Ruokalusikka sanoi:Sauli ampui lonkalta alas demareiden yleisökysymyksen ja nolasi kysyjän ohella koko ryhmän. Se oli ihan oikeasti täydellinen tyrmäys. Punayleisö munasi itsensä ihan itse. Joku paremmin muistava voi laittaa sanatarkasti.
Täällä on suututtu siitä, kun maikkari raahasi "asiantuntijana" studioon SAK:n pampun, joka alkoi heitellä vääristeltyjä syytöksiään ja Saulilta evättiin vastausvuoro, vaikka hän sitä vaatimalla vaati.
Demarit kävi joo kanveesissa:
Satu Taiveaho(SDP): Niinistö kertoo kotisivuillaan yhteiskunnan päättämättömistä uudistuksista. "Mitä nämä ovat, ketä ne koskee ja miten? Ei kai ne vaan ole sen kaltaisia työttömyysturvanleikkauksia, mitä valtionvarainministerinä aktiivisesti olitte ajamassa kaikkein heikoimmassa asemassa olevien työttömien asemaa?
Niinistö: "Nyt tuli virhe"
Niinistö: "Vuonna 95 tehtiin ns. leikkauslista, Paavo Lipposen johdolla ja kaikkien hallituskumppanien hyväksymänä ja sitä noudatettiin ja minä pidin siitä huolen, mutta 2001 kävi tällainen juttu, että näytti että on pikkuisen varaa nostaa työttömyysturvaa ja minä menin esittämään sellaisen esityksen, että nostetaan sitten hivenen enemmän niille jotka saavat vain tämän korvauksen ja, että ansiosidonnaiselle korotetaan pikkuisen vähemmän, jolloinka olisi tavallaan nämä köyhimmät otettu huomioon. Minä sain teidän(SDP) ryhmänne, minä sain SAK:n niskaani. Tää on kaikki dokumentoitavissa."
Niinistö kuittaili vähän demarien mielikuvitusta tossa ja siinä NATO-kysymyksessä, ja lupas lähettää lehtileikkeitä kyseisistä päätöksistä. Vittuili vielä(ihan oikein) Backmanille joka istu Halosen joukoissa, että varmaan hänkin muistaa...
fake-edit: toivottavasti tästäkin nyt joku wannabepätijä tulee itkemään, että kun tollasista kysymyksen asetteluista kuittaillaan:itku: ...