Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu
12 x 1580 = 18960, että kyllä siinä aika helvetisti saa niitä lisiä tahkota jos meinaa päästä 30 000 euroon, vaikka laskisi kesälomarahat ym mukaan....

No mitenköhän nää tulevaisuuden näkymät... poliisi sai 8,5 miljoona lisää määrärahoja. Auttaako se mitenkään tähä valmistuneiden työllistymiseen? nimim. Ensi kuussa koulun alottava.

fish sanoi:
12 x 1580 = 18960, että kyllä siinä aika helvetisti saa niitä lisiä tahkota jos meinaa päästä 30 000 euroon, vaikka laskisi kesälomarahat ym mukaan....

kyllähän vuosiansioihin normaalisti kesälomarahat lasketaankin mukaan. Tohon peruspalkkaan lisätään päälle erilaisia lisiä jolla palkka nousee noin 2000 euroon jo nuoremmille konstaapeleille. sen lisäksi tulee haittakorvauksia yö- ja viikonlopputöistä.

ei kukaan poliisi saa pelkkää peruspalkkaa.

Anonymity sanoi:
Lisät ovat käsitykseni mukaan noin 25-30% peruspalkasta. Joku tietävämpi voi korjata.

Riippuu tehtävästä. Koskee myös muita "vastaavia" (rvl, vaho, pv, jne) valtionhallinnon tehtäviä

Usein kysytyt kysymykset www.Poliisikoulu.fi

"Millaista palkkaa poliisi saa?
Vanhemman konstaapelin peruspalkka on noin 1630 euroa kuukaudessa. Peruspalkan lisäksi maksetaan henkilökohtaiseen työsuoritukseen perustuva lisä ja esimerkiksi olosuhdelisä. Vastavalmistuneen poliisin säännöllisen työajan palkka on keskimäärin noin 2300 euroa kuukaudessa."

Joo, siis toi 25-30% lisäosuus tulee yleensä kolmivuorotyötä tekevälle ainakin poliisissa. Tutkijoilla tai muuten päivätyötä tekevällä lisät ovat luonnollisesti pienemmät. Tutkijan peruspalkka on kuitenkin parempi kuin kenttäkonstuilla.

Anonymity sanoi:
Joo, siis toi 25-30% lisäosuus tulee yleensä kolmivuorotyötä tekevälle ainakin poliisissa. Tutkijoilla tai muuten päivätyötä tekevällä lisät ovat luonnollisesti pienemmät. Tutkijan peruspalkka on kuitenkin parempi kuin kenttäkonstuilla.

No saattaa se hiukan parempi olla. kenttäkonstu kuitenkin tienaa enemmän johtuen näistä lisistä joita saa viikonloppu- ja yötöistä.

Itse odottelen kirjettä, että pääseekö jatkoon vai ei... Onko jollekulle jo tullut? Superjuha?? Se oli kiva se uutinen, että valmistuu niin ja nii paljon työttömiä. Alko tulla tekstareita tutuilta ja puoltutuilta... Jos sinne nyt sattuis pääsee niin mistä helvetistä sitä tietää mikä on tilanne 3 vuoden päästä? Tiedä vaikka lopettaisivat poliisin ja antaisivat anarkialle tilaa:hyper:

Hohhoijaa! Pisteet olisivat riittäneet jatkoon,mutta palikkatestissä meni niin huonosti,että soveltuvuustestistä tuli hylsy. VOI HIMPURA SENTÄÄN!

Hercules sanoi:
FUCK YEAH!! Kirje tuli!!! :rock: Kirje tuli jatkoon mentiin. :rock:

Historia toistaa itseään.. eli jatkossa ollaan taas! Nähdäänkö Espoossa 3.2? :rock:

Täällä mentiin kanssa jatkoon!Ja parhaaseen A:ryhmään Espoossa. Kyllä täällä pakkiksella on pätevää porukkaa.

superjuha sanoi:
Ollaanko samas ryhmäs? Mä oon B:ssa..

No kaaddämitt A tais olla mun ryhmä. En ole vielä nähny kirjettä muija vaan soitti ja kerto, mutta se tais olla A. Pitää vaan pitää sitte peukut pystyssä sulle. Nähään sitte koulussa:) Kehäketun kanssa siis sekoillaan samassa ryhmässä.

Hercules sanoi:
No kaaddämitt A tais olla mun ryhmä. En ole vielä nähny kirjettä muija vaan soitti ja kerto, mutta se tais olla A. Pitää vaan pitää sitte peukut pystyssä sulle. Nähään sitte koulussa:) Kehäketun kanssa siis sekoillaan samassa ryhmässä.

:thumbs: sinne ja!

mites täällä muilla meni? Käsittääkseni oli useampia palstalaisia hakemas..

Onnittelut teille! Nyt kolme viikkoa majailtu Tampereella ja täytyy sanoa että täällä on helvetin mukavaa. Parempaa kuin osasi odottaa. Kämpät tosit ovat enemmän kuin perseestä mutta kaikkea ei voi saada :D

Back
Ylös Bottom