Poseland videot

Jutta Gustafsberg

Jutta Gustafsberg on mitä ilmeisimmin tulossa, ainakin hänelle kysymyksiä voi esitellä jo Poselandin nettisivujen kautta.

PSS. Alonalle terveisiä, muista päivitellä myös Poselandin nettisivulla vierailijoiden nimiä, nytkin sieltä voi esittää kysymyksiä muutamalle jo vierailleelle henkilölle ;)!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Marjo Krishi voisi olla myös mielenkiintoinen vieras. Kehonrakennuksen maailmanmestari ja moninkertainen sm-mitalisti sekä kehonrakennuksessa, että fitneksessä.
 
Kiitokset hyvistä videoista.

Mikkihommista tuli selainen mieleen, että itsellä on käytössä RØDE Reporter (http://www.rode.com/microphones/reporter) ja olen ollut tuohon tyytyväinen. Suunniteltu haastattelukäyttöön ja toimii myös meluisemmissa ympäristöissä. Ainut mikä vaatii vähän säätöä on se, että kun tuo on XLR liittimellä niin pitää joko pelata adapterin kanssa että saa sen kameraan suoraan kiinni tai hommata sopiva kaapeli.
 
Toivotaa nyt itekki vieraita, ketä haluaisi nähdä :

Tommi Heinonen (Ilmeisesti tulossa ?)
Pauli Pöyhiä (pyydetty jo?)
Jutta Gustafsberg
Markus Heinänen
Jani Ihalainen
Ari Uusitalo
Matti "Guru" Halonen
Pakkiksen Mike tietysti.
 
Ei mulla oikeastaan ole antaa kun ruusuja nyt kun mikki ongelmatkin on saatu korjattua :)

Onko joku specifi syy miksi vieraana on ollut pääasiassa miehiä? Ehdottaisin Minna Pajulahtea vieraaksi :p
Kiitos. Ei ole mitään tiettyä syytä, ne ovat nyt vaan "sattuneet" olemaan miehiä. Olen tekemässä 5-10 jakson "sarjaa" naisista. Joten tulevaisuudessa on luvassa naiskauneutta varmasti. :)

Jutta Gustafsberg
Parasta tässä formaatissa on, että haastattelet erilaisia ihmisiä. Tykkään kuulla ihmisten tarinoita menestykseen. Välissä huonot äänet häirittee ja joitain editointi juttuja on, mistä en erityisesti pidä, mutta lopulta niille on ihan se ja sama, koska pääasia on kuitenkin aina se haastattelu. Sun videoissa on usein rento ja lämmin tunnelma, joten näitä on helppo katsoa ilman, että tuntisi olonsa vaivaantuneeksi. Taustalla häärivä ukkelisi tuo välissä nasevilla kommenteillaan mukavaa maustetta soppaan.

Tällainen wannabeyleisurheilija olisi kovin innoissaan, jos saisit haastatteluun joitain ihmisiä sieltäkin puolen. Esimerkiksi Arsi Harju olisi erittäin mielenkiintoinen haastateltava, kun ottaa huomioon miehen menestyksen ja menetykset siviilipuolella. Ja jos joskus tulette tänne pohjosemmas, niin JP Pulkkinen olisi mielenkiintoinen hahmo, toki hänestä on Supermassan haastattelua, mutta sinä pääset jotenkin syvemmälle itse ihmiseen, joka tekee tästä formaatista ainutkertaisen.

Iso kiitos Alonalle ja sille partasuiselle pitkätukalle, kun jaksatte hyvällä tahdilla tehdä tätä hommaa. :rock:

Kiitos paljon palautteesta ja terveiset menevät myös Artulle! :) :D

Jutta Gustafsberg on mitä ilmeisimmin tulossa, ainakin hänelle kysymyksiä voi esitellä jo Poselandin nettisivujen kautta.

PSS. Alonalle terveisiä, muista päivitellä myös Poselandin nettisivulla vierailijoiden nimiä, nytkin sieltä voi esittää kysymyksiä muutamalle jo vierailleelle henkilölle ;)!
Juu, mä päivittelen. :)

REPS :D vai että Vinssi Askari pitäs saada Alonan haastateltavaksi :hyper:
Tästä tulisi mielenkiintoinen jakso. :)

Kiitos kaikille viesteistä ja toiveista. Toivomianne nimiä on lisätty nyt vieraslistaani. :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onpa hyvä, että tuli päivitettyä kalustoa. Muuten ollut hyviä videoita, mutta on vituttanut niin älyttömästi etenkin äänenlaatu, että on jäänyt suurin osa katsomatta.
 
Eikö noita ulkomaisia staroja voisi haastatella skypen kautta, voisi irrota haastatteluja paremmin kun voi vaikka kotoa jutella rennosti. Lee Priestiä ja Lee Haneyta vois kysyä haastatteluun skypen kautta, kummallatakin herralla skype löytyy.Ehkä video kuva ei ole niin skype vidoissa hyvää, mutta keskustelu haastattelun laatu mene videon kuvan laadun edelle o_O
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom