Poseland videot

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäs lääkäri tuumasi ? Oliko mitään hyötyä käynnistä ?
Ihan turha reissu. Ne pisti mut kunnalliselle fyssärille joka sano et sä oot varmaan treenannu niin paljon et ne on jumissa, et pidä taukoo. :)

Se on parempi nyt, ei oo enää NIIIIIN kipee ja enkä ota enää sirdaludeja ja oon pystynyt nyt treenaankin. Meen ti taas helsinginurheiluhierojille.

Huomenna Alonan löytää Rääkin osastolta klo 11:00-12:30 ja Fitnesstukun osastolta 12:30-14:00 !

14572277_10210805635646457_4533906727722491453_n.jpg

Juu lähinnä mietin asiaa vain liikevaihtoehtojen osalta. Oletko kokeillut esim. prässiä/hackia pystyykö noita tekeen, noissa kun ei päätä erityisemmin joudu käänteleen ja väänteleen.

Ei se varmaan estä, mut mulle hieroja neuvo et jos on ottanu sirdaludeja 3x päiväs kuurina niin sillo lihakset tosi rentona joten sillo ne ei tue samalla tavalla kun normaalisti. (tiedä sitten..) Nyt on jo parempi ja treenaan taas. Ke puntarin pitäis näyttää sen 145lb, tänään oli 148lb. :)

Ei se varmaan estä, mut mulle hieroja neuvo et jos on ottanu sirdaludeja 3x päiväs kuurina niin sillo lihakset tosi rentona joten sillo ne ei tue samalla tavalla kun normaalisti. (tiedä sitten..) Nyt on jo parempi ja treenaan taas. Ke puntarin pitäis näyttää sen 145lb, tänään oli 148lb. :)

Hienoa huomata, että dieetti kuitenkin etenee ongelmista huolimatta. Tsemppiä! :)

Omat kokemukset moneen kertaan testattuna on, että yksikin sirdalud laskee voimatasoja karkeasti 10-20% ja koordinaatio huonontuu selvästi ainakin 48 tunniksi. Nykyään välttelen noita viimeiseen asti, kun sotkee treenejä sen verran pahasti.

Omat kokemukset moneen kertaan testattuna on, että yksikin sirdalud laskee voimatasoja karkeasti 10-20% ja koordinaatio huonontuu selvästi ainakin 48 tunniksi. Nykyään välttelen noita viimeiseen asti, kun sotkee treenejä sen verran pahasti.
Itellä sirdaludit ei vaikuta treeneihin mitenkään. Eikä kyllä vaikuta muutenkaan mihinkään vaikka tuli kokeiltua isolla annoksellakin.

Mulla vaikutti kans aika paljon. Ku pyöräilin ulkona, tuntu ettei jaksanu päätä kannatella. :) Joutu välilla katsoon alas ku ei jaksanu pitää ylhäällä. Ihmettelin aluks, et mitä vit.. mut sitte tajusin.

Pakko kiittää täällä kaikkia jotka tuli moikkaamaan messuilla! Oli oikein kiva tavata ihan face to face! :p:p
En bongannut. :david: Toisaalta olin vain sunnuntaina, ja taisit olla huoltamassa?

Vieraana Rähinä Recordsin toimitusjohtaja Essi Kivitie. Blogissa lisää juttua naisesta.

Essi kertoo miten hän päätyi Rähinä Recordsin toimitusjohtajaksi, miten hän yritystä johtaa, miten hän kehittää itseään, mitä tavoitteita hänellä on, mitä haasteita hänen työssään on ja paljon muuta !

View: https://m.youtube.com/watch?v=ekHMOvF0I9o

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom