Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu
Loistava video, kertoo aika selkeästi mitä tuleman pitää, HUH HU! Ei voi muuta, kuin nostaa hattua kuntotestin suorittaneille! Ja kuinka on vielä kerättävä voimia loppupäivän testeihin ja pakerrettava nekin hyvin! Kyllä nousi pala pahemmin kurkkuun...
Katsoin tuota seinämää, onko se kovin liukas?

On ihan mahtavaa miten tällä palstalla tsempataan ja jeesaataan "hädässä olevia", kiitos! :worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siinä on semmonen parinsadan metrin teputtelu koulun ja parkkiksen välillä. Alamäkeä koululle päin:D.
Aulaan vaan ilmottautumaan ni saat lätkän millä kuljet ovista ja avaimen yöpaikkaan.

Onnea vaan kokeisiin kaikille, ite arvon jotta vieläkö sitä kerran koittais. Odotellaa nyt noi tulokset ensin, että millä pisteillä ei tällä(kään) kertaa sisään päästy.
Ok, Kiitos tiedosta. Hyvä et on sentään alamäkeä, muuten varmaan luuhistuisin puolimatkassa... :hyper:

Olenkin pohtinut tuota nukkea, että onko kuinka "erilainen" kuin elävä ihminen. Ja täällähän vastaus lepää :) Eli se taitaa olla TODELLA raskas?(

No ei se nyt mikään todella raskas ole, edes naiselle. Vähän kun viitsii nähdä vaivaa ja reenata. Muistelisin että omissa pääsykokeissa ongelmissa nuken kanssa olivat ne, jotka eivät olleet reenanneet sitä ollenkaan.

Lievästi kyllä petyin videota katsellessa, että nukkea vain raahataan. Kuvittelin, että palomiesotteella napataan ukko kiinni ja lähdetään kävelemään ripeästi ympäri salia xD. Ehkäpä sitä sitten harrastetaan siellä pelastuskoulussa, ei poliisi sellaisia tarvitse :D. Olipas muuten hirveitä jääkaappeja suurin osa! Suorastaan rupesi pelottamaan, mutta onneks oma mahdollinen hakuprosessi ei ole vielä ihan lähimailla tulossa, joten toivotaan että samanlaisessa kondiksessa ollaan silloin kuin kouluun päässeetkin ;)

Tervehdys! Juu tippukaa vaan penkiltä nimimerkkiä katsoessa täti 49.v on tulossa pääsykokeisiin 27.9-11. 9kk treenausta takana ja siinä sivussa muita opintoja ja työtä vuorotta. Eilen tuli tunne ei tästä mitään tule, mut kun ole yhden lapsen ooton verran treenannu niin otetaan tää kokemuksena plakkariin! Uinti on tosi raskas ja 1500m juoksu myös. Painatan kyllä 10km mennen tullen, mut pikataipaleet ei oo mun juttu:/ Tavataan treeneissä arskat kehissä! T. Täti:)))

Tervehdys! Juu tippukaa vaan penkiltä nimimerkkiä katsoessa täti 49.v on tulossa pääsykokeisiin 27.9-11. 9kk treenausta takana ja siinä sivussa muita opintoja ja työtä vuorotta. Eilen tuli tunne ei tästä mitään tule, mut kun ole yhden lapsen ooton verran treenannu niin otetaan tää kokemuksena plakkariin! Uinti on tosi raskas ja 1500m juoksu myös. Painatan kyllä 10km mennen tullen, mut pikataipaleet ei oo mun juttu:/ Tavataan treeneissä arskat kehissä! T. Täti:)))

Älä välitä... Ei se juoksu mene mullakaan vaikka oon puolet nuorempi. Joulukuussa tulee 25v. täyteen :) Sama juttu et pitkään ja hiljempaa voin juosta kyllä mutta toi on ihan tappokamaa mulle :D
Minusta on ihanaa, että kokeeseen on tulossa niin erilaisia ihmisiä! Tsempataan kaikki hulluna toisiamme juoksussa ja muussakin niin hyvin se menee :) Mennään voittamaan homma kotiin!

Aivan mahtavaa Täti49 :rock:

Wautsi!! Nähdään siis kokeessa! :)

Kiva, pohjoistuuli, että kerroit tarinasi. Se jotenkin loi toivoa, että vaikka tämä eka kerta menisi pipariksi, niin maailma ei siihen kaadu. Kirjoituksestasi tuli jotenkin mukava olo ja ihailen millä tarmolla paransit suoritustasi. Tähtään samaan jos pistävät kesken leikin suihkuun. Onneksi olkoon siis kolmanteen vaiheeseen pääsystä, olet sen varmasti ansainnut!

----

Toisena päivänä ajattelen lähestyvää koetta epätoivon hiki otsallani ja toisena päivänä jopa innolla, että pääsee kokeilemaan mihin ne paukut riittää. Tosi ristiriitaiset tunnelmat siis näin viikko ennen h-hetkeä. :) Nyt moni varmaan mietii, että mitä tuokin turhaan stressaa noin paljon, mutta en voi sille mitään. Toivoisin todella paljon, että osaisin ottaa tämän asian rennommin.

Eipä mittään. Jos tämmönen omien fiilisten ja kokemusten jakaminen jeesii ees vähän eteenpäin, niin se on vaan positiivista :) Vaikka itellä kaatu homma sillon ekalla kerralla, niin siitä sai juurikin sitä kuuluisaa sisua lähteä vääntämään kahta kauheammin kohti uutta kertaa. Tokalla kerralla se ekan kerran täpinäjännitys ja turha stressaus oli tipotiessään, kun tiesi mitä tuleman piti. Pysty hyvillä mielin ja rennosti vetämään kaikki osiot läpi.
Ja et varmasti oo ainut, joka jännittää ja stressaa asiaa liikaa. Siellä kuule on iso kasa muitakin samassa tilanteessa :D Tuo oma mies nauraa vaan mun överiks menneelle stressaamiselle, kun jaksan vieläkin miettiä ihan liikaa kouluun pääsemistä, että mitäs jos se kaatuukin tähän ja tähän. Että joo.. Jotain kun haluaa ja toivoo tosi paljon, niin sitä ei vaan haluaisi sitte pettyä kauheen karvaasti. Pessimisti ei pety koskaan, vai mitä :D
Odotteluputki senku jatkuu. Parin viikon sisään pitäs tippua vihoviimenen vastaus terveystarkastuksen osalta, että sitä vartoillessa.

Tsemppausta tässä tarvitaan, yritin just nostaa lattialta 105kg ukkoani ja sain sen tohon eteen pystyyn, mut ei inahtanu siitä eteenpäin...hitto sisua poskeen tiistaina!! Iloinen meininki kehiin, vaikka nyt jännittää tätiäkin ihan sikana. Eniten ehkä jännittää tulla nuorten joukkoon yrittämään:dance2: Mut kuten sanoin näin pitkälle olen jo yrittänyt niin eiku loppuun vaik sydän märkänis!!:puntti:

Jännittää hulluna täällä kanssa! Penkistä tulossa aika varmasti hylsy (miten se voikin olla niin ylivoimainen), siksi pelottaa myös toi nukenkanto.. Onko kellään tietoa saako sitä raahattua mitenkään vähän sinneppäin jos muuten ei millään onnistu, että ei jäisi siitä sitten kiinni? :O Tuntuu että nyt kun kokeet lähestyy niin ei olekkaan missään osa-alueessa tarpeeksi hyvä :jahas: Olisi pitänyt harjoitella ahkerammin!

Aivan samat fiilikset! Miksi en harjoitellut enemmän? Vaikka oikeesti harjoittelin ihan sikana, mutta se ei vaan tällä kertaa riittänyt parempaan kuntoon.
Kaiken lisäksi flunssaa pukkaa, mutta se aikakin toistaiseksi on niin pientä, että en sen takia jäisi kokeesta pois. Tosin hieman mietityttää kuinka paljon se vaikuttaa mm. juoksuun tai uintiin, kun en muutenkaan ole mikään teräsmimmi.

Enään muutama päivä, apuaaaa!!!

hihihih, ajoin eilen 62km/h 50 alueella ja poliisilla oli ratsia. Olisi napsahtanut pienet sakot mutta kun satuin sanomaan "kyllähän mun nyt pitäis tietää kun olen poliisikoulun pääsiksiin menossa" sain vain huomautuksen ja kovasti onnentoivotuksia kokeisiin :hyvä:

Noniin, oon sitten kipeenä. kuumetta ja yskää. En oo koko kesänä-syksynä sairastellu yhtään, tietty NYT sitten. :(Saattaa olla et mun osalta kokeet siirtyy tammikuulle. voih.
Tsemppiä kaikkille muille jotka nyt osallistuvat, hyvin se menee!:dance:

En itse menis sanomaan, että on poliisi tai poliisiksi hakemassa. Yhtä lailla tiedän tapauksia, jotka antavat sakot ja mahdollisesti käyttävät liukumaa ylöspäin, mikäli saavat tietää ratin takana olevan poliisi tai tuleva sellainen.

RV:ssä tietty kysytään ammattia, jos siihen mennään.

Noniin, oon sitten kipeenä. kuumetta ja yskää. En oo koko kesänä-syksynä sairastellu yhtään, tietty NYT sitten. :(Saattaa olla et mun osalta kokeet siirtyy tammikuulle. voih.
Tsemppiä kaikkille muille jotka nyt osallistuvat, hyvin se menee!:dance:

Harmillista! Parane pian! Mulla myös semiflunssa, eli kurkku on hieman kipeä ja pientä painetta keuhkoputkissa, mutta ei kuumetta. En osaa arvioida kuinka paljon tämä tulee vaikuttamaan suoritukseeni vai tuleeko ollenkaan. Olettaen siis, että ei pahene, vaan paremminkin helpottaisi ensi viikkoon mennessä.
En myöskään ole juuri koskaan kipeänä. En edes muista koska olisin viimeksi ollut. Mahtaakohan johtua kohdallani stressistä ja siitä, että keho on vedetty aika piippuun tässä viime aikoina.

Tosi tylsää tämä kuitenkin on, sillä tietenkin toivoisi, että pääsee kokeeseen parhaassa mahdollisessa vedossa.

Minä jään tänne viikonlopun ajaksi ihmettelemään mihin tämä johtaa. Ottaa päähän ihan kybällä!

En itse menis sanomaan, että on poliisi tai poliisiksi hakemassa. Yhtä lailla tiedän tapauksia, jotka antavat sakot ja mahdollisesti käyttävät liukumaa ylöspäin, mikäli saavat tietää ratin takana olevan poliisi tai tuleva sellainen.

RV:ssä tietty kysytään ammattia, jos siihen mennään.

Niin tai itse en ainakaan tulisi nettiin ilmoittamaan, että näin on päässyt käymään. Pitäisin sen ihan omana tietonani jos on vähän saanut tekoa "anteeksi". Tuskin se konstu on ilmoittanut siinä yheydessä, että mene nettiin ja kerro siellä kanssa tapahtuneesta.Näin jälkeenpäin voisi kuvitella, että 85 euron rikesakko olisi mennyt ihan oikeaan osoitteeseen.

Niin tai itse en ainakaan tulisi nettiin ilmoittamaan, että näin on päässyt käymään. Pitäisin sen ihan omana tietonani jos on vähän saanut tekoa "anteeksi". Tuskin se konstu on ilmoittanut siinä yheydessä, että mene nettiin ja kerro siellä kanssa tapahtuneesta.Näin jälkeenpäin voisi kuvitella, että 85 euron rikesakko olisi mennyt ihan oikeaan osoitteeseen.

Mullakin särähti tuo repostelu kyllä pahasti korvaan, varsinkin nyt näinä aikoina kun poliisin tekemisiin ja tekemättä jättämisiin puututaan joka käänteessä. Tasapuolisuuden nimissä on varmaan tuntunut helvetin hienolta siltä, joka on siinä samalla paikalla sakon saanut samoista nopeuksista...

Sakko olisi mennyt oikeaan osoitteeseen minunkin mielestäni.

Mullakin särähti tuo repostelu kyllä pahasti korvaan, varsinkin nyt näinä aikoina kun poliisin tekemisiin ja tekemättä jättämisiin puututaan joka käänteessä. Tasapuolisuuden nimissä on varmaan tuntunut helvetin hienolta siltä, joka on siinä samalla paikalla sakon saanut samoista nopeuksista...

Näinpä, jos ilmaisista kahveistakin jo iltalehden sivuilla kirjoitetaan.

Minusta tuommoisista ylityksistä ei pidä rankoa. 12 km/h ylitys 50 km/h-alueella ei ylitä mun kynnystä. En ois edes jaksanu sormea heiluttaa ja torua.

no tämähän sai rankan vastaanoton :D mutta hei ei hätää, en ole mainostanut asiaa facessa tms. Ja ihan tiedoksi, oli ensimmäinen rike minun historiassani ja poliisisetä sanoi että hänellä on OIKEUS kirjoittaa vain huomautus koska rike oli pieni. nih!

ja asiasta kolmanteen, sain tänään kirjeen että pääsiksien lykkäys onnistui :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom