Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu
hmm... voisko johtua siitä että haki aikaisemmassa hakujaksossa... :D

Tai sitten on pientä ennustajan vikaa ;)
Omassa ryhmätehtävässä huomasin paikalla olevan ainakin yksi ellei kaksikin kallonkutistajaa.. Haastattelussa yrittivät myös kysyä samaa asiaa monella eri tapaa, mutta mielestäni vastasin kaikkeen ja perustelin kantaani.

Sen huomasin että ilmeisesti kaikilla ei ole samoja kysymyksiä haastattelussa. Haastattelu lomakkeita on varmasti useampia, koska ainakaan multa ei kysytty mitään joka olisi liittynyt homouteen. Kerjäläisistä kysyttiin ja vastasin rehellisesti vaikka näin jälkikäteen mietittynä kanta oli aika kova....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hmm... voisko johtua siitä että haki aikaisemmassa hakujaksossa... :D

Aha noniin :D. Luin vähän mennen tullen nuo tekstit...

Minkälaisia työvuoroja on Helsingissä JP.ssä? Tänään saatiin tietää työharjoittelupaikat ja Helsinkiin napsahti paikka. Tarkemmin ei vielä ole tietoa mihinkä päin siellä, mutta tarkoitus olisi Pasilaan päästä.

Omasta haastattelustani. Oli melko leppoisaa keskustelua, välillä jopa hieman läpän heittoa. Aikaa meni noin puoli tuntia, jonka aikana pääsääntöisesti toinen kyseli kysymyksiä ja toinen kirjaili ylös sekä välillä osallistui keskusteluun. Ei minkäänlaista kuumotusta, välillä tietenkin hieman vaikeampiakin kysymyksiä, mutta niitä lienee aina. Kaikkiin kysymyksiin vastasin avoimesti ja pisteitä tästä tipahti 5/5.

Jaha, päätin itse hakea ei nyt tammikuulle vaan seuraavaan jotta ehtii reenaamaan ja lukemaan tarpeeksi. Kuulostaa aika hurjilta nämä että vaaditaan 20p että pääsee sisään.. no, toivottavasti tuun olee tarpeeks hyvä.

moro, en jaksa lukea koko threadia läpi tälläisen pikku kysymyksen takia. eli olen lukiota käyvä poika ja mun keskiarvo on hiemän päälle seiskan, millaset mahdollisuudet mulla on poliisikouluun tällä keskiarvolla ? fyysiset testit näyttää omaan silmään pirun helpoilta joten uskon että sisäänpääsy ei jää niistä kiinni.

moro, en jaksa lukea koko threadia läpi tälläisen pikku kysymyksen takia. eli olen lukiota käyvä poika ja mun keskiarvo on hiemän päälle seiskan, millaset mahdollisuudet mulla on poliisikouluun tällä keskiarvolla ? fyysiset testit näyttää omaan silmään pirun helpoilta joten uskon että sisäänpääsy ei jää niistä kiinni.

Kuten Cartsa sanoi, tutustu polamkin sivuihin. Lisäksi, noi fyysisten testien alarajat ei mitkää vaikeet ookkaan. Kysymys on siitä et sun pitää olla parempi ku hyvin moni muu. Esim juoksutestissä toi 7min on aika löysää kauraa, 5:30min ei sit enää ookkaa.

Ja sun lukion keskiarvolla ei ole suoraan juuri mitään väliä... Toki jos on huono keskiarvo, se voi tarkottaa että on myös huono kirjottamaan, jolloin pääsykokeissa on vaikeaa kirjotusosiot jne... ja jos nyt on keskiarvo todella huono eli nelosesta kutoseen ni saattavat jossain vaiheessa siitä jotain ihmetellä tjt.

Osaisko joku valaista millaisia vaatimuksia on tuossa koulun aikana suoritettavassa kenttäkelpoisuus lihaskunto-osiossa?

Olen ymmärtänyt, että pitää sisällään penkin (60% omasta painosta, max 60kg), leuanveto myötäotteella, kyykyn (20kg tanko?), selkäliike, vatsat ja joku venytystesti.

Millaisia tuloksia noissa pitää tehdä, eli tietääkö joku minimit ja maksimit?

Näidenhän lisäksi suoritetaan uinti (200m) ja juoksu 3000m (Naiset 2000m).

Suosittelen tutustumaan -> polamk:n sivuihin, mistä löytyy kaikki tarvittava tieto.

todistuksen arvosanoilla ei ole mitään merkitystä..
kiitän tosin olen tutustunut noihin sivuihin useampaan otteeseen mutta tuota keskiarvoa systeemiä en onnistunut löytään. ilmeisesti silläkään ei ole merkitystä että mitkä aineet kirjoitan yo-tutkinnossa jos arvosanoillakaan ei ole merkitystä ?

kiitän tosin olen tutustunut noihin sivuihin useampaan otteeseen mutta tuota keskiarvoa systeemiä en onnistunut löytään. ilmeisesti silläkään ei ole merkitystä että mitkä aineet kirjoitan yo-tutkinnossa jos arvosanoillakaan ei ole merkitystä ?
2. Suorittanut vähintään ammatillisen perustutkinnon tai lukion oppimäärän tai ylioppilastutkinnon

* Koulutusvaatimuksesta voidaan tehdään poikkeus esimerkiksi silloin, kun hakija on suorittanut yleissivistävän koulutuksen jonkin muun maan koulutusjärjestelmän mukaisesti. Vaatimuksesta voidaan poiketa myös, jos hakija on peruskoulun tai keskikoulun jälkeen suorittanut osittain koulutusvaatimuksen täyttävän koulutuksen ja lisäksi hänellä on muuta koulutusta ja usean vuoden työkokemus.

Luetun ymmärtämisen kanssa saattaa tulla pääsykokeissa vaikeaa.

Ei taida olla porukalle vielä tipahdellut postiluukusta kutsuja 3 vaiheeseen? Mahtoikohan postin lakko mitenkään vaikuttaa kirjeiden ilmestymis aikaan.

Se on arkipäivää että poliisiautolla hälytysajoa ajavat sellaiset ihmiset joiden ajotaidossa on puutteita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom