Poseland videot

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiva kuulla! Arttu tuntee tyylini parhaiten, joten tämän takia valitsin hänet haastattelijaksi kun katsojat pyysivät samanlaista haastattelua minusta, kuin mitä minä teen muista. :)

Esittelen Artun paremmin joku päivä... Onhan hän kuitenkin aika iso nimi Suomessa.. ;) Muun muassa Mr.Hanko -96, Vapaaottelun Suomenmestari -03, Nykyinen palomies, pelastus-sukeltaja, saliyrittäjä ja Isä.. ;)

Lähdin kuuntelemaan toiseen kertaan sinun haastattelua. Tulee iloinen mieli sinun puolesta (olet löytänyt sen, mikä on sinun juttu ja tulevaisuuden tavoitteet). :) Uskon vahvasti konseptin olevan tulevaisuuden visoineen jotain sellaista, että se kantaa suurenmoista hedelmää. Itse tykkään seurata monenlaista urheilua, mutta kun elämä ei voi ola pelkkää urheilua, niin on ollut mukavaa kuunnella muun alan ihmisiä, joita on ollut vieraina. Minulle ei olisi yllätys, vaikka joku päivä olisi presidenttimme tai joku muu ns. arvovaltainen henkilö sinun haastattelussa. Sinulla on hirveä halu oppia uutta, tahto ja palo tehdä työtä päämääriesi eteen sekä halu kasvaa paremmaksi työssäsi ja ihmisenä. Tämä kyllä antaa lisäpotkua itsellekin, miksei minäkin voisi tehdä jotain muuta kuin mitä nyt teen. Täytyy toimia, ei vain pyöritellä sormia ja haaveilla paikallaan. :)

Mukava tietää jo nyt hieman Artun taustaa. Jotenkin kolahti hänen tyyli haastatella sinua positiivisesti minuun ja se, kuinka hän on tukenut sinua eteenpäin. Ei voi kuin olla iloinen teidän puolesta ja toivoa happy moments nyt ja aina! :)
 
Lähdin kuuntelemaan toiseen kertaan sinun haastattelua. Tulee iloinen mieli sinun puolesta (olet löytänyt sen, mikä on sinun juttu ja tulevaisuuden tavoitteet). :) Uskon vahvasti konseptin olevan tulevaisuuden visoineen jotain sellaista, että se kantaa suurenmoista hedelmää. Itse tykkään seurata monenlaista urheilua, mutta kun elämä ei voi ola pelkkää urheilua, niin on ollut mukavaa kuunnella muun alan ihmisiä, joita on ollut vieraina. Minulle ei olisi yllätys, vaikka joku päivä olisi presidenttimme tai joku muu ns. arvovaltainen henkilö sinun haastattelussa. Sinulla on hirveä halu oppia uutta, tahto ja palo tehdä työtä päämääriesi eteen sekä halu kasvaa paremmaksi työssäsi ja ihmisenä. Tämä kyllä antaa lisäpotkua itsellekin, miksei minäkin voisi tehdä jotain muuta kuin mitä nyt teen. Täytyy toimia, ei vain pyöritellä sormia ja haaveilla paikallaan. :)

Mukava tietää jo nyt hieman Artun taustaa. Jotenkin kolahti hänen tyyli haastatella sinua positiivisesti minuun ja se, kuinka hän on tukenut sinua eteenpäin. Ei voi kuin olla iloinen teidän puolesta ja toivoa happy moments nyt ja aina! :)

Kiva kuulla että tykkäsit videosta! Ja vielä hienompaa jos se motivoi! :)
Voin olla "suuruudenhullu" mut presidentti on myös listallani. ;) Voi olla, että kaikki tavoitteet ei toteudu mutta kovasti yritän. Yksi tärkeä asia minkä olen viimeaikoin oppinut ja sisäistänyt on se, että en pelkää epäonnistumista. Joo, olen kuullut Arnoldin ja muiden siitä hokevan jo vuosia mutta vasta tänä vuonna olen sen sisäistänyt. Jos epäonnistun, yritän uudestaan ja uudestaan, yritän niin useasti kunnes onnistun.
Kiitos vielä kerran kannustuksestasi! <3
 
Voin olla "suuruudenhullu" mut presidentti on myös listallani. ;) Voi olla, että kaikki tavoitteet ei toteudu mutta kovasti yritän.

