Kiitos kysymästä. Eilen oli vähän parempi mut tänä aamuna taas todella kipee. Ke meen lääkäriin..
Mitäs lääkäri tuumasi ? Oliko mitään hyötyä käynnistä ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos kysymästä. Eilen oli vähän parempi mut tänä aamuna taas todella kipee. Ke meen lääkäriin..
Ihan turha reissu. Ne pisti mut kunnalliselle fyssärille joka sano et sä oot varmaan treenannu niin paljon et ne on jumissa, et pidä taukoo.Mitäs lääkäri tuumasi ? Oliko mitään hyötyä käynnistä ?
Juu lähinnä mietin asiaa vain liikevaihtoehtojen osalta. Oletko kokeillut esim. prässiä/hackia pystyykö noita tekeen, noissa kun ei päätä erityisemmin joudu käänteleen ja väänteleen.
Ei se varmaan estä, mut mulle hieroja neuvo et jos on ottanu sirdaludeja 3x päiväs kuurina niin sillo lihakset tosi rentona joten sillo ne ei tue samalla tavalla kun normaalisti. (tiedä sitten..) Nyt on jo parempi ja treenaan taas. Ke puntarin pitäis näyttää sen 145lb, tänään oli 148lb.
Ei se varmaan estä, mut mulle hieroja neuvo et jos on ottanu sirdaludeja 3x päiväs kuurina niin sillo lihakset tosi rentona joten sillo ne ei tue samalla tavalla kun normaalisti. (tiedä sitten..) Nyt on jo parempi ja treenaan taas. Ke puntarin pitäis näyttää sen 145lb, tänään oli 148lb.
Itellä sirdaludit ei vaikuta treeneihin mitenkään. Eikä kyllä vaikuta muutenkaan mihinkään vaikka tuli kokeiltua isolla annoksellakin.Omat kokemukset moneen kertaan testattuna on, että yksikin sirdalud laskee voimatasoja karkeasti 10-20% ja koordinaatio huonontuu selvästi ainakin 48 tunniksi. Nykyään välttelen noita viimeiseen asti, kun sotkee treenejä sen verran pahasti.
Mulla vaikutti kans aika paljon. Ku pyöräilin ulkona, tuntu ettei jaksanu päätä kannatella. Joutu välilla katsoon alas ku ei jaksanu pitää ylhäällä. Ihmettelin aluks, et mitä vit.. mut sitte tajusin.Omat kokemukset moneen kertaan testattuna on, että yksikin sirdalud laskee voimatasoja karkeasti 10-20% ja koordinaatio huonontuu selvästi ainakin 48 tunniksi. Nykyään välttelen noita viimeiseen asti, kun sotkee treenejä sen verran pahasti.
Jokke on viimein ilmestynyt somen maailmaan aloittaen instagramissa treenipäivityksetJouko Ahola olis aika kova vieras!
En bongannut. Toisaalta olin vain sunnuntaina, ja taisit olla huoltamassa?Pakko kiittää täällä kaikkia jotka tuli moikkaamaan messuilla! Oli oikein kiva tavata ihan face to face! :p:p
Pakko kiittää täällä kaikkia jotka tuli moikkaamaan messuilla! Oli oikein kiva tavata ihan face to face! :p:p