Joskus esim. lihasepätasapainosta johtuen ihmisparka istuu jalka taitettuna toisen polven alle....
Mä oon tätä harrastanu ties kuinka kauan, ihan huomaamatta aina laitan toisen jalan toisen alle :D töissä/kotona millon tietokoneella tuleekan oltua niin tulee tätä harrastettua. Nyt olen alkanut kiinnittää asiaan huomiota ja pyrin aina istumaan normaalisti ja ryhdikkäästi. Kävin viikko sitten juoksemassa ja vasemman polven ulkosyrjään alkoi sattua (taas), siihen alkaa aina sattumaan n. 2km juoksun jälkeen. Loppulenkki meni kävelyksi ja tuntui että polvi vähän muljusi oikealle joka askeleella (nestettä/turvotusta polvessa??).
Notkoselkäinen olen ollut aina, nilkat on todella kireät myöskin. Pitäisköhän käydä fysioterapeutilla pyytämässä vinkkejä mitä näitten polvien kanssa tekisi? Kesällä pari kertaa turposi polvet rankan hack-kyykky session päätteeksi. Taidan lopettaa hack-kyykyn tekemisen nyt kokonaan ainakin toistaiseksi, voisko johtua ongelmat siitä että kun on puutteita liikkuvuudessa ja laite väkisin vääntää kropan tiettyyn asentoon?
Polvilämmittimistä: https://www.budgetsport.fi/mueller-434-avoin-polvituki/56355988/dp onko tuo nimenomaan "lämmittävä" tuki eli ei tuo mitään oikeasti tue? Vois tollaset kyllä hommata ei oo kovin kallis investointi.