Enpä muista kuulleeni koskaan perusteluja sille, miksi Halonen on köyhien puolella ja Niinistö rikkaiden? Aikamoista demaripropagandaa tämäkin, mihin perustuu? Jos näin rohkeita väitteitä tehdään, pitää se perustella, mutta musta tuntuu että tää on monilla vaan se mielikuva, eikä perustu todellisuuteen sen enempää kuin sekään että Niinistö on kokenut maajussi.
Ehkä naurettavuuden huippu on se, että kun Niinistö ajaa sloganilla työväen pressa, mikä on, myönnettäköön, ehkä paskin slogan koko ehdokasrivissä, niin tämä aiheuttaa suurta närää. Mutta sitten Halonen on KOKO KANSAN pressa? Eli hän niinkun ownaa koko vitun yleisjoukon sitten, ja se ei ole kaksinaismoralismia?
Eiköhän se nyt ole selvää että tässä asiassa ovat molemmat ehdokkaat epäonnistuneet surkeasti.
Eilisessä kamppailussa kannattaa muistaa myös Halosen kaikkiin leirihin pelaaminen NATO-kysymyksessä. Hän ensin tivaa että koska Suomen pelit on yhteensopivia tämän liittouman kanssa, niin saadaan sympatiaa. Ihan kun sympatialla jotain tekisi. Radiossa aikaisemmin Sauke iski takaisin ja sanoi että saatiinhan talvisodassakin sympatiaa. Tästä Tarja kovasti kimmastui ja pyysi Saulia tulemaan 2000-luvulle, ja että mikäs maailmanpalo-ajattelu hänellä on. Kun Sauke siis ilmaisi mielipiteensä että sympatialla ei tehdä mitän uhan tullessa, eikä ilman soppareita myöskään apua tule, tai ei ainakaan kannata siihen luottaa..
.. Myöhemmin tv-kamppailussa Halonen sanoi että pidetää NATO-optio avoinna, koska ei ksokaan tiedä mitä tapahtuu tai jos kansa haluaa myöhemmin sisään. Tämä oli Sauken kanta radiossa, jonka Halonen nyt omi täysin. Eli toisinsanoen varasti ja esitti omanaan. Tämän jälkeen kun NIinistö sanoi saman asian, jota on sanonut KOKO kampanjan ajan, niin Halonen vaati Saulilta että mikä se on se uhka, miksi pitää valmistautua, mikä on se uhka?!??
Tämä on sitä kaksinaismoralismia ja sokeutta, koska Tarja on itse kokoajan puhunut että jos tilanteet maailmalla muuttuu, on hyvä olla NATO-optio auki, tulevaisuudelle, nyt sillä ei niin tehdä mitään. Mistä uhasta Tarja itse puhuu? Sauli haastoi ja kysyi että miksi pidät jotain NATO-optiota ollenkaan sitten. Eli Tarja on tässä kysymyksessä ihan vitun pihalla itsensä kanssa, ja puhuu toista toisena päivänä ja toista toisena päivänä. Itse en NATO-asiaa kannata, mutta tiedän ainakin mitä Sauke siitä ajattelee. Halosesta en tiedä.