Power balance?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Blomi
  • Aloitettu Aloitettu
Ette usko kuinka turhauttavaa se on täällä päässä selittää jotain paskajuttua mihin ei usko itsekään, mutta mitä ei vaan pysty käsittämään.

Mikset sitten lakkaa nolaamasta itseäsi ja usko viisaampiasi?

Kerroin jo itsekin että rannekkeen valmistus Kiinassa maksaa arviolta 40-50 senttiä kappaleelta. En tiedä missä aidot ovat valmistettu, tietääkö joku onko ne tehty Kiinassa? Sieltä voi kuitenkin tilata rannekkeita vaikka omalla RoberttoBalance logolla. Jos tilaa vaikkapa vain tuhat kappaletta niin hinta on varmaan hieman kalliimpi mutta eiköhän se kolmellä-neljällä tonnilla onnistu. Saat tuhat ranneketta 100 hinnalla ja vielä omalla logolla. Sit voi vetää salilla hanskat vuorattuna rannekkeilla.

Yksi vaikutus tuotteen tehoon on sen hinnalla. Onhan se noloa maksaa 40€ täysin hyödyttömästä kumirannekkeesta. Pakkohan sen on toimia. Entäs jos sama ranneke tulisi kaupan yllätysautomaatista 50 senttisellä. Olisiko se silloinkin vielä täysin vallankumouksellinen tekninen ratkaisu joka vaikuttaa ihmisiin ennennäkemättömällä tavalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huh, olipas treeni ja pr:t paukkui!

Uskoisin, että rannekkeella sain n. 20% treenipainoja lisää. Tätä menoa ollaan voimanoston PM-kisoissa palkintopallilla ensi vuonna! Toivotaan vaan, ettei kaikki kilpakumppanit keksi ottaa ranneketta messiin kisoihin.

Uskoisin, että rannekkeella sain n. 20% treenipainoja lisää. Tätä menoa ollaan voimanoston PM-kisoissa palkintopallilla ensi vuonna! Toivotaan vaan, ettei kaikki kilpakumppanit keksi ottaa ranneketta messiin kisoihin.

Nyt ei vitsit kuule auta enään :) Mut tsemppiä treeneihin!

Teinpä jälleen kiehtovan havainnon. Tässä ketjussa ei ole yhtään ainoaa postausta tyyliin: "Ai noinko se toimiikin? Heh, meinasinpa mennä retkuun mutta onhan tuo tieteellinen selitys näin jälkikäteen ajateltuna paljon loogisempi. Heitin rannekkeeni roskiin ja olen jatkossa valppaampi tällaisen huuhaan varalle".

Täytyy sanoa, että kyllä tuo ihmisen usko ja tosiasioiden kieltäminen on hirmuisen voimakasta. Jos on kerran tultu vakuuttuneeksi, siitä on hankala enää perääntyä. Vaikka kuinka ladotaan todisteita tiskiin niin vastaukset ovat luokkaa "oletko itse kokeillut" (= vedotaan siihen että oma subjektiivinen tulkinta tilanteesta on aina luotettavinta tietoa) taikka "ihan sama miten toimii, kunhan toimii" (= ei edes perehdytä todisteisiin ettei rannekkeen lumous pääsisi murtumaan). Taustalla varmaan jyllää kasvojen menettämisen pelko ja se, että ajatellaan että tullaan tuomituksi tyhmäksi taikka herkkäuskoiseksi. Itsepäisyys on ehkä pienempi paha. Itse kyllä ajattelen, että kaikille meistä sattuu pieniä virhearviointeja silloin tällöin. Todellista viisautta on se, että myöntää ne ja ottaa opiksi.

Tai sitten monet ovat kyllä hoksanneet että vittu mua on kusetettu eivätkä kehtaa tunnustaa :D

Anyone? Palauttakaa uskoni ihmisiin? :)

Täytyy sanoa, että kyllä tuo ihmisen usko ja tosiasioiden kieltäminen on hirmuisen voimakasta. Jos on kerran tultu vakuuttuneeksi, siitä on hankala enää perääntyä.

Usko siihen tuotteeseen on myös niin vahva että vaikka laittaisit viereen todistetustikin identtisen tuotteen, joka ei ole kuitenkaan Powerbalance -merkkinen, se tuskin käy kaupaksi vaikka hinta olisi neljäsosan alkuperäisestä. Ja ehkä juuri sen takia. Jotta tuote olisi uskottava, sen on oltava verrattain kallis. Palataan jälleen sen hinnankin määräävään voimaan. Puolustetaan sitä omaa tuotetta ja argumentoidaan ettei "halpa kopio" voi toimia, vain alkuperäinen toimii. Vaikka tosiaan olisi ihan vertailtu että valmistusmateriaalit ja menetelmät ovat identtiset.

Mä tiedän missä sä oot töissä. Laitan noita rannekkeita 5 kpl molempiin käsiin, olen näin ollen 200% vahvempi ja tulen viskoomaan sinne kynäniskoja! Mitäs siitä tykkäät?!?! häh, häh, HÄH?!??!

Mä tiedän missä sä oot töissä. Laitan noita rannekkeita 5 kpl molempiin käsiin, olen näin ollen 200% vahvempi ja tulen viskoomaan sinne kynäniskoja! Mitäs siitä tykkäät?!?! häh, häh, HÄH?!??!

Valitettavasti 5 ranneketta käteensä ei riitä edes tasapeliin (vaikka ne ihmeitä tekisikin, niin rajansa kaikella). ;)

Tätä ketjua lukiessa mä aloin tuntea suurta säälintunnetta ihmiskuntaa kohtaan.

Power Balance*Performance Technology*perustuu uuteen hologrammiteknologiaan, jossa hologrammiin on syötetty samaa elektromagneettista taajuutta mitä on ihmisen biokentässä. Kaikilla*ihmisillä on*sama biokentän taajuus.

Pelkästään tätä lukiessa pitäisi jo tajuta, että ei vittu.

Tätä ketjua lukiessa mä aloin tuntea suurta säälintunnetta ihmiskuntaa kohtaan.

Pelkästään tätä lukiessa pitäisi jo tajuta, että ei vittu.

Niin paljon pitäisi, se ei vaan mene niin ;) Usko pois ensi vuonnakin on tuotteita joilla viedään rahaa hyväuskoisilta.

Moni on varmaan nähnyt ja myös kokeillut:rolleyes:
http://www.youtube.com/watch?v=gUUM6p3QNaA
Ekalla kertaa ei toiminut,mutta toisella toimi;)
Ps, kellään ei edes ollut folioranneketta ainakaan ranteessa:D

Tota on muuten kokeiltu ja huomattiin että toimiihan se. Me tosin laitettiin kädet niin, että ne ei tossa pään päällä koskeneet toisiaan ja otettiin järjestyksessä pois, se kuulemma oli onnistumisen ehtona. Ihan oikeasti olis kiva tietää mikä tossa hommassa on takana

edit: ei ollut rannekkeita kellään

täyttä paskaa +1

(Valko)kvartsi on taas täysin eri juttu. Kivissä on energiaa! ;)

"Kirkas kvartsi on yksi planeettamme voimakkaimmista kivistä muun muassa muotonsa vuoksi - se on ohjelmoitava kivi, joka lopettaa pahoja tapoja päänsärkyjen ohella. Kirkas kvartsi on kanavoiva kivi, joka kohottaa energian korkeimmalle mahdolliselle tasolle ja fyysisellä tasolla sitä voidaan suositella mihin vaivaan tahansa ."

Pikkupoikana tuli kerättyä kiviä, ei tosin niiden energiavaikutusten takia vaan ihan muuten vaan. Harrastus on sittemmin jäänyt :rolleyes:

EDIT: eli kivet taskuun kaikille, vaikutus on vähintäänkin yhtä mullistava kun powerbalancella!

Anyone? Palauttakaa uskoni ihmisiin? :)
Ei tule onnistumaan.

Luin juuri Info kirjakauppojen mainoslehteä, ja mikäs sieltä osuikaan silmiin: X-Balance tasapainoranneke hintaan 29,90. X-Balancen webbisivuilla Joulupukkikin kehuu tuotetta ja kertoo sen vielä olevan suomalainen. Mikä varmaan pitääkin paikkansa, jos ei oteta huomioon sitä, että ranneke on valmistettu Kiinassa tai jossain muualla Aasiassa. Mutta jääpähän tuosta hinnasta kuitenkin n. 29 euroa Suomeen.

Eiköhän sille makseta tosta et se pitää tota, saadaan tarralle enemmän kiinnostusta ku uhrataan vähän rahaa et muutama oikea urheilija kehuu sitä, ja taas löytyy satatuhatta hölmöläistä lisää ostamaan tarroja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom