Poseland videot

Kiitos Alonalle ja Artulle huippuvieraista ja näin miehenä varsinkin Artun edelliset Alfalandit olivat huikeita.
Jukka oli aluksi selvästi vaivaantunut kun Arttu kertoi syyn miksi mies on haastateltavana eikä Arttu edes tiennyt miksi asia häntä vaivasi teki asiasta melko absurdin.
Nurmen Antti taas vieraana oli jotain yberhienoa saada alan pioneereja kertomaan elämästään
ja mitä kaikkea sitä maailmalla on sattunut.
Nostan hattua ja toivon erittäin hyvää jatkoa pariskunnalle. :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitos Alonalle ja Artulle huippuvieraista ja näin miehenä varsinkin Artun edelliset Alfalandit olivat huikeita.
Jukka oli aluksi selvästi vaivaantunut kun Arttu kertoi syyn miksi mies on haastateltavana eikä Arttu edes tiennyt miksi asia häntä vaivasi teki asiasta melko absurdin.
Nurmen Antti taas vieraana oli jotain yberhienoa saada alan pioneereja kertomaan elämästään
ja mitä kaikkea sitä maailmalla on sattunut.
Nostan hattua ja toivon erittäin hyvää jatkoa pariskunnalle. :)

Kiitos todella paljo!! :D
 
Kiitos kaikesta materiaalista.

Yksi pyyntö olisi "Alontalle", voitko joku päivä lyödä kevyesti Arttua kaulimella päähän, koska Arttu on lyönyt minua joskus GB:n boxing-treeneissä?! ;)
 
Kiitos kaikesta materiaalista.

Yksi pyyntö olisi "Alontalle", voitko joku päivä lyödä kevyesti Arttua kaulimella päähän, koska Arttu on lyönyt minua joskus GB:n boxing-treeneissä?! ;)

Hahahah, voi ei! :D Katotaan mitä voin asialle tehdä :)
 
Mikäli täällä joku haluaa esittää kysymyksiä Alonan tuleville vieraille, niin vielä olisi muutama päivä aikaa !
Keskiviikkona vieraana Johanna Hermans ja torstaina Halmon Antti. Kysymykset voi laittaa sähköpostiin Alona@Poseland.fi

Ja nyt myös Arttu löytyy instagramista. Käykää seuraamassa ja pysykää mukana Alfalandin matkassa.


View: https://www.instagram.com/p/BNEKz7mBBtL/?taken-by=arttunyman
 
Jengi ottaa tästä niin rankasti pyllykipua että ihan naurattaa jo valmiiksi.

Hah, Oikeassa olet! Yksi Artun edellisistä vieraista pyysi poistamaan oman jaksonsa tämän takia... En ymmärrä tälläistä sitten mitenkään päin. Mun mielipide on se, että KUKAAN meistä ei ole täydellinen, joten silloin on turha muita kivittää.. Jannen näin eilen ensimmäistä kertaa ja voin sanoa, että oikein mielelläni kuuntelin kahden tunnin haastista hänestä. Me tullaan aina valitsemaan vieraita sen mukaan ketä me itse halutaan ohjelmaan ja meillä on aina siihen jokin syy. Jokaiselta voi jotain oppia!
 
Mitä hiton väliä sillä on, jos on joku antanut haastattelun teille jonka nyt haluaa pois kun pahamaineinen "Nacci" on ollut vieraana?
Siitä nyt on turha vetää mitään johtopäätöksiä sen mukaan keitä Poseland/Alfaland haastattelee.
Tuskin tätä herraa joka on pyytänyt poistamaan oman haastiksen yhdistää "Nacciin" mikään muu kuin se, että molemmat ovat ollut teidän vieraana.
En ymmärrä, mutta joillekin se on tarkkaa näköjään. :D

Mun mielestä on rikkautta, että haastatteluissa on väkeä niin hyvästä kuin pahasta ja kaikkea sen väliltä.
Pitäkää tuo oma linja!
 
Viimeksi muokattu:
miksi tuosta Jannen haastiksesta nyt jotain pyllykipua tulis?
Varmaan koska cannonball, tatuoinnit ja rikollisuus, joku noista kolmesta tai kaikki yhdessä. Pitäisi kysyä asiaa tuolta Artun edelliseltä vieraalta joka vaati videotaan poistettavaksi sen takia kun Jannesta tehtiin myös haastattelu.
 
Varmaan koska cannonball, tatuoinnit ja rikollisuus, joku noista kolmesta tai kaikki yhdessä. Pitäisi kysyä asiaa tuolta Artun edelliseltä vieraalta joka vaati videotaan poistettavaksi sen takia kun Jannesta tehtiin myös haastattelu.

Minä olen varmaan peppukipuilija, mutta en oikein ymmärrä ihmisiä, joiden mielestä tuon herran ja hänen porukkansa tekemisissä on jotain ihailtavaa. Ihan mielenkiinnosta ja uteliaisuudesta voin kuitenkin katsoa tuon jakson. Saa nähdä tuleeko taas peruskertomusta siitä, kuinka Cannonball MC on vain moottoripyöräkerho.
 
Back
Ylös Bottom