Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Faktaa. Toki on mahdollista että jostain syystä postisi ei ole kerennyt tulemaan eilen. Asuinsijainti voi vaikuttaa asiaan. Voithan toki soittaa valintayksikköön ja kysyä onko kirjettä sinulle lähetetty.

suhteellisen uskomatonta shittiä ei voi vielkää uskoa! hakijoita n.600 sisään pääs 24. Ekaa kertaa hain ja mä en tyylii ees harjotellu pahemmin kokeisiin ja kortinkin menetin kesken hakujakson ja sain sen just takas ennen 2-vaihetta :D ei voi sanoa muutaku et haters gonna hate :dance:

suhteellisen uskomatonta shittiä ei voi vielkää uskoa! hakijoita n.600 sisään pääs 24. Ekaa kertaa hain ja mä en tyylii ees harjotellu pahemmin kokeisiin ja kortinkin menetin kesken hakujakson ja sain sen just takas ennen 2-vaihetta :D ei voi sanoa muutaku et haters gonna hate :dance:
^ Hah, kunnon "lahjattomat treenaa"- meininkiä :D. Poliisiksi synnytään.

Wohoo! Oot ollut aika kova hakija. Mun kaveripiirissä on hakijoita jotka treenaavat paljon ja sit ku on 1. vaihe tai 2. vaihe ohi niin kehuskellaan paljon ja ollaan olevinaan jo "poliisi". Totuus paljastuu kun postilaatikkoon ei tipukkaan kirjettä vaan lidlin mainos! Onnea vielä kerran sulle!!! :rock:

Onnittelut paikasta PhaseTwo, mutta taitaa olla niin, että lähes puolet porukasta pääsee sisään ensimmäisellä kerralla. Yleinen harhaluulo johtuu lähinnä siitä, että eniten itsestään ääntä ja harjoitusvinkkejä kaipaavat ne henkilöt, jotka eivät ole pääseet sisälle ensimmäisellä tai jopa toisella kerralla. Poliisiamkssa on tämäkin seikka varmasti tilastoitu, joten joku voi kaivaa sen esiin ni saadaan myös faktaa pöytään... tai sitten mennään vaan mutulla, kuten allekirjoittanut ja muutkin osallistujat usein tällä palstalla.

Mistä muuten tuo käsitys on joillekkin tullut, että kun intin suorittaa spollena niin siitä saa suurta etua poliisikouluun hakiessa?

Suomessahan tuo sotilaspoliisi termi on muutenkin huonosti suomennettu, suomalaiset spollet ei ole "military policeja" siinä mielessä miten ulkomailla ko termi käsitetään.

Vai tuleeko se ihan siitä, että kun nimessä on poliisi niin pakkohan sen on olla jotain poliisin tehtäviin liittyvää?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom