Presidentinvaalikeskustelu: Niinistö vai Halonen?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niinistön tulos olisi vielä parempi, jos hän puhuisi enemmän omista teoistaan, eikä olisi hyökännyt Halosta vastaan niin agressiivisesti. Tuollainen "hän on huonompi vaihtoehto kuin minä"- taktiikka toimii vain jenkeissä. Ja mä en kannata Halosta.

Juuri näin! Käsittääkö kukaan mitä toi Halonen sössöttää ylipäätään? Mä en ymmärrä sen jutuista yhtään mitään, mikä niissä on sisältö? Suu liikkuu ja sieltä tulee sanoja kuten globalisaatio ja hyvinvointiyhteiskunta, mutta se ei todellisuudessa SANO mitään. Mä venaan niin paljon 2. kierrosta kun päästään kunnolla asiakysymyksiin, ja uskon ja toivon, että jengi oikeesti kuuntelee mitä ne molemmat puhuu. Sillon selviää, että ainoa ehdokas jota voi äänestää on numero 3. eli Niinistö. :rock:

Allah sanoi:
Vituttaa kun luin, että useat naiset äänestävät Halosta, koska hän on nainen!
Oletteko naiset oikeasti noin idiootteja? Eikö kannattaisi mieluummin ottaa selvää ehdokkaan ajatuksista eikä sukupuolesta?

Muutama akka työpaikalla ei äänestä Saulia siksi, koska Sauli on heidän mielestään ruma mies. Muuta perustelua en sitten asiaan saanutkaan. Tietysti totesivat siinä sitten äänestävänsä Tarjaa, koska se on nainen. :itku:

Mixu sanoi:
Niinistön tulos olisi vielä parempi, jos hän puhuisi enemmän omista teoistaan, eikä olisi hyökännyt Halosta vastaan niin agressiivisesti. Tuollainen "hän on huonompi vaihtoehto kuin minä"- taktiikka toimii vain jenkeissä. Ja mä en kannata Halosta.

:jahas: mitäs vaalitenttejä sitä on seurailtu ja missä kunnossa? Tottakai se asialinjalla haastaa nykyisen presidentin....kuuluu katsos vähän homman luonteeseen. Mutta ei Niinistö sellaseen paskan heittämiseen oo lähteny, mitä esim. mä oon täällä harrastanut. Vaikka aihetta olis. Itseään ja omia näkymyksiään Niinistö on todellakin tuonut esiin.

Tähtityttö sanoi:
Ehdottomasti Halonen. Siitähän ei ole nokan koputtamista.
Jaa miksikö?
No ei tuossa perusteluja pyydetty.

Miks just Halonen? Nyt kaivattaisiin perusteluja ;)

Tähtityttö sanoi:
Ehdottomasti Halonen. Siitähän ei ole nokan koputtamista.
Jaa miksikö?
No ei tuossa perusteluja pyydetty
.

Onneksi olkoon! Olet stereotyyppinen tarjahaloskannattaja!

Miksi Tarja: "Se on vaan niin hyvä."
No mutta miksi?: "Emmä vaan tiedä, se on nainen... ja kaikkee.... tihihihihiii!"

Haloselle meni ääni ja menee myös toisella kieroksella. Tyhmää vain että niin monet Halosen kannattajat jäivät kotiin koska pitivät voittoa liian varmana. Noh 2 viikkoa ja juhlitaan Halosta sitten.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
amf sanoi:
Miks just Halonen? Nyt kaivattaisiin perusteluja ;)

En ala perusteluja tähän listaamaan.
Riittää, kun tiedän itse, miksi Halonen on mulle hyvä ehdokas ja mun mielestä paras pressaehdokas (siis noista kahdesta, ekallahan äänestin muuta).

Ja jos ei se kokoomuslaisten vittuilu Halosen kannatajille lopu niin johan on perkele. Ei millään jaksais aloittaa taas loan heittoa.

training_addict sanoi:
Olis se nyt silti kiva kuulla mitkä ne sunkin painotukset on, mikäli Halosta pidät Niinistöä parempana ehdokkaana. Vaikka ei intohimoja kumpikaan herätä.

