Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vaikea kuvitella että isoista rinnoista nyt niin paljon haittaa olis treenaamisessa, mutta kannatan silti aihetta käsittelevää jaksoa
Uskon kyllä täysin tämän.Mamma niistä valittaa ja sen takia näitä rongun.
Alonalle joskus laitoin ehdotuksena kun olit menossa Pajulahden Minnan kanssa kuvaamaan videota että miten olisi isorintaisen naisen treenivinkit jota käsiteltäisiin edes vähän. Puolisolla on rintaa ja hän tuskailee tiettyjen liikkeiden kanssa (penkki, ylätalja, etukyykky ym...) Jospa joskus isojen rintojen kanssa treenaaminen special?
Tommi HeinonenKenet haluaisitte seuraavaksi body/fitness piireistä nähdä minun vieraanani? Rautanaiset sarjan kuvauksissa mentiin vähän muihin aiheisiin mutta en missään nimessä aio unohtaa lajia jonka parista lähdin hommaa tekemään. [/QUOTE
Riku Kiri tai Jouko Ahola, niitä ei oo ainakaan kukaan muu haastatellu hetkeen.Kenet haluaisitte seuraavaksi body/fitness piireistä nähdä minun vieraanani? Rautanaiset sarjan kuvauksissa mentiin vähän muihin aiheisiin mutta en missään nimessä aio unohtaa lajia jonka parista lähdin hommaa tekemään.
KonaaKenet haluaisitte seuraavaksi body/fitness piireistä nähdä minun vieraanani? Rautanaiset sarjan kuvauksissa mentiin vähän muihin aiheisiin mutta en missään nimessä aio unohtaa lajia jonka parista lähdin hommaa tekemään.
Mikä vaan seuraavista olisi pop:Kenet haluaisitte seuraavaksi body/fitness piireistä nähdä minun vieraanani? Rautanaiset sarjan kuvauksissa mentiin vähän muihin aiheisiin mutta en missään nimessä aio unohtaa lajia jonka parista lähdin hommaa tekemään.