Kyllähän tuo vähän ketutti, kun paransin yhdellä pisteellä ja samalla raja nousi yhdellä pisteellä :DSis.pääsyraja noussut?
edit.eiku ei mitään tuossahan se luki
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän tuo vähän ketutti, kun paransin yhdellä pisteellä ja samalla raja nousi yhdellä pisteellä :DSis.pääsyraja noussut?
edit.eiku ei mitään tuossahan se luki
Multa ainakin kysyttiin että onko rikkeitä tullut hakemisen jälkeen, uskoisin et ite oisin siinä vaiheessa sanonu jos ois sakot tullu
Pisteet ja hyväksymiskirje tuli:
Haastattelu 4/5
Kirjoitelma 5/5
Tiivistelmä 2/3
Psykologiset 4/6
Kirjatentti 3/3
Kuntokoe 5/5
eli yhteensä 23/27
Nyt kun on saanut puolisen vuotta jännittää pääsykokeita ja tuloksia, ni pääsee jännittämään koulun alkua :D
Olitkos sinä Keski-Uudeltamaalta? Onnea kouluunpääsystä! Sama kurssi kutsuu meitä!
Kysymykseni lähinnä oli: Kuinka mahdollisesti pääsisin poliisikouluun näillä tiedoilla?
Mutta eikö se ole nykyään niin, että inttiä ei tarvitse olla suoritettuna jos haluaa päästä poliisiksi. Mm. minun tilanteessani joudun menemään lääkärille jotta hän voi todeta minun polveni (C-paperit polvesta) olevan kunnossa jotta saisin A-paperit kunnostani. Ongelmani siis lähinnä on nämä sakot, eihän niitä ole liikaa - vielä (?) ja intin suorittamattomuus. Kuntokoettakin on testailtu testimielessä. Ja kovinkaan vaikealta se ei vaikuta. Esseet + sun muut äidinkielen asiat menee myös hyvin. Kuulolaitteita eikä edes silmälaseja löydy . Kuitenkaan en vielä hakisi POLAMK:iin, vaan antaisin itselleni hieman kasvuvaraa, niin fyysisesti kuin henkisesti. Ikää on vaivaiset 21-vuotta. (: Kysymykseni lähinnä oli: Kuinka mahdollisesti pääsisin poliisikouluun näillä tiedoilla?
noniin, olen seurannut palstaa viimeisen vuoden ajan aktiivisesti ja hakenut vinkkejä poliisikouluun. Nyt on toinen kertani kun hain ja viime kerralla matka tyssäsi jo ensimmäiseen vaiheeseen. Nyt on kuitenkin käyty myös toinen vaihe ja voin sanoa, että tunne kouluun pääsemisestä vaihtelee reilusti päivittäin. Ryhmätehtävä meni mielestäni hyvin ja saimme tehtävän suoritettua vaadittavassa ajassa.
Haastattelusta jäi sekavat tunteet. Haastattelu kesti 50 min. Ja ainakaan mulle ei haastattelijat avautuneet ja yrittäneet saada hermostumaan kuten joidenkin kohdalla oli käynyt. Kaverilla oli toinen haastattelijoista kirjottanut paperiin todella paljon merkintöjä. Omalla kohdallani ei taas kirjoittanut juuri mitään. Onko tämä siis hyvä vai huono merkki? Vai kannattaako asiaa sen enempää miettiä, odottaa vain kirjettä jos edes lähetetään?
Mulla kesti huomattavasti vähemmän oma haastattelu. En kattonut kelloa, mutta ehkä noin 20 minuuttia. Ei ollut mitään hiillostamista ja toinen haastattelijoista kirjotti kyllä tosi paljon. Haastattelun jälkeen tuntu et ei varmaan oteta kouluun, koska oli niin "helppo" haastattelu. Loppujenlopuks haastattelusta tuli kuitenkin 4/5. Mutta ei voi sanoa sun kohdalla onko hyvä vai huono juttu, koska riippuu haastattelijasta tosi paljon. Joudut siis vaan oottelemaan kärsivällisesti :D
Mistä te tiedätte jo noiden haastatteluiden pistemäärän? Mulle ne sano etteivät edes kerro sitä vielä.