Vähintään yhtä hyvä kun kaikki Halosta puoltavat kommentit yhteensä.

Eivätköhän ne meikäläisen painotukset tule kaikkein parhaimmin selville viestihistoriaani lukemalla, kaikkia en lähde tähän erikseen kasaamaan. Ratkaisevassa asemassa ovat kuitenkin Halosen kanssa yhtenäisempi arvomaailma, hänen suhtautumisensa Natoon ja laajempi kokemus ulkopolitiikasta. Ulko- ja turvallisuuspoliittiset kysymykset ovat tärkeysjärjestyksessäni korkealla uutta presidenttiä valittaessa.

Hupaisaa lukea näitä kommentteja, joissa ensin todetaan Halosen äänestäjien olevan idiootteja äänestäessään naista, minkä jälkeen seuraa tekstiä "setan voitosta", "lesbo kommarista", "tuulipuku mummosta" ja "maailmanrauha lässytyksistä". Niinistö on hyvä ehdokas, jolla on paljon annettavaa keskusteluun, mutta suuresta osasta hänen kannattajistaan ei voi sanoa samaa.

Edit: Jos edustavuudesta puhutaan, niin maailmalla sosiaaliset ja diplomaattiset taidot sekä kokemus painavat enemmän kuin ulkonäkö - seikka joka saattaa tuntua vieraalta suurelle osalle tänne kirjoittavista palstan aihepiiri huomioonottaen.

training_addict sanoi:
:jahas: mitäs vaalitenttejä sitä on seurailtu ja missä kunnossa? Tottakai se asialinjalla haastaa nykyisen presidentin....kuuluu katsos vähän homman luonteeseen. Mutta ei Niinistö sellaseen paskan heittämiseen oo lähteny, mitä esim. mä oon täällä harrastanut. Vaikka aihetta olis. Itseään ja omia näkymyksiään Niinistö on todellakin tuonut esiin.

Noi vaalitentit on ylipäätäänkin ollut mielenkiintoista seurattavaa jo pelkän poliittisen retoriikan kannalta; mitä sanotaan, miten, mitä ei sanota ja mitä ne sitten tarkoittavat.

Omasta mielestäni Halosen silminnähtävä hermostuminen ja sormen heristely/viisominen on pelkästään naurettavaa ja ennenkaikkea NOLOA. Miten helkkarissa tuollainen kuudenkymmenen ja kuoleman välillä oleva mummeli pystyisi toimimaan oikeasti tiukoissa tilanteissa? Tarjassa on musta selviä "kulttuuriministeri-syndrooman" piirteitä (=tarve kieltää poseeranneensa roskalehdissä alasti yms, nyt epäedulliset typeryyydet/sanomiset joiden takana ei voikaan seistä), odotan presidentiltä ihan oikeaa suoraselkäisyyttä; Sauli jo senkin vuoksi + oon kyllä muutenkin henkeen ja vereen kok

kuljetusala sanoi:
Haloselle meni ääni ja menee myös toisella kieroksella. Tyhmää vain että niin monet Halosen kannattajat jäivät kotiin koska pitivät voittoa liian varmana. Noh 2 viikkoa ja juhlitaan Halosta sitten.

Niinpä. Veikkaan että tästä tulee jopa hyvinkin ylivoimainen voitto Haloselle. Niinistön on pakko yrittää kosiskella naisäänestäjiä ja vasenta reunaa, siitä tulee kivaa katsottavaa. Ei sen puoleen että sekään tulee riittämään mutta kivahan sitä on Niinistön ryömimistä seurata. :)

kuljetusala sanoi:
Ja jos ei se kokoomuslaisten vittuilu Halosen kannatajille lopu niin johan on perkele. Ei millään jaksais aloittaa taas loan heittoa.

"Panokset kovenee" :rolleyes:

nyt kannattaa kaikkien funtsii seuraavat kaksi viikkoa, haluaako että toisella puolella asti maailmaa nauretaan meidän presidentille, joka näyttää conanilta. kuulemma.

:urjo:

Back
Ylös Bottom