Ponnistusta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nubmer
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olen 15 vuotias 179 cm pitkä koripalloilija .. haluaisin kehittää ponnistusvoimaani, tällä hetkellä yletän korirautaan hyvänä päivänä. Millaista pompputreeniä suosittelisitte ? kannattaako ponnistaa yhdellä vai kahdella jalalla ? (itse ponnistan yhdellä jalalla paremmin) Tavoite on donkkaaminen eli mielellään parikymmentä senttiä saisi tulla lisää pomppua.. mutta kymmenisen senttiä tosin pitäisi tulla pituuttakin ..

Kannattaa treenata kaikkia jalan lihaksia melko tasapuolisesti, sillä lähes kaikki jalan lihakset ovat käytössä ihmisen ponnistaessa maasta ylöspäin. Treeninä kannattaa käyttää ihan normaaleja loikkia ja aitahyppelyitä. Salilla kannataa myös harjoitella, etenkin mave on loistava liike ponnistusvoiman kasvattamiseen! Kaikki liikkeet kannataa tehdä terävästi ja nopeasti. Myös venyttely on erityisen tärkeää.

Uskoisin, että hypyt korokkeelle ja vastaava räjähtävä voima jalkoihin saattaisi auttaa.

Olen 15 vuotias 179 cm pitkä koripalloilija .. haluaisin kehittää ponnistusvoimaani, tällä hetkellä yletän korirautaan hyvänä päivänä. Millaista pompputreeniä suosittelisitte ? kannattaako ponnistaa yhdellä vai kahdella jalalla ? (itse ponnistan yhdellä jalalla paremmin) Tavoite on donkkaaminen eli mielellään parikymmentä senttiä saisi tulla lisää pomppua.. mutta kymmenisen senttiä tosin pitäisi tulla pituuttakin ..

Jos joukkueessa pelaat, jossa on kunnollinen valmentaja niin luulisi hänen osaavaan antaa ohjeita oikeaoppiseen treenaamiseen. Eikös?

Jos joukkueessa pelaat, jossa on kunnollinen valmentaja niin luulisi hänen osaavaan antaa ohjeita oikeaoppiseen treenaamiseen. Eikös?

varmasti valmentajani jotain ohjeita osaa antaa mutta ajattelin vain kysyä josko jollain olisi joitain hyviä vinkkejä , ja jos joku on itse myöskin ollut tilanteessa jossa kehittää pomppuaan

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom