Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi:Voi poijaat kun tekis mieli ottaa oikein kunnolla poliittisesti kantaa, mutta kusipääksihän mut leimattaisiin. Kyllä tekis poikaa pistää tonne iso banneri Saulille, niin jännäksi nyt menee.
Mike sanoi:Voi poijaat kun tekis mieli ottaa oikein kunnolla poliittisesti kantaa, mutta kusipääksihän mut leimattaisiin. Kyllä tekis poikaa pistää tonne iso banneri Saulille, niin jännäksi nyt menee.
Originally posted by Mike
Voi poijaat kun tekis mieli ottaa oikein kunnolla poliittisesti kantaa, mutta kusipääksihän mut leimattaisiin. Kyllä tekis poikaa pistää tonne iso banneri Saulille, niin jännäksi nyt menee.
Mika1979 sanoi:Tästähän tulikin sitten perheriita...:whip:
Ei saatana! :lol2:Mike sanoi:Olen pannut merkille vaalitenteissä Saulin täysin suvereenin hymyn. Se on sanalla sanoen JÄÄTÄVÄ! ...
Saulin hymy taas, oi saatana, se muistuttaa todella paljon Montgomery Burnsin jäätävää hymyä. Sen hymyn takana on viileää järkeä, äärettömästi dataa mitä käyttää kansamme hyväksi.
Selvennyksenä, poistin siis tuosta galluppitredistä vastaukset ettei siitä tule taas toista vaaliketjua. Eli en ole mitään manipulaatiota tehnyt.Eleonoora sanoi:ennen kuin Mike meni ja poisti viestit.
Kaminari sanoi:Elä pelkää, jos yhen asiakkaan menetät niin toisen saat tilalle. Lupaan tilata tästedes protskut pakkotoistolta. :D
Mike sanoi:En taida kuitenkaan lähteä. Halostelijat vihaa sitten mua.
Originally Posted by Eleonoora
Mietin tuossa äsken ihan samaa :whip: , kun ehdin nähdä sun postauksen gallupissa ennen kuin Mike meni ja poisti viestit.
Minusta tuntuu, että tämä yö meneekin sitten kahvikupposen ääressä. Katsotaan kumpi määrää kaapin paikan. :whip: :whip:
Sulassa sovussa kaikesta huolimatta.:kippis1:
Kyllä se valitettavasti niin on, ettei mun parane käyttää tätä mediaa tuommoiseen. Saan aikamoiset vihat päälleni ellen ole jo saanut. Pistin tossa eilen tuohon uutislaatikkoon juttua ja siitäkin nous jo kauhea meteli.Raejuusto sanoi:Eikai yrittäjä nyt asiakkaitaan menetä mikäli uskaltaa ilmaista kantansa kahden ehdokkaan väliltä?
Mika1979 sanoi:Juu ilman muuta, me keskustelemme aina asiallisesti. Kipasepa keittiöön keittämään kahvit niin kohta on sellaset paneelikeskustelut että alta pois.:D Niin ja sori se tuoremehu, saatoin pistää vähän "maltoa" sekaan kun olit aamulla niin äkäinen...:haart:
Raejuusto sanoi:Eikai yrittäjä nyt asiakkaitaan menetä mikäli uskaltaa ilmaista kantansa kahden ehdokkaan väliltä?
Mike sanoi:Kyllä se valitettavasti niin on, ettei mun parane käyttää tätä mediaa tuommoiseen. Saan aikamoiset vihat päälleni ellen ole jo saanut. Pistin tossa eilen tuohon uutislaatikkoon juttua ja siitäkin nous jo kauhea meteli.
Originally Posted by Eleonoora
Okei, mä keitän kahvit, mutta tuoremehun suhteen et kyllä saa anteeksi.
Raejuusto sanoi:Tälläkin palstalla olen monen huomannut muuttaneen kantaansa nukkuvasta tai haloslaisesta Saulia äänestäväksi.