Poseland videot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ja me miehetkös niitä putkiaivoja olemme :p

Hahhaha, ootte te. :)

Mä yritän keskittyä haastattelijaan, yritän muistaa tärkeimmät kysymykset mitä pitää kysyä, seurata yhden kameran kuvaus aikaa joka pitää 20 minuutin välein käynnistää uudelleen jne.. Ehkä mun pitäis harjoitella sitä Vertin neuvomaan "linnunkivittäjän silmää" jolla voisin seurata haastattelun aikana mixeriä. :D

Hahhaha, ootte te. :)

Mä yritän keskittyä haastattelijaan, yritän muistaa tärkeimmät kysymykset mitä pitää kysyä, seurata yhden kameran kuvaus aikaa joka pitää 20 minuutin välein käynnistää uudelleen jne.. Ehkä mun pitäis harjoitella sitä Vertin neuvomaan "linnunkivittäjän silmää" jolla voisin seurata haastattelun aikana mixeriä. :D

Jos kyse on Canonin 70D-kamerasta, niin siihen saa epävirallisen Magic Lantern -firmiksen, jolla saa automaattisen videon uudelleenaloituksen maksimiajan täytyttyä. Firmiksen vaihto taitaa olla omalla vastuulla.

En mä pysty niin moneen asiaan keskittyyn yhdellä kertaa. :)
Sinä oot nainen, kyllä sun pitäis tuohon kyetä :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin mutta ei sen täältä poistamisessa ole mitään mieltä vaikka se Peterinkin ketjussa on.

Niin joo ja kiitti Alonalle videoista.

Tuskin Alonaakaan haittaa, että video saa katselukertoja sitä kautta enemmän, kun se suositummassa ketjussa on. Ei kannata Alonan vuoksi mieltään pahoittaa turhaan, eiköhän hän ole ihan sinut tämän asian kanssa.

Hitto mitä vääntöö :D Eikö se saa eniten katselukertoja jos se löytyy molemmista ketjuista?? huhhuh
Varmaan saisi eniten klikkejä, jos sen laittaa joka ketjuun, mut jos tällainen on käytäntö foorumilla, et samaa videoo ei useaan ketjuun laiteta, niin miksi siitä pitää nostaa meteli?

Siis kun tässä videossa esiintyy Peter niin siksi kuuluu Peterinkin ketjuun mutta kuuluuhan se nyt herranjumala tännekkin :D On tää taas melekoosta idiotismia :D Miksi esim. penkkipunnerrus.fi ketju ylipäätään on sitten olemassa?

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom