Poseland videot

Pystyy laittaa YouTube kautta, selitin tuossa muutama viesti ylöspäin.
Harmi ettei YouTube tue automaattisia tekstejä suomen kielelle. :) Muutamilla kielillä YouTube osaa luoda ne automaattisesti äänen tunnistuksella.

Voiko ne oikeasti äänen perusteella kääntämään oikein? Koska jos esimerkiksi kirjoittaa Google transelateen lauseen, niin se on yleensä ihan päin Viddua.. :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voiko ne oikeasti äänen perusteella kääntämään oikein? Koska jos esimerkiksi kirjoittaa Google transelateen lauseen, niin se on yleensä ihan päin Viddua.. :D
En osaa sanoa. :D
Eiköhän ne tuohon tekniikkaan aika paljon panosta, onhan se todella näppärää jos toimii hyvin.
Silti, oma veikkaus että suomen kieltä ei nähdä pitkään aikaan, jos koskaan. :D
 
Jos tarttee noita käännöshommia nopsaan ja oikeasti järkevillä suomennoksilla niin tällä hetkellä joutuu kääntymään ammattilaisen puoleen. Yks hyvä jota voin suositella on ToText.
 
Minä tykkäsin tosi paljon koko toteutuksesta, alusta loppuun saakka. Arttu hoiti haastattelijan roolin hyvin. Olisi kiva kuulla Arttusta edes lyhyt versio, kuka hän on jne. Taitaa olla hyvä taito lukea toisia ihmisiä? Hienoa oli kuulla "Taistelija" Alonasta" yhtä sun toista. Kiitos Paljon ja Tsemppiä! :)

Mike, yksi esimerkki ahkerista henkilöistä, ilman muuta haastatteluun joskus, kuten Alona jo mainitsikin, kiitos! :)
 
Alona kun on huumorinaisia niin kehtaan sanoa tämän seuraavan ilman että leimaannun pervoksi.

Tykkäsin erittäin paljon tästä sivuttais kuvakulmasta. :kuola:
 
Minä tykkäsin tosi paljon koko toteutuksesta, alusta loppuun saakka. Arttu hoiti haastattelijan roolin hyvin. Olisi kiva kuulla Arttusta edes lyhyt versio, kuka hän on jne. Taitaa olla hyvä taito lukea toisia ihmisiä? Hienoa oli kuulla "Taistelija" Alonasta" yhtä sun toista. Kiitos Paljon ja Tsemppiä! :)

Mike, yksi esimerkki ahkerista henkilöistä, ilman muuta haastatteluun joskus, kuten Alona jo mainitsikin, kiitos! :)

Kiva kuulla! Arttu tuntee tyylini parhaiten, joten tämän takia valitsin hänet haastattelijaksi kun katsojat pyysivät samanlaista haastattelua minusta, kuin mitä minä teen muista. :)

Esittelen Artun paremmin joku päivä... Onhan hän kuitenkin aika iso nimi Suomessa.. ;) Muun muassa Mr.Hanko -96, Vapaaottelun Suomenmestari -03, Nykyinen palomies, pelastus-sukeltaja, saliyrittäjä ja Isä.. ;)
 
Alona kun on huumorinaisia niin kehtaan sanoa tämän seuraavan ilman että leimaannun pervoksi.

Tykkäsin erittäin paljon tästä sivuttais kuvakulmasta. :kuola:
Aivan, kun siitä kulmasta näkyy mun hiukset parhaiten, eiks ni ;)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom