Poseland videot

Varmaan saisi eniten klikkejä, jos sen laittaa joka ketjuun, mut jos tällainen on käytäntö foorumilla, et samaa videoo ei useaan ketjuun laiteta, niin miksi siitä pitää nostaa meteli?

Tuskin häiritsee ketään jos se video löytyy kahdesta ketjusta :D

Wileniuksen ketjussa saattaa olla yleensä jotain metodi vääntöä monta sivua, niin koitappa sieltä joku video bongata.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike aloitti tän ketjun postaamalla Alonan tekemän Utti haastattelun,pitäskö seki poistaa ja liittää Hulkin ketjuun.Haloo Haloo vannabeemoderaattorit!!!!
Ei kai tämä asia niin vaikea ole ymmärtääVideo postattiin eka Peterin ketjuun ja siellä alkoi keskustelu, sitten myöhemmin joku postasi saman videon tänne ketjuun ja modet poisti sen, että keskustelu samasta videosta pysyisi samassa ketjussa.

Ei kai tämä asia niin vaikea ole ymmärtääVideo postattiin eka Peterin ketjuun ja siellä alkoi keskustelu, sitten myöhemmin joku postasi saman videon tänne ketjuun ja modet poisti sen, että keskustelu samasta videosta pysyisi samassa ketjussa.

Make sence. :)

Aika monet tykkää katsella Alonan tekemiä videoita aiheesta riippumatta.Siksi hänen videonsa kuuluvat tähän hänen ketjuunsa.Tästä ne löytää kätevästi.

Olikohan tä nyt tarpeeks yksinkertaisesti sanottu?

Tuplapostaamista ei harrasteta, koska se jakaa samasta videosta keskustelun kahteen eri ketjuun ja siinä ei ole mitään järkeä. Siksi Poselandin ketjuun ne muunlaiset videot, joille ei ole henkilölle omaa ketjua. Jos taas kisaajalle on ketju, niin se on luonnollisin paikka sille videolle. Tai sitten vastaavasti kaikki videot samaan ketjuun, eli tänne.

Penkkipunnerrus-ketju oli alunperin tarkoitettu samaan tyyliin, että sinne ne pistetään samaan ketjuun kaikki saman saitin tuotanto. Ei Wlogeillekaan ole omaa ketjua ja sitten tuplapostaamista Peterin ketjuun. Gymlogeille taas oli oma ketjunsa ja ne postitettiin vain sinne ja hallittiin siten keskustelu ettei se hajonnut useaan ketjuun.

Penkkipunnerrus-ketjun voisi muutenkin poistaa, koska Jukka sen mulle kerta toisensa jälkeen ilmoitti haluvansa ja annoin vastauksen, että kisaajien omaan ketjuun videot. Sitten se perusteli, että tulee esim Rennestä videota ja sille ei ole ketjua, että tarttee oman ketjun videoille. Ei nyt sitten mennyt ihan niin kuin piti.

Mulle on ihan sama onko videot kaikki täällä vai kisaajien ketjuissa, mutta tuplana niitä ei postiteta.

Miksi esim. penkkipunnerrus.fi ketju ylipäätään on sitten olemassa?
Sama periaate siinäkin, ei tuplapostaamista.

Että jos nyt ratakiskosta väännetään, niin pitäiskö mun avata Mikesirenphoto-ketju ja postata kaikki materiaali sinne ja sitten tuplana pitkin forumia? Siinä nyt vain ei ole mitään järkeä.

Viimeksi muokattu:
No onneksi facebookista näin että Alona oli videon julkaissut niin tiesin katsoa.
Niin, Pakkotoiston etusivuahan ei missään nimessä kannata seurata. Sehän on tunnettu just siitä, että sinne kasataan kaikki. Kun video julkaistaan, se menee You tubeen, Pakkotoistolla ketjuun, sieltä Pakkotoiston etusivulle, sieltä Pakkotoiston faceen. Sitten se menee Poselandin faceen. Jos on niin uusavuton, ettei tuosta jakomäärästä videota löydy, vaan se pitää vielä tuplapostittaa Pakkotoistolle, niin mun puolesta saa jäädä katsomatta. Pitäiskä Wlogit postittaa Peterin ketjuun, Wlogien ketjuun ja sitten vielä mun ketjuun?

Tuplapostaamista ei harrasteta, koska se jakaa samasta videosta keskustelun kahteen eri ketjuun ja siinä ei ole mitään järkeä.
Me jotka täällä keskustellaan niin käydään kyllä katsomassa näitä kaikkia ketjuja ja osallistutaan keskusteluun mihin halutaan ketjusta riippumatta. Tämä siis vain oma näkemykseni ei vittuilua. Ja toivoisin ettet poistaisi täältä yhtään ketjua ettei kukaan suuttuisi ja lakkaisi tuottamasta materiaalia tms. kun täältä pakkotoistolta on niin helppo käydä katsomassa kaikki lajiin liittyvä. Tokihan itse seuraan Peterin ketjuakin ja todennäköisesti olisin tämän videon jossain kohtaa huomannut mutta tämä vaan tuntui luonnollisimmalta paikalta kytätä kyseistä videota.

Me jotka täällä keskustellaan niin käydään kyllä katsomassa näitä kaikkia ketjuja ja osallistutaan keskusteluun mihin halutaan ketjusta riippumatta. Tämä siis vain oma näkemykseni ei vittuilua. Ja toivoisin ettet poistaisi täältä yhtään ketjua ettei kukaan suuttuisi ja lakkaisi tuottamasta materiaalia tms. kun täältä pakkotoistolta on niin helppo käydä katsomassa kaikki lajiin liittyvä. Tokihan itse seuraan Peterin ketjuakin ja todennäköisesti olisin tämän videon jossain kohtaa huomannut mutta tämä vaan tuntui luonnollisimmalta paikalta kytätä kyseistä videota.
Poselandin videot kuuluu luonnollisesti Poselandin ketjuun, mutta sitten niitä ei postiteta toiseen ketjuun. Eli tässä pitäisi päättää kumminpäin tehdään. Alonalle ja mulle ihan sama kumminpäin mennään, mutta tuplana ei postata. Onko Penkkipunnerrusketjussa tuplana niitä videoita, koska jos on, niin ne lähtee kaikki sieltä vege ja koko ketju jos Jukka ei ole mun neuvoa noudattanut.

Niin, Pakkotoiston etusivuahan ei missään nimessä kannata seurata. Sehän on tunnettu just siitä, että sinne kasataan kaikki. Kun video julkaistaan, se menee You tubeen, Pakkotoistolla ketjuun, sieltä Pakkotoiston etusivulle, sieltä Pakkotoiston faceen. Sitten se menee Poselandin faceen. Jos on niin uusavuton, ettei tuosta jakomäärästä videota löydy, vaan se pitää vielä tuplapostittaa Pakkotoistolle, niin mun puolesta saa jäädä katsomatta. Pitäiskä Wlogit postittaa Peterin ketjuun, Wlogien ketjuun ja sitten vielä mun ketjuun?
Mulla on bookmarkeis tämä kilpailijat ja bodyjuorut niin eipä siellä tosiaan tuu oikeen käytyä, nekin kyllä tulee pakkotoiston facebook sivuille kai...:oops:

Mulla on bookmarkeis tämä kilpailijat ja bodyjuorut niin eipä siellä tosiaan tuu oikeen käytyä, nekin kyllä tulee pakkotoiston facebook sivuille kai...:oops:
Kandee etusivun kautta tulla kun se päivittyy hyvää vauhtia aina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom