Power balance?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Blomi
  • Aloitettu Aloitettu
Ei tässä mitään testejä tarvita. Mike ja minä olemme jo todenneet, että iPhone ja N900 toimivat ihan yhtä hyvin kuin joku ranneke. Tosin N900 on parempi, näin sanoisin ihan omasta puolestani, olen vakuuttunut, että se tärähtelee suomalaismiehen mitalla paremmin.

Ajattelin illemmalla koettaa osoittaa vaimolle, kuinka eräs toinen Nokian kännykkä heikentää hänen tasapainoaan radikaalisti - ja rajoittaa liikkuvuutta, ainakin, kun kyseessä on kreikkalainen naiskeho. Kerron tuloksista huomenna.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos pystyt irrottautumaan rannekkeestasi viikoksi, niin hommaan muutaman testattavan jotka ei asiasta mitään tiedä, ja yhden testaajan joka asiasta ei mitään tiedä, itse laitan sitten randomisti oikeaa ranneketta ja väärää ranneketta ja kirjaan tulokset ylös, mitä veikkaat minkälaisia tuloksia saan kun poistan testaajaltakin tiedon mitä testataan ja mukana on ylimääräinen ranneke ilman hologrammia? Ja mitä veikkaat mihin suuntaan tulos muuttuu jos väitän sen väärän rannekkeen olevan se kuuluisa power balance ranneke jonka pitäisi estää horjuttaminen? Ja vielä kerron milloinka kenelläkin on tämä väärä ranneke.. Voittaakohan väärä ranneke tuloksissaan tässä kohtaa PB:n vai pitääkö PB pintansa?

Mitenhän mun tasapainolle käy sillä aikaa?

Kyllä onnistuu! Heitä privaan osoite niin laitan huomenna postiin. Piti laittaa Mikelle, mut sillä on kuulemma jo Iphone ;). Usko pois, haluan ihan samalla itsekin tyrmätä tän todennäköisesti alitajunnan tekemän illuusion.

edit. Vaikka tämä onkin/olisikin kusetusta, niin liike-elämästä jotain ymmärtävänä sanoisin että aivan helvetin hyvin kehitetty konsepti. Tiedän jopa tarkan hinnan millä Kiinalaiset tekisivät vastaavanlaisen tuotteen kun sitä aloin selvittelemään. Uuden brändin luonti enää tässä vaiheessa tämän kyseisen brändin päälle on jo mahdotonta tämän tuotteen kohdalla.

Mitenhän mun tasapainolle käy sillä aikaa?

Kyllä onnistuu! Heitä privaan osoite niin laitan huomenna postiin. Piti laittaa Mikelle, mut sillä on kuulemma jo Iphone ;). Usko pois, haluan ihan samalla itsekin tyrmätä tän todennäköisesti alitajunnan tekemän illuusion.

edit. Vaikka tämä onkin/olisikin kusetusta, niin liike-elämästä jotain ymmärtävänä sanoisin että aivan helvetin hyvin kehitetty konsepti. Tiedän jopa tarkan hinnan millä Kiinalaiset tekisivät vastaavanlaisen tuotteen kun sitä aloin selvittelemään. Uuden brändin luonti enää tässä vaiheessa tämän kyseisen brändin päälle on jo mahdotonta tämän tuotteen kohdalla.

Se oli retorinen kysymys joten ei tarvitse lähettää

Tuli tuossa mieleen, että voisin ilmoittautua Pakkiksen viralliseksi testaajaksi näille hologrammituotteille. En halua tosin aiheuttaa kellekään liikaa vaivaa että lähetellä 12,95e hintaisia rannekkeita edestakaisin, niin keksin että perskuta, 50 euron setelissähän on MYÖS hologrammi! Eli nyt kuka haluaa tieteellistä tutkimustulosta aiheesta, niin lähetelkääpäs mulle 50 euron seteleitä, ni teippailen niitä ranteeseen ja nilkkaan ja pippelinvarteen* ja vertailen onko seteleillä ja sarjanumeroilla eroa. Jos haluaa laajempaa tutkimusta, niin voi myös 100e ja 500e seteleitä lähetellä.

50euro.jpg

*Valitettavasti en voi palauttaa ns. intiimialueella vierailleita tutkimusvälineitä hygieniasyistä, ja tod. näk. just sulle sattuu se seteli, valitan.

Kyllähän tässä kärsii usko ihmisiin, kun tällaiselle löytyy oikeasti vielä puolustuspuheitakin. Vasta viime viikolla kuulin koko härvelistä ensikertaa, yhdeltä futarilta, joka uteloi mahtaneeko moisesta olla oikeasti jotain apuakin. Ensin luulin että se koijjaa mua, mutta sitten selvisi että oli oikeasti miettimässä tuollasen hankkimista. No, annoin kuiten kokeilematta taikka tietämättä mitää koko muovinpalasesta mitään mielipiteeni ja suositukseni sijoittaa rahansa johonkin järkevämpään. Vaikka olueen, sillä ainakin on vaikutus tasapainoon...

Mulla ois muuten myynnissa villalangan pätkiä pikkuvarpaan ympärille. Ne lisää naistensaantia 13.89% ja vähentää joulustressiä 22.61%. Eikä muuten maksa kuin 89.90e. Tilaukset s-postin kautta. Pitäkää kiirettä, vielä ehtii jouluksi kotiin!

