Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Edelleen mietityttää..Tossa oli puhuttu aika paljon syvä ja 90 kyykystä niin.
Itellä on polven rusto pehmeä, eli kannattaisi vissiin tehdä vain 90 kyykkyä..? Lääkärissä on kyllä käyty ja magneettikuvaus viikonpäästä niin selviää paremmin..
Lääkäri muuten sanoi ettei missään nimessä saisi käyttää polvisiteitä..
Edellinen viesti viikko sitten, eli ilmeisesti sun magneettikuvaus on ihan näinä päivinä. Sanoisin että kannattaa nyt oottaa ensin mitä se lääkäri sanoo ja olla kyykkäämättä pari päivää.Edelleen mietityttää..
Miten sulla meni toi patellajanne? Miten pahasti meni? Itella leikattiin melkein 5kk sitten kun oli repeama siina. Vittu vielakaan ei oo kivuton. :( KAikkea muuta voi tehda jo mutta kovia yhdenjala ponnistuksia ei pysty tekee. Kauankohan tassa pitaa viela odotella. Vahvistan jalkoja koko ajan ja toivon siita olevan apua. Kaikkea olen kokeillut, ''ultra soundii'', kylmaa, venyttely yms
Uskon että sulla on sama vaiva kun minulla, eli polven rusto on epätasainen. Ei ratina mitään haittaa kunhan ei satu (?) ainakin minulle sanottiin näin. Reisilihaksia kannattaa vahvistaa.
Elenya kyllä oikeessa ja kerros myös mihin tarkalleenottaen siinä polvessa. Toinen hyvä ois jos saisit niistä hommattua kunnollisen diagnoosin eli vaikka urheilulääkäriltä.Kesällä rupes polvet kipuilemaan (ehkäpä huonosta kyykkytekniikasta). Nyt en jalkoja oo treenannu kun on sen verran haitannu. Koululääkärillä kävin eikä löytyny mitään, myös röntgenkuvat otettiin. Olishan niitä jalkoja ny vielä mukava treenata niin ajattelin jos niitä jollain kuntoutusliikkeillä sais paremmaksi. Jonkin verran kipuilee kontallaan ja kyykyssä kun perseen melkeen pohkeisiin laskee. Pyöräileminen seisaaltaan lähes mahdotonta, myös kävellessä jomottaa kun sille päälle sattuu. Arvostaisin jos joku osaisi auttaa