Poseland videot

Kyllä mä nyt herran jestas treenaamisesta tykkään. Enkai mä sitä muuten tekis. Tälläisissa kuvaustilanteissa ja uuden tyypin kans treenatessa on aina vähän eri tilanne.

Silloin kun annan jonkun vetää mulle treenin, niin silloin annan hänen viedä ja koitan tehdä sitä mitä se pyytää. Vaikka teen mitä pyydetään, oon aina hyvin suora ja jos en ymmärrä jotain, tai tulee tilanne missä multa kysytään jotain, vastaan suoraan. :)
Sen oon myös huomannu, et jos jotain kuvataan, on ihan sama miten teen ja mitä teen.. aina se on jonkun mielestä väärin. Kyllä nyt ainakin jotain on tehty oikein, sillä nyt on latsit niin kipeenä, ettei pysty rintaliivejä pitää, ku pelkkä puristus sattuu. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sen oon myös huomannu, et jos jotain kuvataan, on ihan sama miten teen ja mitä teen.. aina se on jonkun mielestä väärin.

Älä säkin ny alota tota "vittu ku maailma vihaa" ruikutusta. En ymmärrä miksi pitää kaikki ottaa niin vitun henkilökohtaisesti NETISSÄ. Ymmärtäisin jos porukka tulee kadulla vastaan ja rupeaa arvosteleen, mut et netissä...

siittä :D

Liitteet

• FB_20160509_08_25_26_Saved_Picture.jpg
    FB_20160509_08_25_26_Saved_Picture.jpg
    158,3 KB · Katsottu: 689
Just ite otit myös henkilökohtaisesti?

Samalla logiikalla säkin otit mun viestin ittees vastaamalla mulle?Mä vaan kummastelen tän lajin ympärillä pyörivää yltiöpositiivisuutta jossa kaikki negatiivis-sävyyn kirjoitetut viestit otetaan ihan liian henk.kohtaisesti. Esim jotkut taitaa olla sitä mieltä että heillä on heittereitä enemmän kuin kellään, silti ei kukaan ole kohdannut oikeessa elämässä negaa.

Kyllä mä nyt herran jestas treenaamisesta tykkään. Enkai mä sitä muuten tekis. Tälläisissa kuvaustilanteissa ja uuden tyypin kans treenatessa on aina vähän eri tilanne.

Silloin kun annan jonkun vetää mulle treenin, niin silloin annan hänen viedä ja koitan tehdä sitä mitä se pyytää. Vaikka teen mitä pyydetään, oon aina hyvin suora ja jos en ymmärrä jotain, tai tulee tilanne missä multa kysytään jotain, vastaan suoraan. :)
Sen oon myös huomannu, et jos jotain kuvataan, on ihan sama miten teen ja mitä teen.. aina se on jonkun mielestä väärin. Kyllä nyt ainakin jotain on tehty oikein, sillä nyt on latsit niin kipeenä, ettei pysty rintaliivejä pitää, ku pelkkä puristus sattuu. ;)
Kyllä aika moni ihminen treenaa vaikkei tykkää siitä yhtään, ei tosin yleensä yhtä kauaa kuin sä. :D Siis monet useesti tykkää enemmän vaikkapa näyttää hyvältä bikineissä kuin mitä inhoo salilla käymistä, jolloin salin kokonaisvaikutus on positiivinen vaikka treeni itsessään ei olisikaan kivaa. Mut hyvä et tykkäät ja treeni kulkee! :)

Samalla logiikalla säkin otit mun viestin ittees vastaamalla mulle?Mä vaan kummastelen tän lajin ympärillä pyörivää yltiöpositiivisuutta jossa kaikki negatiivis-sävyyn kirjoitetut viestit otetaan ihan liian henk.kohtaisesti. Esim jotkut taitaa olla sitä mieltä että heillä on heittereitä enemmän kuin kellään, silti ei kukaan ole kohdannut oikeessa elämässä negaa.
Älä nyt Jonne keuhkoo siinä. Anna paukkua vain negaa, mä tiedän kyllä että se Jonnen oloa helpottaa.

Screen Shot 2016-05-09 at 15.36.37.png

Siinä oiskin Wlogia kerrakseen, kun nämä Jonnet väijyttäs Strike Teamin jossain livenä, eikä vaan näppisten takaa keuhkois :D Tää vaan vastauksena tohon, kun kukaan ei ole oikeessa elämässä sitä negaa kohdannu. Lienee johtuu ihan vaan munattomuudesta sanoo asiat kasvotusten, tai edes omalla nimellä?

Älä nyt Jonne keuhkoo siinä. Anna paukkua vain negaa, mä tiedän kyllä että se Jonnen oloa helpottaa.

katso liitettä 136281

Vai että jonne... Aristoteles oli viisas mies. Musta aika ironista et laitoit ton viittauksen, vai mitä ajoit sillä takaa?. Ei mulla mieli muuttunu miksikään, mut sä taisit pahoittaa mieles mikä on edelleen mun mielestä kummallista. Onko se sit jotain huonoa itsetuntoa vai mitä?

Älä säkin ny alota tota "vittu ku maailma vihaa" ruikutusta. En ymmärrä miksi pitää kaikki ottaa niin vitun henkilökohtaisesti NETISSÄ. Ymmärtäisin jos porukka tulee kadulla vastaan ja rupeaa arvosteleen, mut et netissä...

Juuri tätä mä tarkoitin. Sano mitä tahansa, joku siitä on jotain sanomassa....

Mutta ihan niin kuin tarkennukseksi... Jos joku sanoo jotain negatiivistä NETISSÄ, niin se on sun mielestä ok ja siitä ei pidä loukkaantua (en sano, että olisin ollut loukkaantunut kun edellistä viestiä kirjoitin, vaan nyt yleisesti kysyn) koska sitä ei sanottu kasvotusten? Kukaan ei koskaan uskalla kasvotusten sanoa mitään niitä asioita mitä netissä kirjoittaa nimettömänä. Toivon, ettet koskaan aliarvioi sanojesi vaikutusta netistä, ne loukkaa ihan samalla tavalla ihmisiä kuin jos se sanottaisiin kasvotusten. Muistatko aikaa ennen nettiä, jos joku osoitti sormella ja sanoi "kato nyt tota, kato miten tyhmältä toi näyttää".. Muistatko miksi sellaista henkilöä kutsuttiin? Kiusaajaksi! Sama päätee ihan yhtälailla täällä netissä.

Itse tarkoitin edellisellä viestillä sitä, kerta tässä pitää nyt rautalangasta vääntää, että olen huomannut nyt kun olen julkaissut yli 100 videota NETTIIN, niin oli siinä mitä tahansa AINA siitä on joku jotain mieltä. Niin se vain on. Miken kuva kuvastaa asian erittäin hyvin, jos pitäis miellyttää kaikkia, pitäisi olla olematta.

mut sä taisit pahoittaa mieles mikä on edelleen mun mielestä kummallista
:D millä ihmeen logiikalla sä päättelet että mä pahoitin mieleni? Sinähän siinä olet kiukutellut ja koitin vain rauhoitella, että älä nyt ota niin helvetin vakavasti. Jonnet on kyllä hassuja, uskomattoman sokeita omalle toiminnalleen.

Täällä on myös nähty melko paljon sitä, että rakentava palaute otetaan negana, enkä sano että tässä ketjussa niin olisi

Kyllä aika moni ihminen treenaa vaikkei tykkää siitä yhtään, ei tosin yleensä yhtä kauaa kuin sä. :D Siis monet useesti tykkää enemmän vaikkapa näyttää hyvältä bikineissä kuin mitä inhoo salilla käymistä, jolloin salin kokonaisvaikutus on positiivinen vaikka treeni itsessään ei olisikaan kivaa. Mut hyvä et tykkäät ja treeni kulkee! :)

Joo, toi pitää paikkaansa. Kyllä mullakin on sellainen love-hate suhde treenaamiseen ollu. Vuosien varrella olen oppinut tuntemaan itseäni paremmin ja oppinut vasta viime vuoden aikana oikeasti nauttimaan treenistä. Aluksi tein sitä laihduttaakseni, sitten kisoja varten. Sitten kun kisat oli ohi tuli hetkeksi tyhjiö, et "mitäs nyt".. Sitten tulinkin kipeäksi ja pari vuotta meni sellaisella on-off treenillä, treenasin kun olin terve ja lepäsin kun olin kipeä. Sekin oli vähän turhauduttavaa... Sitten päätin taas ruveta harjoittelemaan kisoja varten mutta huomasinkin, että se ei motivoinut yhtään vaan päinvastoin.. Sitten kun luovuin kisatavoitteesta ja päätin treenata vain ja ainoastaan itseäni varten, jotta olisin hyvässä kunnossa, silloin vasta löyty se into. Vähän tuli pitkä vastaus.. :)

:D millä ihmeen logiikalla sä päättelet että mä pahoitin mieleni? Sinähän siinä olet kiukutellut ja koitin vain rauhoitella, että älä nyt ota niin helvetin vakavasti. Jonnet on kyllä hassuja, uskomattoman sokeita omalle toiminnalleen.

Mitä oon kiukutellu? Ihmetelly vaa miksi pitää mielipiteet ottaa niin tosissaan " mitään ei voi sanoa et joku suuttuu" . Mitä vitun väliä mitä joku "jonne" kirjottaa netissä?

Annatko esimerkin rakentavasta palautteesta :D On kyllä sitten niin harvassa semmoiset että yhdellä kädellä voi laskea.
No äkkiseltään jos vaikka heitän niin erään henkilön ketjussa pitkän linjan valmentaja neuvoi suoritustekniikoissa niin sen jälkeen pärähti video missä sanottiin että negaa tullut

Mitä oon kiukutellu? Ihmetelly vaa miksi pitää mielipiteet ottaa niin tosissaan " mitään ei voi sanoa et joku suuttuu" . Mitä vitun väliä mitä joku "jonne" kirjottaa netissä?

Voin omastapuolesta kirjoittaa, että mitä sillä on väliä.

Omalla kohdallani, päätin ruveta tekemään näitä jaksoja, jotta ihmiset voisivat nähdä haastateltavien persoonaa, mitä he ovat kokeneet, mitä oppineet ja sen myötä motivoida katsojia myös omassa elämässään. Halusin kuvata haastattelut, jotta kukaan ei voisi ymmärtää heidän sanomisiaan väärin, lukemalla kirjoitusta. Nään vaivaa sen eteen, että otan ensin haastateltavasta selvää, kuvaan haastattelun vieraan kanssa ja tämän jälkeen editoin jakson johon menee 3-6 tuntia, riippuen materiaalista. Sen jälkeen kun on nähnyt paljon vaivaa sen työn eteen, joka on katsojalle ilmaista ja palautteksi saa jotain paskaa, niin kyllä se tuntuu vittumaiselta. ONNEKSI saan enemmän kiitosta ja positiivista palautetta, sillä muuten olisin lopettanut. Kiitos ja positiivinen palaute antaa energiaa ja sillä jaksaa pitkälle.

Sitten muista.. on lukuisia tapauksia, joissa joku on tehnyt jopa itsemurhan kiusaamisen takia joka on tapahtunut netissä. Ilkeiden sanojen lukeminen satuttaa. Samalla tavalla kun saat hyvän fiiliksen sen jälkeen kun oot lukenu tai katsonut jotain kivaa, niin samalla tavalla se menee toisinkin päin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom