Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luitko materiaalin kuinka hyvin? Itse luin kerran läpi, toisen kerran ja tein samalla muistiinpanot ja muistiinpanoja luin muutaman kerran läpi. Asiat aukenivat ihan eri tavalla, kun kirjoitti itse pääpointit ylös. Jäi mieleen niin hyvin, että pystyin esseekokeessa kirjoittamaan sanatarkkoja lainauksia...! Kannattaa myös lukaista Polamkin sivuilta arvosteluperusteet esseelle, auttaa miettimään miten ja mitä kirjoittaa Ja tietysti soitat tuolloin 4.4. niin saat tietää mikä meni pieleen. Ei muuta kuin tsemppiä ja hakemaan uudestaan!
Enemmän samaa, onko sinulla tietoa, kuinka monta on kutsuttu 2. vaiheeseen? Tiedät varmaan myös pitääkö tuo tieto valintakokeeseen saapumatta jättäneiden määrästä paikkansa?
piirkim, soititko eilen koululle?
Ketä muita täällä on toiseen vaiheeseen menossa? Mites Lehtinen, haitko ekassa haussa vai tokassa?
piirkim, soititko eilen koululle?
Ketä muita täällä on toiseen vaiheeseen menossa? Mites Lehtinen, haitko ekassa haussa vai tokassa?
Veikkaan että olet kirjoittanut kokonaan ohi annetun aiheen jos tulos on 0 pistettä.
Et ole aiemmin kirjoittanut esseitä? Millä koulupohjalla haet PolAmkiin?
Soitin koululle ja kertoi mistä arvioitavista osa-alueista sain minkäkin verran pisteitä ja sanoi samat asiat mitkä löytyvät polamkin sivuiltakin. Harmillisesti esseestä ei saanut rakentavaa palautetta.
Olisin halunnut tietää, mitä esseessäni oli pielessä ja mitä tulisi ottaa huomioon jne. Sain esim 0 pistettä siitä, kuinka hyvin kirjoittaja vertailee esseessään artikkelien sisältöjä ja näkökulmia. Omasta mielestäni vertailin artikkeleita paljon keskenään ja olisi ollut hienoa saada palautetta millä tavalla lähestyin aihetta väärin, koska en selvästikkään ole ymmärtänyt sitä ydinajatusta.
Harjoittelen esseiden kirjoittamista ja vien porukoille arvioitavaksi ja antavat palautetta, jospa se siitä rupeaisi aukenemaan. Kyllä se kokemattomuus varmasti näkyi kirjoituksessani, etten ole aikaisemmin esseitä joutunut tekemään.
nanotus, joko olit toisessa vaiheessa? Itse olin maanantaina ja hyvä fiilis jäi, vaikka päivän päätteksi ollut haastattelu tuntui piinapenkiltä :D Kolme viikkoa tuloksiin, fiilis menee ylhäältä alas. Kaikkeni annoin ja parhaani tein, katsotaan mihin se riittää. Urheilijan termein.