Willie sanoi:Niin, nimittelyä esiintyy siis puolin ja toisin. On vain kovin koomista, että samaan hengenvetoon arvostellaan jonkun valintaperusteita asiattomiksi ja todetaan omien perusteiden pohjautuvan "tyylitön kommari lesbo akka" mielikuviin. Mielestäni asiattomuudet voisi jättää kokonaan keskustelun ulkopuolelle. Itselläni ne romauttavat kiinnostuksen keskusteluun saman tien, mikä on suurin syy vaikenemiseeni tässä threadissa.
Halosen todellisesta luonteesta meillä kenelläkään tuskin on tietoa, aivan kuten ei Niinistönkään. Niin tai näin, sosiaaliset ja diplomaattiset taidot ovat pitkälti sitä, että todellisen ajatuksensa kykenee tarvittaessa salaamaan. Mikäli Halonen todella on äkkipikainen kiukuttelija, niin riittävän hyvin hän on kyennyt sen salaamaan.
Mä en nyt edelleenkään pidä itseäni mitenkään helvetin fiksuna kaverina, vaikka oon joillakin järkisyillä koittanut perustella miksi Niinistö eikä Halonen. Ja nää on edelleenkin mun mielipiteitä. Syy minkä takia kuittia tulee välittömästi vastapuolelle on siinä, että kun niitä järkiperusteita ei vaan tuu vaikka mitä sanois. Kaikenlaisia selittelyjä miksi ei, kyllä löytyy.
Mä oon valmis kanssa keskusteleen mun arvomaailmasta ym. mutta vääntäkää nyt joku Halosen kannattaja jonkinlainen +/- lista minkä takia Halonen eikä Niinistö. Ja miltä arvopohjalta, mihin realiteetteihin se perustuu. Tän jälkeen haukkukaa ihan vapaasti mitä kommentteja tahansa.
Niin ja toi väite, että Halosen luonteesta ei oo mitään tietoa, niin pitää kyllä paikkansa siltä osin, että julkisuuskuva ei vastaa todellisuutta. Tässäkin threadissa on tuotu esiin niitä vähintään "semifaktoja" ja perusteltuja syitä...lol...epäillä minkä takia kyseessä on oikeasti kiukutteleva pikkulapsi.
Se, että tää onnistutaan kansalaisilta(miten niin onnistutaan?) salaamaan, ei todellakaan vaadi mitään ihmeitä. Ja toi kiteyttäminen, mitä sosiaaliset ja diplomaattiset taidot todella on, on kyllä tosi kompakti ja yllätys yllätys, sopii täysin sun tarpeisiin. Vaikka siinä vähän perääkin on, niin sosiaaliset ja diplomaattiset taidot "saattaa" olla pikkasen muutakin. Toivottavasti nyt kuitenkaan taas aleta jotain turhaakin turhempaa vääntöä siitä, mitä tarkottaa sosiaaliset ja diplomaattiset taidot.
Ja vielä kerran. Halonen ei todellakaan ole sitä luonnettaan pystynyt salaamaan. Tiedätkö mistä tää KYNÄ! KYNÄ! KYNÄ! kommentti oikein tulee. Joo, se on yksittäinen heitto, mutta melko paljastava jo yksinäänkin.