Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuleekohan tänään vielä uusin jakso tuolta ACEsta?
Tosiaan Artulle myös kiitokset! A & A tekevät hienoa työtä!
Arttu pääsi näkemään "maisemia" kyllästymiseen asti. :D
Dennisin haastattelu tosi hyvä ! On se mahtava, kun saat tuon tason ammattilaisia haastatteluun.
Lyhyesti ja ytimekkäästi osaat kysyä juuri ne oikeat ja mielenkiintoisimmat kysymykset.
Onkos sieltä Arskan henkilökunnalta tullut mitään vastausta ? Ainakin olet yrittänyt, nice jobb !
Kiitokset, myös Artulle. ;)
What? :Dja jos ei ole niin ensi vuonna maksan sen 500e jolla pääsee Arskan kans kuvaan
What? :D
Semmonen systeemi.
Juu, kuulosti vaan niin hassulta tuo. Meneeköhän Arskan sikarikassaan vai tapahtumalle. :DJuu, sillä pääsee sen kans kuvaan, saa t-paida ja jonku dvd:n Mut en mä niitä tarvi, kuhan pääsee nopeesti sanoo asian
Juu, kuulosti vaan niin hassulta tuo. Meneeköhän Arskan sikarikassaan vai tapahtumalle. :D
Toivottavasti onnistut tässä projektissa!
Blockfesteillä uskalsin jopa ihan livenä kiitellä siellä skyboxissa , mutta kiitokset vielä kerran matskusta. Erittäin mielenkiintoisia noi ACE raportaasit.
Juu, sillä pääsee sen kans kuvaan, saa t-paida ja jonku dvd:n Mut en mä niitä tarvi, kuhan pääsee nopeesti sanoo asian
500€ tiskiin (näppiin) ja saat Arskalta pumping iron dvd:n höystettynä terminatorin paidalla. Ei huono.
On se härskin hieno bisnesguru :D
Voisiko vielä olla niin että arskan haastattelukin maksaa?Mä luulen et se on tuolla pakko tehdä noin. Siellä käy se 60 000 henkeä ja jokainen haluaa kuvaan, niin se ois aika mahdotonta. Kun se tulee messualueelle, ei se pysty liikkumaan ku kaikki juoksee sen ympärille.
Voisiko vielä olla niin että arskan haastattelukin maksaa?
Voisiko vielä olla niin että arskan haastattelukin maksaa?
En tiedä.. tietty voi olla, et jotkin tv jutut tai lehtijutut voi maksaa mut esim kun Tim Ferriss häntä haastatteli, en usko että siitä on maksettu. Aika hyvin ne tulee juttuun kunhan vaan saa jonkin kontaktin ja pääsee kysymään.