Ja me miehetkös niitä putkiaivoja olemme :PEn mä pysty niin moneen asiaan keskittyyn yhdellä kertaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja me miehetkös niitä putkiaivoja olemme :PEn mä pysty niin moneen asiaan keskittyyn yhdellä kertaa.
Ja me miehetkös niitä putkiaivoja olemme :p
Hahhaha, ootte te.
Mä yritän keskittyä haastattelijaan, yritän muistaa tärkeimmät kysymykset mitä pitää kysyä, seurata yhden kameran kuvaus aikaa joka pitää 20 minuutin välein käynnistää uudelleen jne.. Ehkä mun pitäis harjoitella sitä Vertin neuvomaan "linnunkivittäjän silmää" jolla voisin seurata haastattelun aikana mixeriä. :D
Sinä oot nainen, kyllä sun pitäis tuohon kyetä :DEn mä pysty niin moneen asiaan keskittyyn yhdellä kertaa.
En mä pysty niin moneen asiaan keskittyyn yhdellä kertaa.
Kyllä kaikki vielä joku päivä sujuu rutiinilla. Ei Roomaakaan rakennettu vuodessa eli kaikki aikanaan.
Joo siinähän lukee part 1 :D Laitoin sen vaan tänne kun ei vielä ollut...
Poistu koska video on postattu Peterin ketjuun, eli poistunee täältä uudestaan.oho, eilen se ainakin oli vielä siellä ja siihen ehdin kommentoimaankin.. jostain syystä ne on poistunu.
Poistu koska video on postattu Peterin ketjuun, eli poistunee täältä uudestaan.
Taitaa olla Peterin ketju suositumpi vaan, et kaikki voittaa, kun se löytyy sieltä.Sehän on Poseland video ni tännehän se kuuluu,mitäs sekoilua tä nyt on.
Mitäs mieltä siinä on, että sama video löytyy useasta ketjusta?Niin mutta ei sen täältä poistamisessa ole mitään mieltä vaikka se Peterinkin ketjussa on.
Varmaan saisi eniten klikkejä, jos sen laittaa joka ketjuun, mut jos tällainen on käytäntö foorumilla, et samaa videoo ei useaan ketjuun laiteta, niin miksi siitä pitää nostaa meteli?Hitto mitä vääntöö :D Eikö se saa eniten katselukertoja jos se löytyy molemmista ketjuista?? huhhuh