Poseland videot

Mulla helppoa kun salini on tässä 21 neliön sopu neliösssä sekä pannuhuoneessa ja leuanveto tanko pihalla vanha pyykin kuivausteline :cool:
Nuo pallot kun muistuttaa sua vaikka kuinka oisit väsy, ne suorastaan juttelee mulle, ota mut sinä villi metsän otus :pano:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikäs Anssi Viskarin kanssa on muuten tilanne? Oliko jossain vaiheessa puhetta, että jopa yhteyttä oli otettu, vai muistanko täysin väärin? :D

ps. taitaa Otus78 olla hieman ihastunut Alonaan ainakin viestihistorian perusteella :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Viskari, oikeesti vai? Mun mielestä kyseinen jantteri on sitä genreä että vois mennä Anssi Kelan kaa vaikka Tuttu juttu -showhun, jos semmonen vielä pyöris. Mut tää oli vaan mun mielipide kyseisestä herrasta, vaikka sitä ei kukaan kysynytkään. Pliis, mennään bodigenre eellä, jookosta kookosta :)
 
No ei kai oikeesti. Olihan tuo heittona ihan hauska, mutta eihän tuollaisella haastattelulla olisi mitään annettavaa kenellekään. Tai minä tiiä, voihan se olla kovinkin mielenkiintoinen ja hauska persoona. Ei vaan yhtään vaikuta sellaiselta :)
 
Sama. Jos nyt Markus Heinänen, Tommi Heinonen ja sitten se Wileniuksen Peter saatais haastiksee ni ois jees. Sekä Pöyhiän Pauli. Antti Halmoki vois olla aika jees vieraaksi.
Näitähän on ehdotettu ja wileniuksesta muistaakseni jo kysymyksiikin esitettiin fb:n puolella, mutta minne haastis on jääny..?
 
Sama. Jos nyt Markus Heinänen, Tommi Heinonen ja sitten se Wileniuksen Peter saatais haastiksee ni ois jees. Sekä Pöyhiän Pauli. Antti Halmoki vois olla aika jees vieraaksi.
Näitähän on ehdotettu ja wileniuksesta muistaakseni jo kysymyksiikin esitettiin fb:n puolella, mutta minne haastis on jääny..?

Kyllä ne on tulossa, kaikki aikanaan. ;)
 
Hätä meillä vain tosiaan tullee , ei muuta :hyper:
Pauliina Talus tulikin nähtyä ja ihan tuli kätteleen kun seisoin lavalla vuonna 2000, olivat silloin supermassan kans unitedin sponsaamia ja taluksella hame ja reeni toppi, olihan hän jäätävän kokonen nainen . Toinen asia minkä muistan kun lavalle tuli kutsu, sitten ei muistakkaan mitään :confused:
 
No minäpä heitän muutaman kysymyksen, mutta ennen sitä suuret onnittelut maailmanmestaruuden johdosta.
Miten aikoinasi innostuit fitness elämäntavasta vai oletko aina ollut urheilullinen ja noudattanut terveellisiä elämäntapoja?
Missä vaiheessa treeniuraasi sait ajatuksen kilpailemisesta vai kannustiko joku ulkopuolinen sinua kilpailemaan?
Missä sinulla on parannettavaa, jos mietitään lajia kokonaisuutena, eikä ainoastaan fysiikkaa?
Kuvaile lyhyesti tyypillinen (treeni)päiväsi arkirutiineineen.
Millaisia treenejä Bikini Fitness treenaaja tekee? Onko esim. paljon erikoistekniikoita/aerobisia harjoitteita yms?
Top 3 lisäravinteet?
And last but not least, your favorite cheat meal? :)
 
Yhteistyöstä Kalle Palander kanssa olisi mukava kuulla, että millaisia pitemmän aikavälin tavoitteita Sofialla ja Kallella on yhteisen valmennusbisneksensä kanssa? Ja vaikka lisäksi, että miten päätyivät keskenään yhteistyöhön alunperin?
 
Mitäs mieltä Alona on Jodie Marshista?
Kattelin sen töllöstä tulleen sarjan Marshin eri aihepiireistä kertovia juttuja ja tykkäsin. Muijani tykkäsi myös - että ei voi pelkkiä tissejä tästä tykästymiestä syyttää.
Ootko ajatellut itse pureutua johonkin tiettyyn aiheeseen enemmän, vai pysyä ns. haastislinjalla?

Jotenkin vaan tästä sinun videoista tulee ainakin itselle tuo Jodie mieleen. Samantyylinen tuo kamera-haastateltava "ilme".

Hyvää settiä. Ei siinä. Jatka samaa rataa. :)
 
Hietalan Utista vois tehä lisää haastatteluja ku tossa noi wanaahemmat katselin juuri niin. Sil miehel ois niin paljo asiaa et oishan sitä hyvä taltioida videoiden muotoon. :)
Tietenki sitte ku kerkee, onhan noita paljo muitakin toivottu. Mut tulipa vaa mielee et tästä herrasta ois kans hyvä kuulla lisää, toi tietotaito on jotain aika.. Superia. Introvertti, tutun kuulosta koko setti ja valaisi asiaa kyllä omallekkin kohdalle et mikä tässä itse kukakin on. :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom