takatukkamika sanoi:Jos istut kotona sormi perseessä niin eikai sulla ole mitään negatiivistä sanottavaa poliisista, eihän poliisi edes tiedä missä jokaisen hiiren kolo sijaitsee.
Mutta sitten on jo eri asia kun olet syytettynä jostain, vaikka pitäisi kohdella syyttömänä tuomitsemiseen saakka niin tämä harvemmin pitää paikkaansa, ja jos sanot jollekin insinöörille, että poliisi valehteli kulusteluissa posket punaisina niin siihen vastataan aina, että ei ole mahdollista kun SUOMESSA poliisiin voi luottaa.
Sitten tuli semmonen tilanne mieleen kun poliisi sai pedofiiliepäillyn kiinni myöhään viikonloppuiltana, ei ollut ihme, että kun mies oltiin saatu autoon niin jo sillä oli silmäkulma revennyt kun "syytetty laittoi hanttiin raudotuksessa", vaikka näin ei todellakaan ollut. Monien , ellei jopa kaikkien mielestä ihan oikein, mutta kuitenkin ihan vitun väärin.
Mielipiteensä voi esittää tästäkin aiheesta jokainen, mutta mun silmissä semmosen ihmisen mielipiteellä ketä on nähnyt koko hommasta vain toisen puolen, ei ole mitään merkitystä.
"Monien,ellei jopa kaikkien mielestä ihan oikein..."
Oma asenteeni kyseiseen tapaukseen kiteytyy oikein hyvin tuohon lainaukseen.
En tiedä kenen perseessä sormeni on millonkin ollut ja hiirenkoloista ym. varotoimenpiteistä huolimatta poliisin kanssa on jouduttu tekemisiin ja kyllä niiltä löytyy mun naamankuvat ja sormenjäljet.Noista huolimatta mua on kohdeltu poliisin toimesta hyvin.
Mukavan polliisin kanssa heitetään huulta ja tosikon kanssa ollaan sitten hiukan vakavempia. :piis: