Protskulla on ihan ok nimimerkki, mutta näkemykset tuntuvat minusta kovin vajavaisilta! Itse aion ottaa jatkossakin proteiinia ja kerryttää hieman lisää massaa.
Presidentivaalissa aion äänestää sitä ehdokasta, jonka puheesta ymmärrän jotain ;) Se jonka puheiden sisällön voin sanoa ymmärtäväni tuntuisi lisäksi olevan sellainen, jolla on oikeasti edellytykset saada jotain aikaiseksi.
Sitten se toinen ehdokas: A) mielestäni ei juuri ikinä vastaa siihen mitä kysytään, B) puhuu todella pitkästi (asian vierestä) ja johdattaa keskustelun täysin sivuraiteille, C) puhelee asioista, jotka eivät kiinnosta minua oikeasti yhtään, D) halveksuu äänestäjää/demokratiaa todella pahoin puhelemalla, että hänet olisi pitänyt valita jo ensimmäisellä kierroksella ja E) tasa-arvoa julkisesti puoltavan ehdokkaan jatkuva pyrkimys tehdä vaaleista sukupuolikysymys ärsyttää minua aika lailla (toivon, että fiksut naisemme näkevät tässä kohdin todellisen tarkoitusperän)
Mauno ja Martti olivat fiksuja miehiä ja molemmat ajoivat Suomen etuja maailmalla. Ahtisaari on ansiokkaasti jatkanut samalla linjalla myös kautensa jälkeen ja hänestä voi olla oikeasti ylpeä. Oletteko muuten havainneet, että kumpaakaan näistä SDP-presidenteistä ei ole saatu puhumaan Tarjan puolesta? Enkä ihmettele ollenkaan, että miksi ei. Itse asiassa toivon edes toisen omaavan sen verran selkärankaa, että ilmaisisi selkeästi kantansa ehdokkaista. Luulenpa herrojen raapustavan lappuun numeron 3.
Olen muuten poliittiselta vakaumukseltani sellainen hieman oikealla laidalla oleva sosiaalidemokraatti (en ole kyllä ihan varma, mutta näin veikkaisin
), joka haluaa jakaa kaikille Suomalaisille hyvinvointia. Näissä vaaleissa käy kyllä nyt minun osaltani kuitenkin niin, että demariehdokas ei tule saamaan minun ääntäni. Valitettavasti meidän oma ehdokkaamme ei ole asiasisällöiltään eikä edustavuudeltaan paras!
Oletteko muuten panneet merkille, että ensimmäisellä kierroksella meillä oli pöydässä parhaat ehdokkaamme tulevaksi presidentiksi. Näistä yksi ei ole ilmoittautunut Niinistön tukijaksi. Kaikki muut pöydässä istuneet näyttäisivät antavan tukensa Saulille.
Toki todennäköisyydet on selkeästi Tarjan puolella. Varsinkin, jos hän ymmärtää tulevissa keskusteluissa A) edelleen olla ottamatta kantaa mihinkään tai B) puhua niin pitkästi ettei asiaan päästä tai C) puhua fiksun kuuloisesti mitään tarkoittamatonta sanomaa. Hyvä kikka voisi olla Tarjan sairastuminen niin sen ei tarvitsisi osallistua kannatusta syöviin vaalitentteihin
Kannattaa muuten kuvitella mielessään molemmat ehdokkaamme tilanteeseen, jossa valtiovierailulle tulee joko Putin tai Bush. Sitten kannattaa kuvitella näiden herrojen ajatuksia heidän kohdatessaan Tarjan tai Saulin. Mielestäni tämä edustavuuskysymys on erittäin tärkeä ja uskon, että tuosta ajatusleikistä selviää helpostikin mun pointti ;)
Pahoittelen, että tää meni hieman vuodatuksen puolelle, mutta tuli pienet sumppilaskut tähän illaksi. Lisäksi tää vaaliasia on jotenkin muutenkin alkanut ottaa ihmeen koville - tilanne nimittäin näyttää vahvasti siltä, että aivan kelvoton presidentti saa edelleen jatkaa tehtävässään kunhan tajuaa uskotella äänestäjille, että hän on hommansa hoitanut.
No nyt äkkiä unelle että nää kortisolit ja niistä seuraava lihakato saadaan taipumaan oikeeseen suntaan. Nimittäin tosta presidenttikysymyksestä huolimatta kannattaa muistaa oma pääfokuksensa - lihaksikas kireä vartalo!
!