäis?
Koska mun oikeustaju ei sitä ymmärrä. Suomen sosiaalijärjestelmä on mätä ku mikä ja sitä on tolkuttoman helppo käyttää hyväksi. Jos sieltä ei irtoisi niin mellevästi rahaa, niin jo palaisi jengin työhalut. Mulla on tuttu, jonka ei kannata mennä duuniin kun siellä odottaa heti sitten vouti ulosoton kera. Sossusta saa enemmän mitä töistä jäisi koskaan. Ja kukaan ei pakota töihin, vaan tämä yksilö voi lopun elämäänsä maata himassa ja nostaa niiden rahoja, joita on verotettu. Mut Soini setä aikoo vain lisätä tuota sossuun puskettavaa rahaa ja entisestään ottaa lisää niiltä, jotka sitä tekee. Vastemielinen puhuva pää koko ukko. Kauhee mekkala maahanmuutosta ennen vaaleja, mitä se on nyt sitten saanut aikaan? Suurin murhe näyttäis nyt olevan ne jotka tienaa, ei mamut.
 
Koska mun oikeustaju ei sitä ymmärrä. Suomen sosiaalijärjestelmä on mätä ku mikä ja sitä on tolkuttoman helppo käyttää hyväksi. Jos sieltä ei irtoisi niin mellevästi rahaa, niin jo palaisi jengin työhalut. Mulla on tuttu, jonka ei kannata mennä duuniin kun siellä odottaa heti sitten vouti ulosoton kera. Sossusta saa enemmän mitä töistä jäisi koskaan. Ja kukaan ei pakota töihin, vaan tämä yksilö voi lopun elämäänsä maata himassa ja nostaa niiden rahoja, joita on verotettu. Mut Soini setä aikoo vain lisätä tuota sossuun puskettavaa rahaa ja entisestään ottaa lisää niiltä, jotka sitä tekee. Vastemielinen puhuva pää koko ukko. Kauhee mekkala maahanmuutosta ennen vaaleja, mitä se on nyt sitten saanut aikaan? Suurin murhe näyttäis nyt olevan ne jotka tienaa, ei mamut.

Ai no mitä se setä Soini nyt on sit tehny et tässä maassa on noin huonot oltavat? Ootsä Mike koskaan missään vaiheessa miettiny sitä et miksi me ollaan tässä jamassa? Ettet nyt syyttäis miestä jolla on jo paskat housuissa ja joka yrittää pestä niitä? Onko tuo kokoomuksen veropolitiikka sit parempi vaihtoehto? ja vastaa mielellään perusteellisesti. Kookoomuskin on verottamassa samoja asioita ku Soini, eikä nyt kehdata vedota siihen et Soini on kateellinen, siihen en oikeen usko.
 
Missä on mainittu että just sossuun halutaan tuupata lisää verorahoja? Se on muutenkin pieni osuus maksetuista veroista joka sinne laitokseen tipahtaa as it is. Jos oikein tota verokuittia tulkitsin ni reilu 50e vuodessa menisi omasta pussista (perustoimeentulon kustannukset)?

www.verokuitti.fi

Munkaan mielestä ei pitäs niin avokätisesti jaella ilmasta rahaa sellasille jotka ei jaksa tehdä töitä, perseestähän se on.
 
Vastemielinen puhuva pää koko ukko. Kauhee mekkala maahanmuutosta ennen vaaleja, mitä se on nyt sitten saanut aikaan? Suurin murhe näyttäis nyt olevan ne jotka tienaa, ei mamut.

Soini tai perussuomalaiset eivät hirveästi oppositiosta saa aikaan. Se kannattaa muistaa. Perussuomalaiset olivat puolue, joka seisoi sanojensa takana hallitusta muodostettaessa. Miten teki vihreät? SDP? Kuka meidät on ajanut tähän? Syynä ei ole perussuomalaiset, eikä varsinkaan puolueen johtaja Timo Soini.
 
Persujen vaaliohjelmassa oli tavoitteena lisätä sosiaalitukea. Ikäänkuin sitä ei olisi jo tarpeeksi, kuten verotustakin. Olisko parempi niin, ettei nosteta veroja, eikä nosteta sossun rahoitusta?

Persujen vaaliohjelmassa oli lisätä sosiaalitukea? Mistähän se johtuu? Mä annan mielelläni sitä sosiaalitukea jos se menee "suomalaisen" ihmisen hyväksi. Kyllä vituttaa kattoa liksakuittia ku veroja menee ihan saatanan paljon, en mä nyt kyllä lähtis tässä tilanteessa siitä Soinia syyttämään, ei oo tainnu mun veroja korottaa vielä paskan vertaa. Mistä me löydetään se viisasten kivi et kaikilla on hyvä olla. Ei mistään, tää maa pistää rahaa haisemaan kokoomuksen johdolla niin vittu sairaisiin asioihin mihin ne ei usko itekkään ettei paskalla väliä. Ja artisti maksaa, mitä veikkaat paljonko köyhdytään ku EU kaatuu ku korttipakka? Ja kuka maksaa?
 
Minä olen vakavissani miettinyt, että äänestäisin Paavo Väyrystä ainakin ensimmäisellä kierroksella.

Perustelut:
1) Koulutukseltaan Valtiotieteiden tohtori
2) Toiminut ministerinä viidellä eri vuosikymmenellä
3) Useimmin eduskuntaan vaaleilla valittu kansanedustaja (10kertaa)
4) Toimii myös itse yrittäjänä. Pyörittää nuorisokotia ongelmanuorille.
5) Vastusti euroa ministerinä olleessaan ja irtisanoutui ulkoministerin pestistä kun Suomi liittyi EU:hun.
6) Ehdotti jo EU-neuvotteluiden aikaan sitten että Suomelle olisi järkevämpää kehittää yhteistyötä muiden Pohjois-Euroopan valtioiden kanssa ja luoda ns "Pohjolan yhteisö". Kuulostaa nyt helvetin hyvältä idealta!!
7) Joutunut vasemmistomedian hampaisiin. Jatkuvasti hänestä keksitään mustamaalaavia ja vähätteleviä juttuja, joiden todenperäisyyttä ei edes yritetä osoittaa mitenkään. Henkilökohtaisesti koen sen vaan vastenmieliseksi. Kai ihmisillä omat aivot on ja mihinkään "kansalliseen koulukiusaukseen" on väärin innostaa tuulipukuja.

Minusta Paavon johdolla voisimme alkaa availemaan yhteistyön mahdollisuuksia muiden Pohjoismaiden kanssa. Suomi, Ruotsi, Norja ja Tanska voisivat tehdä yhteisen liiton. Ja ehkäpä Saksa, Belgia, Hollanti ja Viro voisivat vielä liittyä siihen? Pelkästää se, että näitä neuvotteluita alettaisiin käymään olisi hyvä varoitus Etelä-Euroopan valtioille.

Todennäköisesti Väyryselle lähtee täältäkin ääni.

Selkeää puhetta ja fiksuja ajatuksia mm. tässä haastattelussa:

http://areena.yle.fi/video/1322903652442
 
Paavolle menee minunkin ääni. Parempaakaan en keksi. Sutjakka mies joka ei ole taittunu vuosien saatossa. Monessa vitun sopassa keitetty ja monet paskat päällensä saanu. Mitä tekee Paavo?, no porskuttaa edelleen.
 
Back
Ylös Bottom