Power balance?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Blomi
  • Aloitettu Aloitettu
Heitit sitten homman henkilökohtaisen vittuilun puolelle, juuri mainitsemiesi syiden takia tehdään placebo tutkimusta, koska ihmiset eivät osaa eritellä mikä on se vaikuttava tekijä, siihen omaan juttuun/lääkkeeseen/powerbalance rannekkeeseen uskotaan/halutaan uskoa niin kovaa että se toimii.
Jokuhan voi silloin näppäränä sanoa että sehän riittää. No se riittää niin kauan kuin jengi haluaa maksaa tyhjästä, mua ei häiritse tippaakaan jos joku haluaa, itse taas en halua maksaa siitä koska ei ole mitään tutkimustulosta joka kertoisi että se toimisi paremmin kuin käytetty kondomi taskunpohjalla. Kyse on nyt siitä että mikä tahansa tarra ajaa sullakin saman asian jos uskot siihen tarpeeksi, maksoit siis tuosta "toimivasta" hologrammi tarrastasi 40 euroa ihan turhaan, se jellona tarra lauantaipussista ajaa saman asian jos se sulle siellä messuilla esitellään. Suurin osa uskonnossakin käsiteltävistä ihmeparanemisista on tätä samaa tyhjäänuskomista kun kivut häviävät hetkellisesti lavalla, lääkäreiden tekemät kokeet sitten osoittavat syöpien ja muiden sairauksien edelleen olevan tallella ja placebo efeksikin loppuu aivoista hetken vaikutuksen jälkeen. Siihen viittaan sarkastisella kommentillani ettei tarvitse sitä keltaista luntakaan syödä ymmärtääkseen mistä tässä on kyse.

Ei siinä, kyllä tuolla joku hyvin nettoaa. Vanha sananlaskuhan sanoo, ei se ole tyhmä joka pyytää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paletaani ja Japi, kyllä tosiaan voi ja pitääkin keskustella vaikkei välttämättä itse olekaan kokeillut, mutta ette usko kuinka turhauttavaa se on täällä päässä selittää jotain paskajuttua mihin ei usko itsekään, mutta mitä ei vaan pysty käsittämään. Siksi pyydän ihan oikeasti että kokeilette, laittakaa vaikka sitten privaviestiä mitä mieltä olette. En halua mainostaa tätä tuotetta täällä enempää. Huomaatteko etten ole käyttänyt edes tuotteen oikeaa nimeä, ettei hakurobotit vaan löydä tätä keskustelua ja mielipiteitäni niin helposti internetistä. :rolleyes:

Paletaani ja Japi, kyllä tosiaan voi ja pitääkin keskustella vaikkei välttämättä itse olekaan kokeillut, mutta ette usko kuinka turhauttavaa se on täällä päässä selittää jotain paskajuttua mihin ei usko itsekään, mutta mitä ei vaan pysty käsittämään. Siksi pyydän ihan oikeasti että kokeilette, laittakaa vaikka sitten privaviestiä mitä mieltä olette. En halua mainostaa tätä tuotetta täällä enempää. Huomaatteko etten ole käyttänyt edes tuotteen oikeaa nimeä, ettei hakurobotit vaan löydä tätä keskustelua ja mielipiteitäni niin helposti internetistä. :rolleyes:

Sovitaan niin :) Mutta minä pyydän vastapalveluksena, että lupaat lukea nämä tässä ketjussa esitetyt videot, tekstinpätkät yms todisteet oikein ajatuksen kanssa läpi. Sitten pohdit, voisiko niistä löytyä selitys sille testissä koetulle ilmiölle. Ja mieti vielä kriittisemmin, mitä vaikutusta sillä olisi mikäli se ranneke oikeasti toimisi. Nobeleita menisi ainakin jakoon. Entä jos hommaat toisen samanlaisen? Entä kolmannen? Entä vähän erilaisen, vaikkapa ShooTagin? Laita sitten sinäkin privalla kommenttia, mihin tulokseen tulit pohdinnoissasi :)

Sovitaan niin :) Mutta minä pyydän vastapalveluksena, että lupaat lukea nämä tässä ketjussa esitetyt videot, tekstinpätkät yms todisteet oikein ajatuksen kanssa läpi. Sitten pohdit, voisiko niistä löytyä selitys sille testissä koetulle ilmiölle. Ja mieti vielä kriittisemmin, mitä vaikutusta sillä olisi mikäli se ranneke oikeasti toimisi. Nobeleita menisi ainakin jakoon. Entä jos hommaat toisen samanlaisen? Entä kolmannen? Entä vähän erilaisen, vaikkapa ShooTagin? Laita sitten sinäkin privalla kommenttia, mihin tulokseen tulit pohdinnoissasi :)

En hanki toista ja kolmatta. Samalla tavalla soittaisin suutani kuin sinäkin jos tilanne olisi toisinpäin :)

Mut sovitaan tosiaan näin. Ilmoittele kun oot kokeillut!

ja osalle olen sanonut, että tämä on ns. "horjutusranneke", eli kun laitat tämän käteesi, niin et pysy pystyssä kun yritän vähääkään horjuttaa. Eikä tulos siitä vääristynyt ole, vaan päinvastoin "toimii" niinkuin on luvattukin.
Eikös se ois mielenkiintosempaa sanoa että tämäpä on tämmöinen verenkierronbuustausranneke, koitapa miten alkaa varpaat lämmitä kun lyöt ranteeseen ja SITTEN riuhtoa viatonta varpaanlämmittäjää kädestä? Vai toimiiko tuo testi vain jos etukäteen kerrotaan että nyt horjunta/horjumattomuustestiä tässä yritellään?

Eipä silti, mulla on rannekoru jota käyttäessä pärjää aina työhaastattelussa. Teho todistettu jo kolmesti.

Miten toi ranneke on parantanut elämänlaatua noitten testien ulkopuolella? Onko kaatumiset vähentyneet vai jopa loppuneet kokonaan?

Joo itellä ihan sama homma kun Robertolla eli messuilla tuli kokeiltua tota "kusetusta" ja hyvin skeptisenä lykkäsin härvelin ranteeseen ja kyllä se saatana vaan meni läpi hölmölle tämä keksintö ja kyseinen kapistus löytyy salikassista nykysin. En tosiaan väitä että toi ois mitään muuta ku foliota koko härveli mutta jos se placebo tuo vähänkään potkua reeniin ni se on todellakin tervetullutta. Näinhän ne väittää että ihminen ku sais pääkoppaa hallittua ni jerkkua löytyis moninverroin lisää niin jos tällä nyt saa itteensä kusetettua tekemään kilonki suuremmalla painolla sarjan ni oon ihan happy.

Joo itellä ihan sama homma kun Robertolla eli messuilla tuli kokeiltua tota "kusetusta" ja hyvin skeptisenä lykkäsin härvelin ranteeseen ja kyllä se saatana vaan meni läpi hölmölle tämä keksintö ja kyseinen kapistus löytyy salikassista nykysin. En tosiaan väitä että toi ois mitään muuta ku foliota koko härveli mutta jos se placebo tuo vähänkään potkua reeniin ni se on todellakin tervetullutta. Näinhän ne väittää että ihminen ku sais pääkoppaa hallittua ni jerkkua löytyis moninverroin lisää niin jos tällä nyt saa itteensä kusetettua tekemään kilonki suuremmalla painolla sarjan ni oon ihan happy.
Jos placebolla toimii paremmin, niin kandee ottaa treeneihin kaikki mahdolliset tribulukset sun muut, olet altis aika halvalle dopingille.

Mutta katoppa tuo video, siinä selitetään miten ne kusettaa niissä demoissa painamalla erilailla kummallakin kertaa. Siinä myös selitetään kehonkierron vaikutus kun otetaan sama liike kaksi kertaa putkeen. Voit koittaa samaa ilman ranneketta vaikka heti ja huomaat, että koko homma on vain ihan peruskusetusta.

Ei mikään ihme, että mullaki on treenit kulkenu viime aikoina poikkeuksellisen hyvin ku kaikilla siellä salilla on salaa Power Balancet taskuissa ja treenikasseissa :D Massiivinen yhteisvaikutus täytyy ulottua minuunkin saakka.

Nyt jätkät (ja tytöt) ihan oikeesti!

Joo mä sanoin niille äijille samaa et tää on myyjien ja maahantuojan tekemä kusetus tää painelumeininki mut sitte kokeiltiin frendin kanssa painella toisillemme siinä samalla ja kyllä siinä jotain tapahtu mutta taidan kävellä prismaan ja hakee tribulusta ja lyödä rannekkeen kouraan ja olla vaan hiljaa.. :D

Eipä silti, mulla on rannekoru jota käyttäessä pärjää aina työhaastattelussa. Teho todistettu jo kolmesti.

Jos sinun on jo kolmesti täytynyt olla haastattelussa jonkun rannekorun kanssa, tulee mieleen, että eipä se ole juuri sinua tavallisessa työssä suojellut. Haastatteluissa kyllä olet onnistunut, mutta et sitten duunissa?

Kerrotaan nyt omakin kokemukseni sitten tästä rannekkeesta.

En tiedä mitä tapahtui, mutta kyllä tuote jollain ihmeen tavalla vaan heidän tekemillään testeillä toimi.
Tämä se jippo siinä onkin - heidän räätälöimä testi. Sua varmaankin testattiin niin, että seisoit yhdellä jalalla ja kädet sivuilla. Sitten toista kättä painettiin alas sen verran vahvasti, että horjahdit ja kaatuminen piti estää tällä ylhäällä olevalla jalalla. Sitten sait rannekkeen ranteeseen ja sama tehti ja pysyit paremmin pystyssä.

PowerBalancen ihmiset ovat valjastaneet lihasmuistin markkinointitarkoitukseen. Teeppä sama testi jollekin ilman mitään mainintaa rannekkeesta tai voit itsekin testata miten paljon helpompaa toisella horjutuskerralla on pysyä pystyssä, kun keho ja mieli tietävät jo mitä on tulossa.

Tämä se jippo siinä onkin - heidän räätälöimä testi. Sua varmaankin testattiin niin, että seisoit yhdellä jalalla ja kädet sivuilla. Sitten toista kättä painettiin alas sen verran vahvasti, että horjahdit ja kaatuminen piti estää tällä ylhäällä olevalla jalalla. Sitten sait rannekkeen ranteeseen ja sama tehti ja pysyit paremmin pystyssä.

PowerBalancen ihmiset ovat valjastaneet lihasmuistin markkinointitarkoitukseen. Teeppä sama testi jollekin ilman mitään mainintaa rannekkeesta tai voit itsekin testata miten paljon helpompaa toisella horjutuskerralla on pysyä pystyssä, kun keho ja mieli tietävät jo mitä on tulossa.

Oleellista olisi myös tehdä testi niin, että testaaja ei tiedä, onko PowerBalance käytössä vai ei. Kun noissa videoissa on esitetty, miten huijaus toimii, niin en ainakaan minä pysty silmällä näkemään painaako testaaja kättä testattavasta poispäin vai testattavaa kohti. Joten hyvin pieni kulman muutos toimii. Tietoisesti huijaava testaaja onnistuu siis aina erinomaisesti. Jos testaaja ei tiedä huijaavansa, niin silti hyvin pieni alitajuinen painamiskulman muutos vaikuttaa. Ja kun testaajalla on kuitenkin se tavoite koko ajan mielessä: kaataa tai pitää pystyssä, niin ei siihen onnistumiseen paljon tarvita.

Maallikkotestaaja (ei siis tietoinen huijari) joka onnistuu testeissä (eli painaa alitajuisesti oikeaan suuntaan) voi jatkaa testauksia ja tuottaa paljon onnistumisia. Maallikkotestaaja, joka epäonnistuu testeissä (eli esim. painaa aina testattavasta poispäin), ei varmaan ole kiinnostunut jatkamaan ihmisten testaamista. Niinpä onnistuneita maallikkotestejä tapahtuu paljon enemmän kuin epäonnistuneita. Ja vaikka epäonnistumisia olisi paljonkin, niin samalla tavalla kuin selvännäkemisessä ja muussa ennustamisessa, yksi oikeaan osunut suoritus on yleisön mielestä paljon merkittävämpi kuin kymmenen vikaan mennyttä.

Sattuisiko kellään olemaan esim. kaukosäätimellä suljettavaa autotallin ovea? :D Siinähän painamiskulma tulisi aina samasta kohdasta. Kun on kaksi ihmistä tekemässä testiä, alitajunnan vaikutus on jo aivan liian suuri muuttuja testien lopputulokseen.

Jos pystyt irrottautumaan rannekkeestasi viikoksi, niin hommaan muutaman testattavan jotka ei asiasta mitään tiedä, ja yhden testaajan joka asiasta ei mitään tiedä, itse laitan sitten randomisti oikeaa ranneketta ja väärää ranneketta ja kirjaan tulokset ylös, mitä veikkaat minkälaisia tuloksia saan kun poistan testaajaltakin tiedon mitä testataan ja mukana on ylimääräinen ranneke ilman hologrammia? Ja mitä veikkaat mihin suuntaan tulos muuttuu jos väitän sen väärän rannekkeen olevan se kuuluisa power balance ranneke jonka pitäisi estää horjuttaminen? Ja vielä kerron milloinka kenelläkin on tämä väärä ranneke.. Voittaakohan väärä ranneke tuloksissaan tässä kohtaa PB:n vai pitääkö PB pintansa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom