Poseland videot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Reissusta tulee blogikirjoitus, mutta ei tule videota. Alona ei itse jostain syystä pääse puhelimellaan tänne vastailemaan.
Ja odotettu Wileniuksen haastisvideo tulee jossain vaiheessa ensi viikolla.

T: Alonan Snapchatin seuraaja

Kiitos kun välitit viestin eteenpäin. :D

Hello Pakkotoiston väki!

En tosiaan Berliinissä päässyt tänne vastaamaan. Puhelimen selain kävi niin hitailla, että en jaksanut ähertää. :)

Tämä reissu oli lomareissu, joten videomateriaalia ei ole tulossa. Yritin snäppäillä, mutta netti......
Peterin video on työn alla juuri nyt, joten jos kaikki menee hyvin, se on teillä tämän viikon aikana. Jakso on odottamisen arvoinen, trust me! :D

Erittäin mukavaa viikonalkua teille kaikille! <3

Blogissa tarinaa ulkomaan reissusta.

MATKUSTETTIIN BERLIINIIN RAKASTUMAAN TOISIIMME, UUDESTAAN

alona01.JPG

Toivottavasti siinä Peterin haastiksessa on äänet isommalla kuin Vertin videolla, en saanut sitä kuulumaan puhelimella käytännössä ollenkaan. Luultavasti toi mun luuri on vaan niin paska mutta harmittaa kun tolla "köyhän miehen antti tuiskulla" on yleensä niin hyvät jutut, että olis kiva ollut kuunnella niitä juttuja.

Toivottavasti siinä Peterin haastiksessa on äänet isommalla kuin Vertin videolla, en saanut sitä kuulumaan puhelimella käytännössä ollenkaan. Luultavasti toi mun luuri on vaan niin paska mutta harmittaa kun tolla "köyhän miehen antti tuiskulla" on yleensä niin hyvät jutut, että olis kiva ollut kuunnella niitä juttuja.
Luultavasti @Alona vielä ehtisi vähän niitä boostaa Wileniuksen videoon jos näin on ollut Vertin videolla? EDIT: Onhan ne toisaan melko hiljasella. Siis enkö ole katsonut tuota Vertin videota, what has happened!? :eek:

Tosin eikös miljöö oo ihan eri Wileniuksen videolla....? Stuuudion mikit jne Wileniuksen videossa? Vertti sohvalla, oliko samat vermeet? Eli onko ongelmaa edes. :)

Luultavasti @Alona vielä ehtisi vähän niitä boostaa Wileniuksen videoon jos näin on ollut Vertin videolla? EDIT: Onhan ne toisaan melko hiljasella. Siis enkö ole katsonut tuota Vertin videota, what has happened!? :eek:

Tosin eikös miljöö oo ihan eri Wileniuksen videolla....? Stuuudion mikit jne Wileniuksen videossa? Vertti sohvalla, oliko samat vermeet? Eli onko ongelmaa edes. :)
Peterin hommahan on tosiaan tehty pasilan studiolla ja oisko toi vertin haastis, sit kameranmikillä napattu, et äänet varmasti eri luokkaa :)

Joo kyllä.

Tuossa Vertin videossa saa kyllä heittää volat kaakkoon. Mulla vielä kalliit kuulokkeet päässä. Nyt kun tulee mikä vain muu ääni, niin luultavasti elämän eka sydänkohtaus.

Vertin videolla äänet oli ikävä kyllä hieman alhaisella, pahoittelut tästä. Mikkinä oli mun rode mutta luulen, että nauhuri jolle ääni nauhoitettiin oli liian alhaisella. Mun office kuulokkeet on taas niin hyvät (kiitos Miken), että editointi vaiheessa mun korvaan se kuulosti hyvältä.

Peterin jakso on kuvattu meidän toimistolla ja hyvät mikit käytössä.. Mutta, tämäkään ei mennyt niinkuin elokuvissa. Olin ilmeisesti säätänyt äänet huonosti (vaikka parhaani yritin ) niin tässä jaksossa minun ääni on PALJON korkeampi kuin mitä Peterin. Tämä tarkoittaa sitä, että puolentoista tunnin videon editointiin menee toooooodella pitkä aika. Yritän parhaani mukaan laskea omaa ääntäni alemmas aina kun puhun. Pyydän teiltä malttia ja ymmärrystä tässä. :) <3

Voin sanoa, että olen varmasti viimeisen vuoden aikana tehnyt kaikki mahdolliset virheet mitä voin tehdä mutta opinpahan kantapään kautta. ;)

Vertin videolla äänet oli ikävä kyllä hieman alhaisella, pahoittelut tästä. Mikkinä oli mun rode mutta luulen, että nauhuri jolle ääni nauhoitettiin oli liian alhaisella. Mun office kuulokkeet on taas niin hyvät (kiitos Miken), että editointi vaiheessa mun korvaan se kuulosti hyvältä.

Peterin jakso on kuvattu meidän toimistolla ja hyvät mikit käytössä.. Mutta, tämäkään ei mennyt niinkuin elokuvissa. Olin ilmeisesti säätänyt äänet huonosti (vaikka parhaani yritin ) niin tässä jaksossa minun ääni on PALJON korkeampi kuin mitä Peterin. Tämä tarkoittaa sitä, että puolentoista tunnin videon editointiin menee toooooodella pitkä aika. Yritän parhaani mukaan laskea omaa ääntäni alemmas aina kun puhun. Pyydän teiltä malttia ja ymmärrystä tässä. :) <3

Voin sanoa, että olen varmasti viimeisen vuoden aikana tehnyt kaikki mahdolliset virheet mitä voin tehdä mutta opinpahan kantapään kautta. ;)
Hyvää kannattaa odottaa ja erehdysten kautta ne asiat menee yleensä kerralla jakeluun :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko sulla Alona minkäänlaista kokemusta editoimisesta ennen Poselandia/AlonaTVtä?

Nope, nada! Ei editoinnista, ei kuvaamisesta, ei äänittämisestä, ei mistään tähän liittyvästä. :D
Monet yöt on valvottu ja opeteltu miten mitäkin ohjelmaa käytetään. Tiedän, että jälki voisi olla parempaa jos palkkaisin jonkun muun tekemään tämän työn mun puolesta mutta tässä vaiheessa vielä haluan tehdä ne itse ja yritän oppia aina lisää.

Paras tapa oppia on, nimenomaan, itse tekemällä.

...joskus sitten sen kuuluisan kantanpään kautta, näin ainakin omalla kohdallani :)

Mun office kuulokkeet on taas niin hyvät (kiitos Miken), että editointi vaiheessa mun korvaan se kuulosti hyvältä.
Itsellä myös kalliit kuulokkeet millä tuon kuuntelin eilen, hyvältä se kuulostaa ei siinä.
Ongelma tosiaan siinä voimakkuudessa, eli saa tosi kovalle pistää. Eihän se haittaa jos ei muuta ääntä tule, mutta kun koneella istuskelee niin sitten joku Facebookin viestiääni saa korvat halkeamaan. :) Lähinnä just se voimakkuudeen iso veivaus ylös yhtä videota katsellessa on se ongelma.

Tosin isoin ongelma on kuten täällä jo sanottiin esim. puhelimen kaiuttimet, niistä ei vaan saa ääntä tarpeeksi tuossa. :)

Mutta, jatkuvasti oppii!
Kiitos Vertin videosta, hyvää matskuu. On se melko veijari, mistä se niitä läppiä keksii. :D Linnunkivittäjän silmä, what. :D

Kiitos Vertin videosta, hyvää matskuu. On se melko veijari, mistä se niitä läppiä keksii. :D Linnunkivittäjän silmä, what. :D[/QUOTE] -TÄÄ! (Linnunkivittäjän silmä) Hahahahahah

Repeilin myös tälle. "korvat räjähtää kun tulee FB -viesti" :D Voin niin kuvitella.

Tuohon äänenvoimakkuuteen auttaisi varmaan joku perus kompressori tai limitteri, jos semmosia editointiohjelmassa on tai niitä voi siinä käyttää. Ja editointivaiheessa kannattaa verrata ääntä johonkin jossa sen tietää olevan hyvä, ja säätää sitten sille tasolle. Vaikka youtubesta lataa jonkun lyhyen pätkän ja tuo siihen samaan projektiin, niin helppo verrata sitten.

Tuohon äänenvoimakkuuteen auttaisi varmaan joku perus kompressori tai limitteri, jos semmosia editointiohjelmassa on tai niitä voi siinä käyttää. Ja editointivaiheessa kannattaa verrata ääntä johonkin jossa sen tietää olevan hyvä, ja säätää sitten sille tasolle. Vaikka youtubesta lataa jonkun lyhyen pätkän ja tuo siihen samaan projektiin, niin helppo verrata sitten.
Mixerissä ne hoidetaan jos kunnolla tehdään ja se käytössä on.

Mixerissä ne hoidetaan jos kunnolla tehdään ja se käytössä on.
Vois sitä ääntä silti käsitellä vaikka mikseristä joku kompressori löytyisikin. Olisi vaan helppoa nostaa sitä äänenvoimakkuutta, kun se niin usein on täällä palautteen aiheena. Itseäni ei asia haittaa yhtään, koska voluuminappula on keksitty, mutta on ne vaan aika hiljasella usein. Joku ilmanen limitteri (Gclip) ja ongelma olis korjattu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom