Poseland videot

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mukavia videoita ja hyviä haastateltavia sinulla ollut!
Ainoa, mikä hetkittäin häiritsee/ärsyttää, on että et anna haastateltavan kertoa asiaansa loppuun, vaan kysyt jo seuraavan kysymyksen kesken toisen vastausta. Tulee silloin tunne, ettei vastaus kiinnosta. Vähän samanlailla, kun Hjallis Harkimokin tekee:D Eikä tämä ole V-ttuilua, vaan kerroin vaan omat huomiot!

Mukavia videoita ja hyviä haastateltavia sinulla ollut!
Ainoa, mikä hetkittäin häiritsee/ärsyttää, on että et anna haastateltavan kertoa asiaansa loppuun, vaan kysyt jo seuraavan kysymyksen kesken toisen vastausta. Tulee silloin tunne, ettei vastaus kiinnosta. Vähän samanlailla, kun Hjallis Harkimokin tekee:D Eikä tämä ole V-ttuilua, vaan kerroin vaan omat huomiot!

Saa sanoa. En minä pahastu jos palautetta annetaan rakentavasti. :)

Välillä keskeytän, koska vieras usen vastaa todella pitkästi, joten jotta jaksosta ei tulisi kolmen tunnin keskeytän ja kysyn joko seuraavan kysymyksen tai kysymyksen liittyen hänen vastaukseen.
Usein editointi vaiheess pätkäisen vastauksen jos se on saman toistamista ja katkaisun jälkeen seuraava kohta on usein seuraava kysymys. Eli todellisuudessa on antanut vieraan vastata, mutta olen editoinut vastauksen lyhyemmäksi. Pidän siitä, että jaksoni ovat pitkiä, mutta yritän pitää ne kuitenkin alle kahden tunnin mittaisina. :)

alona.jpg

:D Ei millään pahalla, mutta Alona vaikuttaa olevan aika ärsyttävä reenautettava. Siis sen takia kun vaikuttaa, ettei Alona tykkää oikeen treenaamisesta ja turhautuu aika nopeeta. Tykkäätkö Alona treenaamisesta? Vai alkaako vain tollasissa erilaisissa treeneissä kiristämään kun ei oikeen tiedä mitä pitäs tehdä? Tää havainto ei siis ollut pelkästään tästä uusimmasta pätkästä vaan myös vanhemmissa oon huomannu samaa. Mutta hyvä video oli taas, kiitokset siitä ja kiitokset muistakin videoista, varmaan melkein kaikki tullut katsottua! :)

Oman emännän kans käyn useen just tuata samaa keskustelua että teekkö sä nyt kunnolla ku näyttää (venkoolulta) siltä että muka tekis ja että muka painais :D Ja aina sama vastauskin NO TEEN TEEN :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom