Poseland videot

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dennisin haastattelu tosi hyvä ! On se mahtava, kun saat tuon tason ammattilaisia haastatteluun.
Lyhyesti ja ytimekkäästi osaat kysyä juuri ne oikeat ja mielenkiintoisimmat kysymykset.

Onkos sieltä Arskan henkilökunnalta tullut mitään vastausta ? Ainakin olet yrittänyt, nice jobb !

Kiitokset, myös Artulle. ;)

Kiitos <3

Ei oo tullu.. :( mut mulla on pari suunnitelmaa ensivuodelle. Suunnittelen reissua jenkkeihin kuvaamaan ja siellä on pari suomalaista manageria joilla voisi olla kontaktit hänen henk.kuntaan. Ja jos ei ole niin ensi vuonna maksan sen 500e jolla pääsee Arskan kans kuvaan ja sit kysyn haastista.
 
Juu, sillä pääsee sen kans kuvaan, saa t-paida ja jonku dvd:n :) Mut en mä niitä tarvi, kuhan pääsee nopeesti sanoo asian :)
Juu, kuulosti vaan niin hassulta tuo. Meneeköhän Arskan sikarikassaan vai tapahtumalle. :D
Toivottavasti onnistut tässä projektissa!

Blockfesteillä uskalsin jopa ihan livenä kiitellä siellä skyboxissa :nolo:, mutta kiitokset vielä kerran matskusta. Erittäin mielenkiintoisia noi ACE raportaasit. :)
 
Juu, kuulosti vaan niin hassulta tuo. Meneeköhän Arskan sikarikassaan vai tapahtumalle. :D
Toivottavasti onnistut tässä projektissa!

Blockfesteillä uskalsin jopa ihan livenä kiitellä siellä skyboxissa :nolo:, mutta kiitokset vielä kerran matskusta. Erittäin mielenkiintoisia noi ACE raportaasit. :)

Joo, olen kyllä hyvin tyytyväinen! Siellä tuli pari tyyppiä kiittelemään, kumpikohan olit. :) Laita fb-kutsu tai viesti niin saan kasvot mieleen. :)
 
Alona veikkaisin, että Sylvester Stallonelta saisit helpommin haastattelun kuin Arskalta. Ei muuta kuin Stallonellekin kutsua vetämään, niin näkee kumpi on mukavempi, ja antaa ensin haastattelun Syltty vai Arska :D
 
Juu, sillä pääsee sen kans kuvaan, saa t-paida ja jonku dvd:n :) Mut en mä niitä tarvi, kuhan pääsee nopeesti sanoo asian :)

Myyt jollekin t-paidan ja DVD:n 500 ekellä, niin saat 500 ekeäsi takaisin, hehehe. :D Ihan hyvä idea menä yhteiskuvaan ja kysyä haastista. Mitään ei saa, jos ei yritä... :)
 
500€ tiskiin (näppiin) ja saat Arskalta pumping iron dvd:n höystettynä terminatorin paidalla. Ei huono.

On se härskin hieno bisnesguru :D

Mä luulen et se on tuolla pakko tehdä noin. Siellä käy se 60 000 henkeä ja jokainen haluaa kuvaan, niin se ois aika mahdotonta. Kun se tulee messualueelle, ei se pysty liikkumaan ku kaikki juoksee sen ympärille. :)
 
Mä luulen et se on tuolla pakko tehdä noin. Siellä käy se 60 000 henkeä ja jokainen haluaa kuvaan, niin se ois aika mahdotonta. Kun se tulee messualueelle, ei se pysty liikkumaan ku kaikki juoksee sen ympärille. :)
Voisiko vielä olla niin että arskan haastattelukin maksaa?
 
Voisiko vielä olla niin että arskan haastattelukin maksaa?

En tiedä.. tietty voi olla, et jotkin tv jutut tai lehtijutut voi maksaa mut esim kun Tim Ferriss häntä haastatteli, en usko että siitä on maksettu. Aika hyvin ne tulee juttuun kunhan vaan saa jonkin kontaktin ja pääsee kysymään. :)
 
En tiedä.. tietty voi olla, et jotkin tv jutut tai lehtijutut voi maksaa mut esim kun Tim Ferriss häntä haastatteli, en usko että siitä on maksettu. Aika hyvin ne tulee juttuun kunhan vaan saa jonkin kontaktin ja pääsee kysymään. :)

tiedän että kestät "huumoria" joten uskallan antaa hyvän neuvon. Avonaista paitaa, lyhyttä hametta ja sitä kirkkaan punaista huulipunaa päälle kun kohtaat Arskan. Siinä ohessa perusvarmaa työskentelyäsi niin haastiksen sopiminen onnistuu :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom