Poseland videot

alonta alotit millon reenaamaan bullin avustuksella? miks ei näy tuloksen tulosta? olet yhtä isossa kunnossa kuin alottaessa? eikö kiinostusta ole ollut? kysyn suoraan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä noita Balin kuvia katselin, niin Alona on juuri sellaisessa kunnossa kuin naisen pitääkin. Melkein tässä on kateellinen Artulle :)

Kiitos kaunis! :p En viitsi @alottelevan viestiin edes kommentoida, sillä viestistä jo itsestään huomaa, että hän ei sen koommin ole minua ja toimintaani seurannut (Jos seuraisi, tietäisi vastauksen ja ehkä miten nimeni kirjoitetaan:D ), joten turha lähteä sellaiselle mitään selittelemään. ;)
 
Alotteleva kun oli aiemmin huolissaan Alontan treeneistä niin päivitetään vähän havaintoja ja tänään ainakin Alonta hikoili salilla. Joten ei syytä huoleen :D
 
Haastattelussa Antti Nurmi. Poselandin nettisivuilta löytyy tietoa miehestä, sekä haastattelun aiheet ja aikaleimat.

Ei sanonut mitään minulle nimi "Antti Nurmi", mutta kun luin esittelyn hänestä ja katselin haastattelun, jopas oli mielenkiintoista kuultavaa. Toi on totta, että mentaalipuolen harjoituksia väheksytään ja itse olen sitä mieltä, että kun ollaan saavutettu jokin taso, niin voidaan jämähtää siihen ja unohdetaan, että aina jostain tulee joku parempi, joka "jyrää meidät" jossain vaiheessa. Kiitoksia paljon videosta! :)

Edit: Oma kirjoitukseni siirretty pois lainauksesta...
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom