Tänänn pukkas postis toi kolmosvaiheen kutsu, kymmenen päivää myöhäs vaan... Hyvä itella!!! nyt on soiteltu valintayksiköt läpi ja saatu terveystarkastus varattua!!!
Asiaa! Tsemppiä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänänn pukkas postis toi kolmosvaiheen kutsu, kymmenen päivää myöhäs vaan... Hyvä itella!!! nyt on soiteltu valintayksiköt läpi ja saatu terveystarkastus varattua!!!
Mulla haastattelu parin viikon päästä. Miten teillä on mennyt?
Salilla käynyt tässä pari kuukautta, kirjallisia pitäs alkaa treenaa tällä viikolla.
Onko jollain vinkkejä tohon seinämän ylitykseen?
Itse kelasin käydä paikallisella paloasemalla ottaa vinkit siihen ja nukenkantoon.
Ainoo mikä stressaa on noi kirjalliset
Mulla haastattelu parin viikon päästä. Miten teillä on mennyt?
Salilla käynyt tässä pari kuukautta, kirjallisia pitäs alkaa treenaa tällä viikolla.
Onko jollain vinkkejä tohon seinämän ylitykseen?
Itse kelasin käydä paikallisella paloasemalla ottaa vinkit siihen ja nukenkantoon.
Ainoo mikä stressaa on noi kirjalliset
Ootko mies vai nainen?
Mitä aikasemmin alat valmistautua kirjallisiin, sen parempi. Materiaalit on vaikeita ja kuivia ja kirjoittaminen vähintäänkin haastavaa. Niistä saa kuitenkin parhaat pisteet, joten kaikki peliin.
Seinämä on todella liukas ja nuken käsistä on vaikeaa saada kunnon otetta, lipsuu todella helposti. Niihin kannattaa myös valmistautua kunnolla. Ei siis kannata lähteä soitellen sotaan, fiksumpaa valmistautua kokonaisvaltaisesti liian hyvin
Sama juttu täällä että haastattelu lähestyy, mitä siellä haastattelussa tapahtuu?
Miksi porukka niin suurella innolla hakee kouluun kerta työttömyystilanne on niin huono? On se toki monella muullakin alalla, muttei kai kaikilla.Kannattaa vilkaista kontrollin foorumia niin näkee mitä sontaa on jauhettu viimeiset 10 vuotta. Aika karua, miten vuosi toisensa jälkeen ihmiset on vaan uskoneet siihen että "kyllä parhaat sitten työllistyy ja mä oon yks niistä" ja sitten on karu totuus paljastunut.
Miksi porukka niin suurella innolla hakee kouluun kerta työttömyystilanne on niin huono? On se toki monella muullakin alalla, muttei kai kaikilla.
Miksi porukka niin suurella innolla hakee kouluun kerta työttömyystilanne on niin huono? On se toki monella muullakin alalla, muttei kai kaikilla.
Tuskin se työllisyystilanne aina niin huono on, ja ainakin jokainen tuntemani poliisi on virassa. Mitäpä siinä häviää, että kouluun menee, vaikkei ikinä töitä saisi? Ainoastaan aikaa elämästään, ja senkin ajan voisi käyttää huonommin. Ihmettelen, miten edelleen jaksetaan jauhaa tuosta työttömyysaiheesta, eikö se ole jo loppuunkaluttu? Kohta joku tulee taas heittämään ne perusläpät aiheeseen liittyen.
Voin kertoa,että jos kouluun haet ja pääset,niin työllisyystilanteesta puhuminen on yllättävän arkipäiväistä. Etenkin valmistumisen jälkeen siitä jaksaa puhua.
Tiedän sen, mutta ei jaksaisi kuunnella niitä perussettejä, "valmistut työttömäksi, onneksi olkoon", "heität hukkaan 2,5 vuotta elämästäs" jne. Enemmän mua vituttaisi paahtaa loppuikä jossain duunissa miettien, olisiko sittenkin kannattanut ottaa riski ja hakea poliisikouluun, kuin ehkä jäädä vaille niitä töitä kokonaan. Jossittelu on sen verran veemäistä, että ratkaisut kannattaa tehdä minimoiden sen riski. Aina voin palata nykyiselle alalle, jos ei hommia löydy poliisina. AI kauhee, mähän puhun kuin olisin jo koulussa :lol2:
Mies 27v.
Tällä hetkellä opiskelen amkssa mut väärää alaa.
Alan huomena lukemaan noihin. Kelasin että kirjottas joka viikko referaatin ja kirjotelman.
Ja sit "tarkistuttais" jollain joka joka osaa asian.
Kuntotestissä tuskin ongelmaa... Yritän päästä paloasemalle treenaamaan nukenkantoa ja seinää.
No huhhuh, miten teillä on aikaa kirjoitella (useita) kirjoitelmia viikossa :o Itse ajattelin pari sellaista väkästää ja pyytää jotain osaavampaa tarkistamaan.
Sounds good. Ite luen matskut läpi useemman kerran viikossa, referaatteja ja kirjoitelmia muutama viikossa. Oon kirjottanu työkseni oman toimen ohella muutaman vuoden, mutta nyt kun oon vuoden tehnyt pelkästään oman alan töitä, on tullut taukoa ja joutuu vähän palauttelee mieleen. Tuntuu, ettei tää 6viikkoa riitä millään. Salilla 5krt/viikossa ja samoina päivinä aamuaerot interwallina. Jos meet muuten Lahden paloasemalle, niin sopii ottaa mut mukaan :D