Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiva kuulla! Arttu tuntee tyylini parhaiten, joten tämän takia valitsin hänet haastattelijaksi kun katsojat pyysivät samanlaista haastattelua minusta, kuin mitä minä teen muista.
Esittelen Artun paremmin joku päivä... Onhan hän kuitenkin aika iso nimi Suomessa.. ;) Muun muassa Mr.Hanko -96, Vapaaottelun Suomenmestari -03, Nykyinen palomies, pelastus-sukeltaja, saliyrittäjä ja Isä.. ;)
Lähdin kuuntelemaan toiseen kertaan sinun haastattelua. Tulee iloinen mieli sinun puolesta (olet löytänyt sen, mikä on sinun juttu ja tulevaisuuden tavoitteet). Uskon vahvasti konseptin olevan tulevaisuuden visoineen jotain sellaista, että se kantaa suurenmoista hedelmää. Itse tykkään seurata monenlaista urheilua, mutta kun elämä ei voi ola pelkkää urheilua, niin on ollut mukavaa kuunnella muun alan ihmisiä, joita on ollut vieraina. Minulle ei olisi yllätys, vaikka joku päivä olisi presidenttimme tai joku muu ns. arvovaltainen henkilö sinun haastattelussa. Sinulla on hirveä halu oppia uutta, tahto ja palo tehdä työtä päämääriesi eteen sekä halu kasvaa paremmaksi työssäsi ja ihmisenä. Tämä kyllä antaa lisäpotkua itsellekin, miksei minäkin voisi tehdä jotain muuta kuin mitä nyt teen. Täytyy toimia, ei vain pyöritellä sormia ja haaveilla paikallaan.
Mukava tietää jo nyt hieman Artun taustaa. Jotenkin kolahti hänen tyyli haastatella sinua positiivisesti minuun ja se, kuinka hän on tukenut sinua eteenpäin. Ei voi kuin olla iloinen teidän puolesta ja toivoa happy moments nyt ja aina!
Nämä ois kovia!Teemu Selänne, Jarkko Ruutu ja Jethro Rostedt vieraaksi!
Voin olla "suuruudenhullu" mut presidentti on myös listallani. ;) Voi olla, että kaikki tavoitteet ei toteudu mutta kovasti yritän.
Ihan vaan mielenkiinnosta täytyy kysyä että pelaatko itse pokeria vai miksi Jenssin ja Sahan haastattelut niin kiinnostaa :p?Mites Alona Jensin, Sahamiehen tai Esko Seppäsen haastatteluiden tilanne edistyy? :D
Pokeria vähemmän nykyään, mutta vedonlyöntiä tulee harrastettua kyllä päivittäin. Näitä kavereita vaan arvostaa niin paljon sen menestyksen eteen nähdyn vaivan vuoksi.Ihan vaan mielenkiinnosta täytyy kysyä että pelaatko itse pokeria vai miksi Jenssin ja Sahan haastattelut niin kiinnostaa :p?
Voin olla "suuruudenhullu" mut presidentti on myös listallani. ;) Voi olla, että kaikki tavoitteet ei toteudu mutta kovasti yritän. Yksi tärkeä asia minkä olen viimeaikoin oppinut ja sisäistänyt on se, että en pelkää epäonnistumista.
Ei taitaisi olla paljon pölistävää tällä hetkellä, kun on suunnitelmat vähä joka suuntaan "auki" mutta joskus olisi kyllä oikein mukava päästä höpisemaan Alonalle =)Allan Jokinen vieraaksi ehdottomasti jos vaan on mahdollista! Toinen ois Jerry Ossi joka kisa käsittääkseni viimeisimmät kisansa nyt NFEssä