Poseland videot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nikolla on kyl asenne kohillaan. Moni heittäis tos kohas hanskat tiskii ja alkais itsesäälis hajoamaa ja vaatii erityiskohtelua et ku en voi sitä enkä tätä.
Tuo on kyl harmillista että kiusataan / nälvitään jos on omat harrasteet ja ns. poikkeaa massasta. Itelleniki vittuiltii aikanaa ku taistelulajit/voltit alko kiinnostamaan, ja tupakka/alkomahooli ei napannut. Et ihan perusmeininki, pitäis mennä massan mukana mut ei kannata. Tehkää sitä mistä itse tykkäätte. Ihan kuten videollaki sanotaa. :) Oli kyl tosi hyvä pätkä ja fiksu jantteri.

Melkee näkis videoo mieluusti kyl jo ennen kisoja, esim valmistautuminen/salireeni -meiningillä joku 1 jumppailupätkä jossain kohin et miten homma edenny sinne lavoja kohti... Sitten ku ajankohta on läheisempi sitä kisaa.

Onpa erinomainen lisä tuo road trip! Excellent.

Traileri vaikuttaa lupaavalta! Olikos tuo mustaihoinen kaveri Melvin Manhoef?
Kovasti ukolta näyttää, ja mielestäni Alona jossain videossa mainitsi Manhoefin.... olikohan Pakkiksen eka Podcast vai missä? En muista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hei Guys,

Olen tekemässä videota jossa vastaan kaikkiin minulle lähetettyihin kysymyksiin, joihin en ehtinyt haastattelussa vastaamaan. Jos täällä on jollain jotain kysyttävää minulta, niin ei muutakuin viestiä tulemaan. Eli Q&A -jakso tulossa. :)

Löytänyt nämä sinun videosi vasta äskettäin vaikka onhan nuo ollut esille etusivulla. Hyvää settiä olet tehnyt ja isot kiitokset. Keep up good work ja onnea tulevalle vuodelle.

Paukautetaas Alonalle " muutama " kysymys" :D

1. Miten treenit sujuu tällä hetkellä ? Onko tekeminen mielekästä ja "tykkäät" salilla käymisestä ? Kuinka monta puntti treeniä viikossasi on, entä aerobisia harjoitteita ? Osaan jo tuossa tuoreimmassa videossa jo vastasitkin..
2. Käykö sinun poseeraustunneilla miespuolisia henkilöitä esim CBB tai mens physique kisaajioita ?
3. Onko kukaan koskaan kieltäytynyt kutsusta tulla haastatteluun ? Entä onko kukaan koskaan itse tehnyt aloitetta haastatteluun pääsemiseen ? Ymmärrän kyllä, mikäli nimiä et halua / saa mainita.g
4. Oletko ollut yhteydessä Markku Tikkaan tai Jooel Vataseen haastatteluun liittyen ? Itse haluaisin eniten ehkä juuri nämä henkilöt vieraiksi. Toivottavasti toiveeni täyttyy joku päivä.)
5. Tämän hetkisistä haastateltavistasi. Mikä " tarina / henkilö " on ollut mieleenpainuvin ? Yleisesti ottaen jännitätkö haastatteluja ? Onko joku tietty henkilö jonka tapaamista olet jännittänyt huomattavasti enemmän ? Tuleeko koskaan tilanteita, että haastateltava saisi Alonan sanattomaksi ?
6. Onko käynyt mielessä, että jonain päivänä rupeisit myös esimerkiksi valokuvaamaan kilpailijoita tai jopa kirjoittamaan näihin "bodaus" lehtiin ? Vai onko tuo livekuvan tuottaminen enempi se sinun juttusi.
7. Itse olen vakavasti harkinnut myös Jarin / FitFarmin vuosivalmennusta. Haluaisitko hieman avata tuota teidän valmennuskuviota. Raportoitko viikottain viikonkulusta ? Tuleeko viikottain otettua joku kuva, jonka Jarille lähetät raportissasi ? Hän sitten tekee muutoksia tarpeen mukaan ruokavalioon & treeniin. Näitä live tapaamisia kuitenkin on hieman harvemmin, tietysti rahalla niitä saa useamminkin halutessaan.
8. Sinulla ja Mikellä on ilmeisesti hankkeilla yhteinen toimisto. Hänän mennessä sinulla on ollut tapana mennä vieraan luokse ja olette kuvanneet jaksot hänelle tutussa ympäristössä. Meinaatko jatkossa siirtää kuvaukset tuonne toimistolle jolloin myös vieraat joutuvat enemmän tulemaan sinun luoksesi, vai mikä tuon toimiston tarkoitus sinulle on ? Sijaitsiko tuo Stadissa vai Tampereella ?

PS. Muista se arvonta liittyen vyötärönympärykseen ! ;)

Todella hyvä tuo sinun uusin jakso. Tykkäsin tuosta alku introsta, jossa palattiin hieman taaksepäin ja palauteltiin mieleen mitä edellisissä jaksossa tapahtui. Sekä välissä tapahtuvat pienet kommentoinnit olivat paikallaan.

Hyvää muutosta olet saanut jo aikaan. Nyt vaan täysillä eteenpäin niiden ohjeiden mukaisesti niin etköhän sinäkin jo pian ole tyytyväinen kroppaasi :) Tsemppiä tulevaan vuoteen !

Kuten Bull videolla mainitsi, näkeehän tuon muutoksen jo kasvoista. Bulli on kokenut kyllä itsekkin melkoisen muutoksen viimeisen vuoden aikana. Posket senkun miehellä kapenee ja lookki on hyvännäköinen sekä terveellinen, ainakin omasta mielestäni.

Paukautetaas Alonalle " muutama " kysymys" :D

Todella hyvä tuo sinun uusin jakso. Tykkäsin tuosta alku introsta, jossa palattiin hieman taaksepäin ja palauteltiin mieleen mitä edellisissä jaksossa tapahtui. Sekä välissä tapahtuvat pienet kommentoinnit olivat paikallaan.

Hyvää muutosta olet saanut jo aikaan. Nyt vaan täysillä eteenpäin niiden ohjeiden mukaisesti niin etköhän sinäkin jo pian ole tyytyväinen kroppaasi :) Tsemppiä tulevaan vuoteen !

Kuten Bull videolla mainitsi, näkeehän tuon muutoksen jo kasvoista. Bulli on kokenut kyllä itsekkin melkoisen muutoksen viimeisen vuoden aikana. Posket senkun miehellä kapenee ja lookki on hyvännäköinen sekä terveellinen, ainakin omasta mielestäni.

Hyviä kysymyksiä. Aamulla kuvaan tämän Q&A:n ja postaan sen asap. Kiitos tsempeistä Mikko ja samoin sinulle! :)

7. Itse olen vakavasti harkinnut myös Jarin / FitFarmin vuosivalmennusta. Haluaisitko hieman avata tuota teidän valmennuskuviota. Raportoitko viikottain viikonkulusta ? Tuleeko viikottain otettua joku kuva, jonka Jarille lähetät raportissasi ? Hän sitten tekee muutoksia tarpeen mukaan ruokavalioon & treeniin. Näitä live tapaamisia kuitenkin on hieman harvemmin, tietysti rahalla niitä saa useamminkin halutessaan.
:offtopic: Jos Jarin tyyli treenauttaa kiinnostaa, niin voin suositella Bull's All Outtia. On tietty ryhmä- eikä yksilövalmennusta, joten valmiista vaihtoehdoista valitaan itselle sopivat, mutta kysellä saa ja vastauksia tulee Bullilta vaikka minkälaisia :D. Oon ite ollut tuossa mukana syyskuusta ja vielä olisi melkein 4kk jäljellä, saa nähdä malttaako siihenkään vielä lopettaa... Selkeää kehitystä kun tulee tässä mulla ainakin ihan erilailla kun itsekseen tehdessä.

Hyvinhän Alonan projekti on lähtenyt sujumaan ns. alkukankeuksien jälkeen. Eteenpäin vain muistaen, "ettei Roomaakaan päivässä rakennuttu". :)

Konaa heitti hyvät kysymykset. Mies on kyllä viimeisen päälle positiivisen asiallinen henkilö täällä Pakkotoiston maailmassa. Ei olisi minulle yllätys, vaikka hän olisi Poselandin vieraana joskus tulevaisuudessa. ;) :)

Kyllä huomaa et muutokia on tullut hyvin lyhyessäkin ajassa. Tuo suorasukaisuutesi ja oma itsesi huokuu kyllä läpi, ilo katsella,hyvä tulee.
Niitä huonoja hetkiä tulee jokiselle. Kysymys oli päässä mut hävisi jo :rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom