Presidentinvaalikeskustelu: Niinistö vai Halonen?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mike sanoi:
Voi poijaat kun tekis mieli ottaa oikein kunnolla poliittisesti kantaa, mutta kusipääksihän mut leimattaisiin. Kyllä tekis poikaa pistää tonne iso banneri Saulille, niin jännäksi nyt menee.

Elä pelkää, jos yhen asiakkaan menetät niin toisen saat tilalle. Lupaan tilata tästedes protskut pakkotoistolta. :D

Mike sanoi:
Voi poijaat kun tekis mieli ottaa oikein kunnolla poliittisesti kantaa, mutta kusipääksihän mut leimattaisiin. Kyllä tekis poikaa pistää tonne iso banneri Saulille, niin jännäksi nyt menee.

Laitat bannerin ja sanot, että joku on haxoroinut sivustoa ja laittanut Sauli bannerin aloitussivuksi, etkä saa sitä pois :rolleyes:

Originally posted by Mike

Annahan mennä niin saadaan sauli valtaan:D eipä vaan, se kyllä voi mennä hyvinkin tiukille, riippuu niistä viidenneksestä jotka ei ole vielä päättäny kantaansa..

Mike sanoi:

Nyt Mike perkele Sauli-banneri etusivulle ja nopeasti!!! Pitääkö wanhan kapitalistin tulla huomenna sinne kaupalle potkimaan suhun vauhtia??? :D

ps. Oon käännyttänyt jo monta sossua Sauke-leiriin tän viikon aikana... sossujen rivit rakoilee ja rotat jättää uppoavan laivan! :hyper:

"Homma on todellakin nousussa!"

Mika1979 sanoi:
Tästähän tulikin sitten perheriita...:whip:

Mietin tuossa äsken ihan samaa:whip: , kun ehdin nähdä sun postauksen gallupissa ennen kuin Mike meni ja poisti viestit.
Minusta tuntuu, että tämä yö meneekin sitten kahvikupposen ääressä. Katsotaan kumpi määrää kaapin paikan. :whip: :whip:
Sulassa sovussa kaikesta huolimatta. :love:

Mike sanoi:
Olen pannut merkille vaalitenteissä Saulin täysin suvereenin hymyn. Se on sanalla sanoen JÄÄTÄVÄ! ...
Saulin hymy taas, oi saatana, se muistuttaa todella paljon Montgomery Burnsin jäätävää hymyä. Sen hymyn takana on viileää järkeä, äärettömästi dataa mitä käyttää kansamme hyväksi.
Ei saatana! :lol2:

Nyt menee kamppailu todella tiukaksi kun Mikekin hertyy runoilemaan!

Tässä kun on ollut sisäpiiritietoa eri ehdokkaiden käyttämistä mainostoimistoista, niin voinen luottamuksella paljastaa, että meidän kaikkien tuntema Belmondo on ollut Saulilla esiintymiskonsulttina (erikoisalanaan hymy ja otsankurtistus).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kaminari sanoi:
Elä pelkää, jos yhen asiakkaan menetät niin toisen saat tilalle. Lupaan tilata tästedes protskut pakkotoistolta. :D

Eikai yrittäjä nyt asiakkaitaan menetä mikäli uskaltaa ilmaista kantansa kahden ehdokkaan väliltä?

Ihmetyttää muutenkin tämä Suomen meininki, kun ei muuten neutraalit tahot uskalla ottaa julkisesti kantaa näinkin tärkeisiin asioihin. Tässähän ratkaistaan Suomen tulevaisuuden kehityssuuntaa, koittakaa nyt hyvät ihmiset osallistua!

Saulin banneria kehiin vaan, niitähän saa tuolta Niinistön sivuilta: http://www.niinisto.net/index.php?option=com_content&task=view&id=6&Itemid=6

Iso
iso.gif

Keski
keski.gif

Pieni
pieni.gif

Mike sanoi:
En taida kuitenkaan lähteä. Halostelijat vihaa sitten mua.

Kaikkia ei voi miellyttää.. Palstalla enemmistö on kuitenkin Saulin puolella, eli tuskin ne halostelijat jaksaa majoritya vastaan kauaa kantaa kaunaa.

Originally Posted by Eleonoora
Mietin tuossa äsken ihan samaa :whip: , kun ehdin nähdä sun postauksen gallupissa ennen kuin Mike meni ja poisti viestit.
Minusta tuntuu, että tämä yö meneekin sitten kahvikupposen ääressä. Katsotaan kumpi määrää kaapin paikan. :whip: :whip:
Sulassa sovussa kaikesta huolimatta.:kippis1:

Juu ilman muuta, me keskustelemme aina asiallisesti. Kipasepa keittiöön keittämään kahvit niin kohta on sellaset paneelikeskustelut että alta pois.:D Niin ja sori se tuoremehu, saatoin pistää vähän "maltoa" sekaan kun olit aamulla niin äkäinen...:haart:

Raejuusto sanoi:
Eikai yrittäjä nyt asiakkaitaan menetä mikäli uskaltaa ilmaista kantansa kahden ehdokkaan väliltä?
Kyllä se valitettavasti niin on, ettei mun parane käyttää tätä mediaa tuommoiseen. Saan aikamoiset vihat päälleni ellen ole jo saanut. Pistin tossa eilen tuohon uutislaatikkoon juttua ja siitäkin nous jo kauhea meteli.

Mika1979 sanoi:
Juu ilman muuta, me keskustelemme aina asiallisesti. Kipasepa keittiöön keittämään kahvit niin kohta on sellaset paneelikeskustelut että alta pois.:D Niin ja sori se tuoremehu, saatoin pistää vähän "maltoa" sekaan kun olit aamulla niin äkäinen...:haart:

Okei, mä keitän kahvit, mutta tuoremehun suhteen et kyllä saa anteeksi.

Tai oikeastaan, jutellaanko joku toinen kerta? :haart: Tuoremehun takia olen "humalassa" ja mua myös nukuttaa. Hyvää yötä, kulta. :love:

Raejuusto sanoi:

No eikös tää yks sellasta uhkannut.

<--- Suuntaan jos selaat niin saatat moisen löytää.

Mike sanoi:
Kyllä se valitettavasti niin on, ettei mun parane käyttää tätä mediaa tuommoiseen. Saan aikamoiset vihat päälleni ellen ole jo saanut. Pistin tossa eilen tuohon uutislaatikkoon juttua ja siitäkin nous jo kauhea meteli.

Meinaatko sitä Halosen vappupuhe-jupakkaa? Sehän oli aikamoinen äärirykäisy, josta ei niinistöläisetkään tykänneet.

Pienistä teoista syntyy isoja asioita. Tälläkin palstalla olen monen huomannut muuttaneen kantaansa nukkuvasta tai haloslaisesta Saulia äänestäväksi. Ihmistä ei ole loppujenlopuksi vaikeaa saada ajattelemaan, riittää että ottaa vaalit puheeksi ihan arkipäivän keskusteluissa.

No, jos ei sitä banneria ilmesty, niin luotan että Mike ja monet muut palstalaiset kääntyvät laajan suhdeverkostonsa puoleen ja kääntävät lisää jengiä äänestämään numero kolmosta.

Miettikää kuinka moni tänäänkin (keskiviikkona) antoi äänensä Haloselle, hyi kamala...!

Originally Posted by Eleonoora
Okei, mä keitän kahvit, mutta tuoremehun suhteen et kyllä saa anteeksi.

Anteeksi rakas, mä käyn sillä aikaa hakeen vähän kahvileipää huoltsikalta, älä ole möks...:kippis1:

täytyy toivoa et mike on hyvällä tuulella saulin menestyksen takia tai se kohta poistaa vähän lisää näitä meiän viestejä...:rolleyes: sori:offtopic: mut on ollu jo ikävä "ellua":kuola: :)

edit: joo hyvää yötä kultapieni

Raejuusto sanoi:
Tälläkin palstalla olen monen huomannut muuttaneen kantaansa nukkuvasta tai haloslaisesta Saulia äänestäväksi.

Vaikka olenkin Niinistön kannalla, en edelleenkään ole menossa äänestämään. Aion nukkua nämäkin vaalit. Enkä aio keskustella asiasta sen enempää kuin jo olen tehnyt.

Suositut

Back
Ylös Bottom