Jos sinun on jo kolmesti täytynyt olla haastattelussa jonkun rannekorun kanssa, tulee mieleen, että eipä se ole juuri sinua tavallisessa työssä suojellut. Haastatteluissa kyllä olet onnistunut, mutta et sitten duunissa?

:D

Pitää paikkansa. Olen sysipaska työntekijä, ja tunnustan sen avoimesti. Onnistuneen työntekijän tunnistaa siitä, ettei työpaikka ole vaihtunut sitten vuoden -74.

(Mut toisaalta ehkä sitä ranneketta vois pitää töissäkin niin paranis toi duunissa onnistuminen? Hmm.)

:D

Pitää paikkansa. Olen sysipaska työntekijä, ja tunnustan sen avoimesti. Onnistuneen työntekijän tunnistaa siitä, ettei työpaikka ole vaihtunut sitten vuoden -74.

(Mut toisaalta ehkä sitä ranneketta vois pitää töissäkin niin paranis toi duunissa onnistuminen? Hmm.)

:)

Minulla oli joskus junnuna kuulaa kilpaa työntäessäni - ja keihästä heittäessä - sellainen lätsä, jonka otin aina viimeisenä ylimääräisenä vaatekappaleena pois päältäni. Nyt kun muistelen, siinä oli varmaan jotain mustetta tai valkoista väriä sen sinisen kankaan lisäksi. Kyllä sillä ihan selvä vaikutus tuloksiin oli. Jos lätsä oli unohtunut kotiin, olivat tuloksetkin jotenkin huonommat.

Duunissa minulla ei oikein sellaisia apuja ole ollut. Kokeile ihmeessä rannekorua ja vaikka pariakin ranneketta. Eihän sitä tiedä, jos vaikka seuraavaan haastatteluun duunivaihdoksen vuoksi joutuisi vasta 2028.

Mulla ois muuten myynnissa villalangan pätkiä pikkuvarpaan ympärille. Ne lisää naistensaantia 13.89% ja vähentää joulustressiä 22.61%. Eikä muuten maksa kuin 89.90e. Tilaukset s-postin kautta. Pitäkää kiirettä, vielä ehtii jouluksi kotiin!

Voin ottaa Etelä-Euroopan markkina-alueen vastuulleni. Minulla on jo valmiit jakelukanavat oikeastaan kaikkiin Balkanin maihin sekä hyvät yhteyden Italiaan. Espanjassa ja Portugalissa voisi tuolla laitteella olla merkitystä myös taloudelliseen mielenrauhaan. Mitenkähän sen voisi todentaa...

Haksahtaneet? Jos sulle lyödään tarpeeksi seteleitä kouraan,niin varmasti sinäkin väittäisit tuollaisen tinapaperin muuttavan koko elämäsi.
Jutasta en tiedä,mutta Bull ja Jay varmaan saa ihan hyvät rahat kun mainostavat noita.

En oikeesti usko että mitään hirveesti tuosta rahaa tulee heille. Jos tollasta paskaa myy ja mainostaa, menee maine helposti ja se tulee lyömään sua persuksille paljon kovemmin kuin muutama satanen/tonni. Jay tuosta voi oikeestikin saada jo hyvät rahat mutta ei Suomessa.

Jos joku sanoo "ihan sama onko placeboa vai ei, mulla toimii ja hyvä niin", niin voimme tästä päätellä, että ko. ihminen toimii aliteholla ja tarvitsee rannekkeen toimiakseen kuten normaalisti pitäisi toimia. Rannekkeen omistajat ovat siis alisuorittajia, eivätkä saa kehostaan irti kaikkea ilman jotain placeboa. Me muut voimme sanoa, että me emme tartte ranneketta päästäksemme omalle tasollemme, olemme parempia.

"ihan sama onko placeboa vai ei, mulla toimii ja hyvä niin"
Tämän kommentin käyttäjät eivät mielestäni tahdo edes tietää mikä totuus on, eniten tätä kuulee homeopatian käyttäjiltä.

Plasebon tehoa ei pidä aliarvioida. Käytetäänhän sitä lääketieteessäkin, koska se toimii. Jos joku jäniksenkäpälä taskussa auttaa keskittymään enemmän, niin sitä kannattaa käyttää. Tosin ei siitä kyllä kannata 50 € maksaa. Mulla on viiksienkasvatus auttanut lisäämään treenitehoa.

Viikset nyt auttaa esim. nyrkkeilyssä. Kestää paremmin iskuja. Ja saa tietty paremmin naisia, kuka nainen nyt voisi vastustaa viiksiä?

Kokeilinpa sitten kännykän vaikutusta vaimooni. Kännykkä kädessä kaatui ihan hyvin sivulle. Ilman kännykkää sanoi minun painaneen ihan väärään suuntaan, ja että koko juttu on ihan puhdasta höpönpöpöä. Taaksekääntymistestissä toisella kerralla pääsi ehkä 10cm pidemmälle ilman kännykkää, mutta väitti minun vedättävän häntä - joten voinen päätellä hänen olevan ihan täysipäinen ihminen. Toisaalta miksi muuten olisinkaan hänen kanssaan mennyt naimisiin. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom