Poseland videot

Mitä vitun välii jos joku tekee videon? Erotus on siinä, että osa tekee ja osa vain länkyttää anonyyminä paskaa.

Sä oot kai ymmärtänyt mun jutut ihan väärin. Musta se selkätreeni pätkä oli hyvä, joku kritisoi Alonaa et se ei treenaa kunnolla ja Alona vastasi et aina löytyy valittajia, johon mä et mitä välii. Mä räplään kännykällä enkä jaksa pidempää sepustusta kirjottaa . Peace.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voin omastapuolesta kirjoittaa, että mitä sillä on väliä.

Omalla kohdallani, päätin ruveta tekemään näitä jaksoja, jotta ihmiset voisivat nähdä haastateltavien persoonaa, mitä he ovat kokeneet, mitä oppineet ja sen myötä motivoida katsojia myös omassa elämässään. Halusin kuvata haastattelut, jotta kukaan ei voisi ymmärtää heidän sanomisiaan väärin, lukemalla kirjoitusta. Nään vaivaa sen eteen, että otan ensin haastateltavasta selvää, kuvaan haastattelun vieraan kanssa ja tämän jälkeen editoin jakson johon menee 3-6 tuntia, riippuen materiaalista. Sen jälkeen kun on nähnyt paljon vaivaa sen työn eteen, joka on katsojalle ilmaista ja palautteksi saa jotain paskaa, niin kyllä se tuntuu vittumaiselta. ONNEKSI saan enemmän kiitosta ja positiivista palautetta, sillä muuten olisin lopettanut. Kiitos ja positiivinen palaute antaa energiaa ja sillä jaksaa pitkälle.

Sitten muista.. on lukuisia tapauksia, joissa joku on tehnyt jopa itsemurhan kiusaamisen takia joka on tapahtunut netissä. Ilkeiden sanojen lukeminen satuttaa. Samalla tavalla kun saat hyvän fiiliksen sen jälkeen kun oot lukenu tai katsonut jotain kivaa, niin samalla tavalla se menee toisinkin päin.
Täytyy aina muistaa perisuomalainen tapa: Jos tykkää jostain, niin yleensä ollaan vain hiljaa, mutta jos jokin ei miellytä, niin silloin avaudutaan! Itsekkään en kehu melkein ikinä mitään materiaalia, mutta lähes kaikkea pakkotoistolle saapuvaa videomateriaalia arvostan kovasti. Pitäisi kaikkien muistaa aina välillä kehuakkin vaikka ihan pienistäkin positiivisista asioista :)

Ja miks sitä päätään pitää aukoa, jos kerran vaan on "joku jonne" netissä. Nykyään sanotaan kaikkea paskaa netissä, ja jos siitä joku loukkaantuu, nii ihmetellään vaan että en mää sitä oikeesti tarkottanu, netissä vaan sanoin. Ei sitä ihmiset tunnu tajuavan että siellä toisessa päässä saattaa olla ihminen jolle palaute merkkaa jotain.

Omalla kohdallani, päätin ruveta tekemään näitä jaksoja, jotta ihmiset voisivat nähdä haastateltavien persoonaa, mitä he ovat kokeneet, mitä oppineet ja sen myötä motivoida katsojia myös omassa elämässään. Halusin kuvata haastattelut, jotta kukaan ei voisi ymmärtää heidän sanomisiaan väärin, lukemalla kirjoitusta. Nään vaivaa sen eteen, että otan ensin haastateltavasta selvää, kuvaan haastattelun vieraan kanssa ja tämän jälkeen editoin jakson johon menee 3-6 tuntia, riippuen materiaalista. Sen jälkeen kun on nähnyt paljon vaivaa sen työn eteen, joka on katsojalle ilmaista ja palautteksi saa jotain paskaa, niin kyllä se tuntuu vittumaiselta. ONNEKSI saan enemmän kiitosta ja positiivista palautetta, sillä muuten olisin lopettanut. Kiitos ja positiivinen palaute antaa energiaa ja sillä jaksaa pitkälle.

Sitten muista.. on lukuisia tapauksia, joissa joku on tehnyt jopa itsemurhan kiusaamisen takia joka on tapahtunut netissä. Ilkeiden sanojen lukeminen satuttaa. Samalla tavalla kun saat hyvän fiiliksen sen jälkeen kun oot lukenu tai katsonut jotain kivaa, niin samalla tavalla se menee toisinkin päin.

Mä en mikää hyvä kirjottaja oo, helpompi saada viesti perille puhumalla, mut meinasin vaa ettei nettikirjottelua ottais nii henk.koht. Teille ei kai kukaan livenä oo tullu nälvimään? Mut joo arvostan kyllä mitä teette vaikka tais käydä just päin vastoin.

Mä en mikää hyvä kirjottaja oo, helpompi saada viesti perille puhumalla, mut meinasin vaa ettei nettikirjottelua ottais nii henk.koht. Teille ei kai kukaan livenä oo tullu nälvimään? Mut joo arvostan kyllä mitä teette vaikka tais käydä just päin vastoin.

Tästä syystä juuri halusin tehdä omat jaksot videoille, jotta vieraan ilmeet ja elkeet tulisivat esille.

Videoon oli kommentoitu, että treeni näyttää vähän siltä ja tältä ja, että tykkäänkö treenata (tämä ei mielestäni ollut negatiivinen). Sitten toiset sano, että Alonan treeni näyttää samalta kuin muidenkin naisten.. sitten joku sano, että antakaa Alonan treenata miten treenaa.
Vastaukseni oli yleinen kaikille. Yhtään vastusta en ottanut negatiivisesti ja omaanikaan en niin tarkoittanut.

Mutta, kiitos tästä viimeisestä ja kaikki hyvin. :)

Ja miks sitä päätään pitää aukoa, jos kerran vaan on "joku jonne" netissä. Nykyään sanotaan kaikkea paskaa netissä, ja jos siitä joku loukkaantuu, nii ihmetellään vaan että en mää sitä oikeesti tarkottanu, netissä vaan sanoin. Ei sitä ihmiset tunnu tajuavan että siellä toisessa päässä saattaa olla ihminen jolle palaute merkkaa jotain.
Ei se ole ihan noin, että ovat vaan Jonneja netissä. Ei ole kauaa kun ne porukalla masinoi emailikamppiksen Fastille ja keksivät paskaa sinne. Fast sitten reagoi siihen ja veti Wlogin alas, jossa ei ollut mitään ihmeellistä. Noista on osa oikeesti pahoittanut mielensä todella pahasti jostain syystä. Mä haluaisin olla sen Jonnen pään sisässä kun se painaa peukkua alas videoon minuutti sen julkaisusta. Saako se siitä jotain tyydytystä? Miksi?

Ei helevetti, toiset tekee ILMAISEKSI videoita, podcasteja jne. ja ensimmäinen asia mitä immeisille tulee mieleen on valittaa!?! Ymmärtäisin tuon ainaisen valituksen jos inisijät maksais tästä sisällöstä jotain tai edes YLE maksaisi :woot: Ai niin meinas unohtua: Ihan väärin Alona treenas koska se ei treenannu kuten minä! Ja jos olisi treenannut samnlailla niin se vasta väärin olisi ollukkin! :hyper:

Välillä kärpäsestä tulee härkänen. Varsinkin netissä, kun asiat luetaan niin kriittisesti, kun asiat koskevat itseä.

Olen tykännyt kaikesta mitä tuatatte. Eikä ole tarkoitus loukata. Teette julkisia videoita niin sillon niitä väkisin kommentoidaan niinkuin kaikkia, jotka on julkisuudessa. Toisia miellyttää toisia ei turha haukkuminen on turhaa. Se, että sanoin ettei alona treenannut täysiä tai treenaa niinkuin moni nainen ni sehän on minun kokemus videosta. Jonkun muun mielestä se oli varmaan kovaa treeniä. Asiar voi nähdä monella tavalla. Olen myös kirjoittanut tänne positiivista alonasta.

Muistatko Alona kun taannoin varoitin sua, että kun netissä jotain julkaisee ja saa katsojia, sinne tulee AINA niitä negaajia ja trolleja, jotka ihan vain ilkeyksissään painavat peukkua alaspäin tai sanovat jotain rumaa. Internetti on kuin kaksiteräinen miekka. Se on hyvä silloin kun hommat toimii ja tekemisestä voi joskus saada vaikka tienestiä itselleen (PewDiePie). Vastapainona anonymiteetti synnyttää idiotismia ja ilkeämielistä käytöstä, joka pyrkii koko ajan menemään sun ihon alle.

Mitä näihin negaajiin tulee, ne on ihan oikeasti suodatettava, jos meinaa touhuta netissä jatkossakin. Jos näistä pahoittaa mielensä niin ei täällä kauaa viihdytä ja itseasiassa negaajat saavat vain vettä myllyynsä. Puhdas ignooraaminen on tehokkainta. Toinen vaihtoehto on toki lähteä leikkiin mukaan, mutta sekin vaatii energiaa ja mentaalista vahvuutta.

Itse olen kohdannut negaamista niin anonyymeiltä kuin niiltäkin, jotka omalla nimellään kirjoittaa. Ohita moiset ja jatka eteenpäin. Tämä maailma ei negaajia poista vaikka kuinka yrität taistella niitä vastaan. Kyllä mullekin tulee heti ensimmäisen minuutin aikana videon julkaisusta se yksi peukku alaspäin. Ne vain kuuluvat asiaan. Kasvata itsellesi paksu nahka, älä lähde sille linjalle, että otat henkilökohtaisesti jokaisen negan. Sä olet psykologin juttusilla ihan pian, jos niin teet. :) Tee sitä mistä itse tykkäät ja jatka samaan tyyliin. Kyllä susta tykätään joka paikassa, usko pois, ja halutaan seurata sua. Nää ovat vain niitä lieveilmiöitä mitä täällä kohdataan.

Muistatko Alona kun taannoin varoitin sua, että kun netissä jotain julkaisee ja saa katsojia, sinne tulee AINA niitä negaajia ja trolleja, jotka ihan vain ilkeyksissään painavat peukkua alaspäin tai sanovat jotain rumaa. Internetti on kuin kaksiteräinen miekka. Se on hyvä silloin kun hommat toimii ja tekemisestä voi joskus saada vaikka tienestiä itselleen (PewDiePie). Vastapainona anonymiteetti synnyttää idiotismia ja ilkeämielistä käytöstä, joka pyrkii koko ajan menemään sun ihon alle.

Mitä näihin negaajiin tulee, ne on ihan oikeasti suodatettava, jos meinaa touhuta netissä jatkossakin. Jos näistä pahoittaa mielensä niin ei täällä kauaa viihdytä ja itseasiassa negaajat saavat vain vettä myllyynsä. Puhdas ignooraaminen on tehokkainta. Toinen vaihtoehto on toki lähteä leikkiin mukaan, mutta sekin vaatii energiaa ja mentaalista vahvuutta.

Itse olen kohdannut negaamista niin anonyymeiltä kuin niiltäkin, jotka omalla nimellään kirjoittaa. Ohita moiset ja jatka eteenpäin. Tämä maailma ei negaajia poista vaikka kuinka yrität taistella niitä vastaan. Kyllä mullekin tulee heti ensimmäisen minuutin aikana videon julkaisusta se yksi peukku alaspäin. Ne vain kuuluvat asiaan. Kasvata itsellesi paksu nahka, älä lähde sille linjalle, että otat henkilökohtaisesti jokaisen negan. Sä olet psykologin juttusilla ihan pian, jos niin teet. :) Tee sitä mistä itse tykkäät ja jatka samaan tyyliin. Kyllä susta tykätään joka paikassa, usko pois, ja halutaan seurata sua. Nää ovat vain niitä lieveilmiöitä mitä täällä kohdataan.

Kyllä muistan ja noudatin sun neuvoakin siitä, ettei kannata julkaista niitä "haista paska" -kommentteja. Tää homma nyt lähti ihan turhaan raiteiltaan täällä, kaikki ymmärsi kaikkien kirjoitukset väärin. :)

En mä ihan pienistä hetkahda, enkä kyllä lopeta niiden takia tuottamista. :)

Kiitos tsempistä Mika!

hyvä jumala mikä sieltä tulee? No paskamyrsky :D

menin metrollakin vahingossa liian lähelle itää kun tuijotin ketjua.

Onneksi ei ollut Moskovan juna. :D

Minusta on hienoa mitä useammalla ihmisellä on motivaatiota huolehtia omasta fyysisestä ja psyykkisestä hyvinvoinnista tavalla tai toisella. On jokaisen oma valinta, treenaako kilpaillakseen tai muuten omaksi ilokseen. Pääasia, että liikunta on hauskaa ja tuottaa hyvän mielen. :)

Itse teen niin, jos en tykkää jostain TV-ohjelmasta, YouTube videosta jne., niin en katso loppuun saakka. Se on tosi helppoa, joka perustuu omaan fiilikseen sillä hetkellä nostamatta sen kummempaa "meteliä" siitä, sillä me ihmiset pidämme enemmän tai vähemmän erilaisista asioista. Joskus olen taas niin väsynyt, ettei jaksa katsoa mitään, vaan parempi hengähtää ja katsoa haluamansa ohjelma(t) kun on virtaa enemmän. Jos taas tykkään jostakin, niin voin heittää jonkun kommentin tai esim. peukuttaa. Taas tosi simppeliä...

Eikun tsemppiä kaikille ja yritetään ottaa rennon iisisti kaiken muun hässäkän keskellä! :)

Joo, toi pitää paikkaansa. Kyllä mullakin on sellainen love-hate suhde treenaamiseen ollu. Vuosien varrella olen oppinut tuntemaan itseäni paremmin ja oppinut vasta viime vuoden aikana oikeasti nauttimaan treenistä. Aluksi tein sitä laihduttaakseni, sitten kisoja varten. Sitten kun kisat oli ohi tuli hetkeksi tyhjiö, et "mitäs nyt".. Sitten tulinkin kipeäksi ja pari vuotta meni sellaisella on-off treenillä, treenasin kun olin terve ja lepäsin kun olin kipeä. Sekin oli vähän turhauduttavaa... Sitten päätin taas ruveta harjoittelemaan kisoja varten mutta huomasinkin, että se ei motivoinut yhtään vaan päinvastoin.. Sitten kun luovuin kisatavoitteesta ja päätin treenata vain ja ainoastaan itseäni varten, jotta olisin hyvässä kunnossa, silloin vasta löyty se into. Vähän tuli pitkä vastaus.. :)

Ihan mielenkiinnosta, mistä tuli kipinä lähteä kisaamaan alunperin jos et nauttinut treenaamisesta? Oliko kuntosali vain järkevä väline laihduttamiseen ja halusit sitten katsoa tuon kropanmuokkauskortin loppuun vai tuliko idea jotain muuta kautta?

Kuten varmaan huomasittekin uusin video oli ladattu Poselandin kanavalle. Alona kertoi, että jatkossa tuonne kanavalle tulee kaikki fitness aiheiset videot (läski Alona, treenivideot yms) ja kaikki muu menee jatkossa sitten AlonaTV kanavalle. Mitä tämä muu sitten on, niin Alona kertonee siitä tarkemmin jossain vaiheessa, mutta ilmeisesti ainakin podcastit ovat suunnitelmissa :)

Kuten varmaan huomasittekin uusin video oli ladattu Poselandin kanavalle. Alona kertoi, että jatkossa tuonne kanavalle tulee kaikki fitness aiheiset videot (läski Alona, treenivideot yms) ja kaikki muu menee jatkossa sitten AlonaTV kanavalle. Mitä tämä muu sitten on, niin Alona kertonee siitä tarkemmin jossain vaiheessa, mutta ilmeisesti ainakin podcastit ovat suunnitelmissa :)

Juu, elikkä niinkuin aikasemmin kerroin blogissani, että AlonaTV:lle tulee uudet omat sivut mihin tulee vain AlonaTV -haastattelut. Poseland.fi sivu jatkaa alustana johon tulee eri henkilöiden blogeja ja v-log -jaksoja. Poseland -kanavalle tulee jatkossa myös minun kaikki fitness -aiheiset jaksot kuten "Läski-Alona" -jaksot, treenivideot yms.

Poseland.fi sivusta tulee alusta innokkaille bloggaajille sekä tubettajille johon kuka tahansa voi hakea mukaan. Team Poselandin Katariina Viitapohja onkin aloittanut jo bloggaamisen sekä v-logien tuottamisen ja muutama muu aloittaa pian kans. Hyvää materiaalia on tulossa molemmille kanaville, I promise! ;)

Ihan mielenkiinnosta, mistä tuli kipinä lähteä kisaamaan alunperin jos et nauttinut treenaamisesta? Oliko kuntosali vain järkevä väline laihduttamiseen ja halusit sitten katsoa tuon kropanmuokkauskortin loppuun vai tuliko idea jotain muuta kautta?

Mä innostuin muiden auttamisesta treeneissä kun paljon kysyttiin apua sen jälkeen kun olin laihduttanu ja siitä tuli mieleen, että jos kouluttautuisin valmentajaksi -tää perus tarina... Sitä ennen halusin kuitenkin itse kokea henk. kohtaisesti mitä se kisaaminen jossain lajissa on, mitä se vaatii ja tuo body fitness oli sellainen mitä päätin lähteä kokeilemaan . Kisatessa huomasin miten paljon tietotaitoa ja sitoutumista se valmentajalta vaatii ja sen, että se ei olekkaan se mun juttu mitä haluan tehdä vaan innostuin enemmän siitä esiintymisestä, poseerauksesta ja mielen vahvistamisesta. Huomasin myös, että olen hyvä opettamaan poseerausta ja esiintymistä ja siitä se sitten pikku hiljaa lähti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom