Alarik
Banned
mxm sanoi:No niin, nyt Ylen ykkönen päälle, Sauli ja Tarja on Uutisvuodossa!
Halonen pesi Niinistön sentiljoona - nolla. Vaalit on käytännössä ohi, Tarja voitti!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mxm sanoi:No niin, nyt Ylen ykkönen päälle, Sauli ja Tarja on Uutisvuodossa!
DayOne sanoi:Minun kysymykseni on kaksijakoinen. Ensinnäkin, miksi työntekijää verotetaan niin vitusti että se ei melkeen edes kannata. Työnteko siis.
Toisekseen, missä vaiheessa tämäkin hoivavaltio on ottanut kantaa moraalisiin kysymyksiin niin että se estää minua tekemästä asioita mitkä ei muille kuulu? Missä vaiheessa minun pitäisi pitää pyöräilykypärää päässä jne jne jne. Valtio pois yksityisten ihmisten asioista, saatana. Se ei vaan sille kuulu.
Alarik sanoi:Halonen pesi Niinistön sentiljoona - nolla. Vaalit on käytännössä ohi, Tarja voitti!
mxm sanoi:Jostain syystä Halonen yrittää luoda jotain vitun me-henkeä välillä hänen ja Niinistön välillä, mistä taas Niinistö ei hirveästi innostu.
DayOne sanoi:Missä vaiheessa minun pitäisi pitää pyöräilykypärää päässä
mxm sanoi:Millä perusteella päädyit tällaiseen ratkaisuun?
Tarja käytti taas käytti niitä samoja aseita mitä ennenkin, keskeyttäminen ja vieno irvistys (siis hymy). Pakko oli kutsua ihmisiä etu- ja sukunimellä kun ei Tarjaa heti kuunneltu. Jostain syystä Halonen yrittää luoda jotain vitun me-henkeä hänen ja Niinistön välillä, mistä taas Niinistö ei hirveästi innostu. Turhan monta kertaa on tullut Tarjan suusta, että "minä kun tunnen Saulin niin hyvin" ja "me kun ollaan oltu kauan töissä yhdessä" ja muuta vastaavaa.
Laatuprovoa.:DAlarik sanoi:Halonen pesi Niinistön sentiljoona - nolla. Vaalit on käytännössä ohi, Tarja voitti!
Pertti 123 sanoi:Nyt pitäs saada joku isolla ja monipuolisella otannalla tehty galluppi. Missä mitattas koko kansan keskiarvoa luotettavasti. Olis kiva tietää, että missä mennään.
On vaan niin vaikea uskoa, että Niinistön osuus vois käänytä yli 50 prosenttiin, vaikka kaikki pontentiaaliset Niinistön äänestäjät äänestäs Niinistöä. Onko peli menetetty vai ei?
Tuleekohan viikolla vielä galluppeja?
Saattohoito sanoi:Uutisvuoto: Tarja sanoi Niinistön mainostaneen 5 vuoden yksinäisyyttä, outo tapa muistuttaa puolison traagista menetystä.
IsoDino sanoi:Tässä vain yksi hyvä syy äänestää Halosta:
Ennakoiville palkkaleikkauksille ei avata tietä
20.01.2006 11:38
Presidentti Halosen linja vastaa palkansaajien näkemystä sopimusturvasta
SAK:n puheenjohtaja Lauri Ihalaisen mukaan Elinkeinoelämän keskusliiton esitys ennakoivista palkkaleikkauksista tähtää viime kädessä työehtosopimusten yleissitovuuden heikentämiseen. EK:n toimitusjohtaja Leif Fagernäs on vaatinut, että palkkaleikkauksia pitäisi voida tehdä yrityskohtaisesti suhdanteista riippuen.
- Presidentti Tarja Halonen on rohkeasti ja arvojohtajana korostanut, että työ- ja virkaehtosopimusten yleissitovuus on tärkeä palkansaajien perusturva eikä sitä pidä murtaa niin kuin EK on vaatinut. En myöskään näe mitään syytä antaa yrityksille mahdollisuutta leikata työntekijöiden vähimmäispalkkoja ihan vain ”huonojen aikojen varalta”. Työnantajat ovat kyllä saaneet kaipaamaansa ennakoivuutta pitkien tulosopimuskausien kautta ja palkkausjärjestelmiä on muutoinkin kehitetty työn vaativuuden ja kannustavuuden pohjalta, Ihalainen toteaa.