Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä jos toteutuisi niin kannattaisi ehkä tehdä haastattelu englanniksi. Esim. Hollannista löytyisi varmaan paljon katsojia...Jari Litmanen vieraaksi!
Pitää muistaa sitten synkata kellot Vertin kanssa :DVertti Harjuniemi tuo fitneksen Antti Tuisku myös haastatteluun.
Fiksuja sanoja bullilta, ammattitaito kyllä hehkuu tästä ihmisestä.
Kiitos jälleen Alonalle videosta. Näillä on ollut oikeasti iso vaikutus omaan tekemiseen. Tätä uusinta videota aloin katsomaan ihan vain uteliaisuuttani, että mitäs tämä on. No lopputulemana oli, että tajusin että mulla on mahdollisuus päästä lääkikseen, kun teen työtä sen eteen. Aiemmin en ollut luottanut itseeni niin paljoa, että olisin uskaltanut. Minulla on jo yksi ammatti alla, mutta en todellisuudessa ole missään vaiheessa ollut tyytyväinen itseeni tai oikeastaan siihen, mitä olen opiskelemalla saavuttanut. Nyt on lääkikseen preppausmatsku tilattuna ja kova työ alkaa kirjojen saavuttua.
Kiitos vielä!
Moikka,
Aivan mahtava kuulla (lukea)! Tämä on juuri se mitä videoilla pääosin haen. Haluan inspiroida ihmisiä ja "todistaa" heille, että mikä vain on mahdollista, vaikka kuka sanoisi toisin, jos vain teet töitä sen eteen!
Sama juttu oli Teemu "Pastori" Potapoffin kanssa, hän kertoi ensimmäisessä haastattelussa, kuinka hän oli päättänyt päästä haluamaansa kouluun. Hän luki 12 h joka päivä. Hänellä oli tarkka aikataulu kuinka hän lukee ja hän pääsi kovalla työllä heittämällä sisään.
Toivotan sinulle onnea lukemiseen ja jos alkaa usko hiipua, soita mulle! Lupaan kannustaa sua parhaani mukaan!
Ps. Saisinko kopsaa viestisi ja jakaa se omalla sivullani?
Nummistoon ei olla vielä otettu yhteyttä. Ensi viikolla vieraaksi Sofia Ruusila ja loppuvuodelle tulee muutama varmasti mieleinen jakso. ;) Vielä en paljasta.Onko nummisto tulossa haastatteluun?
Onko Alona treenaillut kaiken muun arjen keskellä viime aikoina?
Sun englanninkielisessä blogissa oli hyvät jutut perhelomasta ja "day off from motherland". Ahkera on hyvä olla, mutta kukaan meistä ei ole "kone" ja joskus on tärkeää ottaa etäisyyttä arjen ruutineista.
Moikka, Kiitos kysymästä. Todella hyvin nyt mennyt. Nyt olen loman jälkeen tehnyt kaiken 100% niinkuin Jari neuvonut. Nyt olen taas nauttinutkin treeneistä ja sitä tunnetta en ollut hetkeen tuntenut.
Aina kun on aika salille ja ois muita keskeneräisiä asioita mielessä, ajattelen, "this is what I'm doing now" ja keskityn taas vain saliin. Kuulin tämän vinkin Joe Rogan podcastista,missä he puhuivat siitä, kuinka heitä "ahdisti" pitkien matkojen ajamiset keikoille ja se tuntui ajanhaaskaukselta, kunnes ottivat käyttöön "this is what I'm doing now" mantran. -Päätin kokeilla sitä ja se toimii mulla.
Nyt aamupala ja salille. Hyvää viikonloppua sinne!