kuinka Cannonball MC on vain moottoripyöräkerho.
Voisitko vähän avata mitä muuta se on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kuinka Cannonball MC on vain moottoripyöräkerho.
Näinpä ja pirin myynnit,ne naisten hakkaamiset + viattomien motoristien ryöstämiset ja pieksämiset jotka ei edes olleet prosenttiukkoja..Ampumiset,tapon yritykset,murha yritykset,kaikkea tämmöstä mitä esim. rassavillit ja kivat pojat tekee aina.Aikuisenakin.Minä olen varmaan peppukipuilija, mutta en oikein ymmärrä ihmisiä, joiden mielestä tuon herran ja hänen porukkansa tekemisissä on jotain ihailtavaa. Ihan mielenkiinnosta ja uteliaisuudesta voin kuitenkin katsoa tuon jakson. Saa nähdä tuleeko taas peruskertomusta siitä, kuinka Cannonball MC on vain moottoripyöräkerho.
Käytä Googlea "Cannoball mc rikokset " eikö ole helppoa,turhaaniitä tänne kopioi kun niitä on tuhasia sivuja? Vai oletko itse CMC ja järki ei riitä semmoseen?Voisitko vähän avata mitä muuta se on?
Voisitko vähän avata mitä muuta se on?
Vai oletko itse CMC ja järki ei riitä semmoseen?
Siwan kassatyöntekijöitä tai poliiseja ei ainakaan minun tietääkseni lasketa järjestäytyneiksi rikollisryhmiksi. :DEn suinkaan CMC:ssä ole, tai missään muussakaan kerhotoiminnassa. Järki riittää googlettamiseen kyllä, mutta lyhyen elämän aikana oppinut että lehdet kirjoittaa rikoksista juurikin sen mitä poliisi heidän antaa kirjoittaa Ja nuista "kerho rikoksista" yleensäkki, miks leimaatte heti kaikki kerholaiset rikollisiksi jos osa niitä tekee? Sillä onhan poliiseissakin vaimonhakkaajia ellei jota tappajiakin, mutta silti tuskin leimaat koko virkavaltaa? Vai teetkö? Ja mäkkärin ja siwan kassallakin voi löytyä rekisterin omaavaa sakkia, en tosin ihan varma ole mutta näin voisin veikata.
Ja mikä sitten ajaa tuohon sormien katkaisuun ja muuhun väkivallan tekoon en osaa ottaa kantaa, mutta veikkaan etteivät hekään sitä ihan ajankuluksi tee.
Edit. Taitaa jopa Pakkotoistoltakin löytyä käyttäjiä jotka omaavat rikosrekisterin ja jos sattuu vielä että henkilöt käyttäisivät pakkotoiston huppareita niin voitaisiin heidätkin luokitella "rikosjengiksi" nykyisten säännösten mukaan.
Siwan kassatyöntekijöitä tai poliiseja ei ainakaan minun tietääkseni lasketa järjestäytyneiksi rikollisryhmiksi. :D
Eli rikollisryhmä on ryhmä siinä missä muutkin?Nimenomaan vaikka on sielläkin rikoksen tekijöitä ollut. Ja vielä yhtenäinen varustus kaikilla ja viettävät saman katon alla aikaa. Mutta ei tästä asiasta sen enempää jaksa jauhaa, mielipide on niinku perseenreikä-jokaselta löytyy omansa.
PS. Älkää unohtako Aarniota ;)
Eli rikollisryhmä on ryhmä siinä missä muutkin?
Joojoo poliisissa on varmasti yhtä paljon rikollisia kuin cannonball jengissä.
Noniin löyty illan terävin kaveri! Luetunymmärtäminen on ihan päätä huimaavaa.
Niin,oikeuden tuomioista kirjoitetaan,taidat olla yhtä tyhmä kuin Armanki :DEn suinkaan CMC:ssä ole, tai missään muussakaan kerhotoiminnassa. Järki riittää googlettamiseen kyllä, mutta lyhyen elämän aikana oppinut että lehdet kirjoittaa rikoksista juurikin sen mitä poliisi heidän antaa kirjoittaa .
Mitataanko se kunnon kansalaisuus jotenkin rikosten vakavuudella vai määrällä? Onko ylinopeutta ajava eritavalla kunnonkansalainen kuin talousrikoksista tuomittu?No ei voi ku nauraa jos luulet oikeesti, että suurinosa on varmasti kunnon kansalaisia. :D
Niin,oikeuden tuomioista kirjoitetaan,taidat olla yhtä tyhmä kuin Armanki :D
Kehen mahdat valkoroskalla viitata?En tiedä ymmärtääkö valkoroskat mitkä on huonoja vaikutteita.