Minusta et ole "suuruudenhullu". Minulla on ollut monta viikkoa mielessä, et presidentin ajatuksia ja komeuksia olisi mukava kuunnella. Ihminen hän on siinä missä me kaikki muutkin eli mikä ettei hän voisi suostua. Joka yrittää sinnikkäästi, voi saavuttaa haluamansa. Kiitos myös täältä suunnalta!
 
Nonniin nyt ollaan kunnon aiheen äärellä. I Like.

kate-upton.png
 
Itteä pokeri kiinnostaa satunnaisesti, mut silti voisin mielelläni kuunnella päälliköiden höpinää, koska:
kyllonen.jpg

Ja: "Kyllönen pelasi viimeisellä viikolla reilut 5,000 jakoa HSDB:n tilastoimissa peleissä, jotka tuottivat hänelle 265 tuhatta dollaria. Kyseisistä sessioista tulleet voitot siivittivät miehen PokerStarsin historian suurimmaksi nose bleed -voittajaksi, sillä vuonna 2010 alkaneen seurannan mukaan Kyllönen on ehtinyt tienaamaan pöydistä noin 4,96 miljoonaa dollaria."
 
Ihan vaan mielenkiinnosta täytyy kysyä että pelaatko itse pokeria vai miksi Jenssin ja Sahan haastattelut niin kiinnostaa :p?
Pokeria vähemmän nykyään, mutta vedonlyöntiä tulee harrastettua kyllä päivittäin. Näitä kavereita vaan arvostaa niin paljon sen menestyksen eteen nähdyn vaivan vuoksi.
 
Voin olla "suuruudenhullu" mut presidentti on myös listallani. ;) Voi olla, että kaikki tavoitteet ei toteudu mutta kovasti yritän. Yksi tärkeä asia minkä olen viimeaikoin oppinut ja sisäistänyt on se, että en pelkää epäonnistumista.

Tämä, on hieno asenne. Koska ilman tota asennetta, et etenis, etkä ainakaan onnistuis. Kun muut sanoo et pysty, sano että pystyn.... Tai oikeestaan tiedä pystyväsi. ;)
Just kuten haastiksessaki sanoit et jos ei yritä, ei voi onnistua. Homman etee ku painaa duunia, se kiitos seisoo lopussa. Oon täysin samaa mieltä ja siten itekki saavuttanu asioita, mitä halunnut (Ei nyt mitää suuria toistaseks mut, ehkä viel joskus semmosiakin). Sitä vaa automaattisesti alkaa tekee asioita ihan huomaamatta, jotka johtaa sinne päämäärää mitä oikeesti tahtoo/yrittää, kun vaan miettii että se tulee sieltä. Sekä jos ei tule, niin ei voi ainakaan hajota siitä että ei edes yrittänyt, aivan kuten sanoit... (Voihan se silti tulla, mut vaa myöhemmin jonku mutkan kautta). Lyhyesti : Jos ei yritä, ei voi onnistua.
 
Katja Kosken haastattelu oli kyllä Alonan osalta hyvä, ei varmasti ole helppoa pyörittää arkea tuollaisessa tilanteessa. Mahtava idea tuo, että lapset vetävät äidin roolia päivän ajan. Katja Koskesta en kyllä oikein tykännyt, alkoi ärsyttämään loppua kohti tuo jatkuva " Aivan.. Aivan..." lausahdus, kuin ei olisi mitään muuta sanottavaa Alonalle. Kiinnittikö muut huomiota vastaavaan ?
 
Allan Jokinen vieraaksi ehdottomasti jos vaan on mahdollista! Toinen ois Jerry Ossi joka kisa käsittääkseni viimeisimmät kisansa nyt NFEssä
Ei taitaisi olla paljon pölistävää tällä hetkellä, kun on suunnitelmat vähä joka suuntaan "auki" mutta joskus olisi kyllä oikein mukava päästä höpisemaan Alonalle =)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom